Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

המשנה לראש עיריית חדרה התוודה: “הרסו לי את הילדה בגלל שיימינג. שימו לב על הילדים שלכם” (וידאו)

המשנה לראש עיריית חדרה התוודה: “הרסו לי את הילדה בגלל שיימינג. שימו לב על הילדים שלכם” (וידאו)

בסרטון שפירסם, מתאר ווקנין כיצד שם לב שבתו החלה לאחרונה להיות יותר שקטה וטרודה מהרגיל. הוא לקח אותה לשיחה, הציץ גם בטלפון הנייד שלה וגילה התכתבויות להן היא שותפה, בהן הפכה למושא שיימינג ברשתות החברתיות | "אני קורא לכל הילדים לשתף את ההורים. זה מציל חיים, מציל את העתיד שלכם"

“אולי אני אציל חיים, את העתיד של ילדינו”. כך מספר בדמעות השבוע צ’יקו וקנין, חבר מועצת העיר חדרה, בסרטון שצילם ברשתות החברתיות, זאת בעקבות שיימינג לדבריו, שנעשה לבתו הלומדת בחטיבת ביניים בחדרה. בעקבות המקרה, העביר וקנין את בתו לחטיבת ביניים אחרת.  

“ככל שאני בודק נושאים כמו אינסטגרם, טיק טוק, מה שקורה בעולם המדיה עם הילדים שלנו, אני מגלה את מה שקורה בבתי ספר עם הילדים שלנו, מה שקורה במערכת החינוך שאולי מפקירה את הילדים שלנו, מה שקורה בעולם הפוליטי הרע שרוצה להרוס חיים, גם של ילדים וילדות בנות 13″, מספר וקנין. יש לי 3 בנות. הילדים שלנו מאוד יקרים לנו. אנחנו חיים בשבילם. כמה שלא תחנך את הילדים, תתמוך בילדים, תרצה הכי טוב לילדים, מישהו יבוא ויהרוס ביום אחד. היד קלה על המקלדת. פייק ניוז, עורכים תמונות”.

ווקנין מתאר כיצד שם לב שבתו החלה לאחרונה להיות יותר שקטה וטרודה מהרגיל. הוא לקח אותה לשיחה, הציץ גם בטלפון הנייד שלה וגילה התכתבויות להן היא שותפה, בהן הפכה למושא שיימינג ברשתות החברתיות. וקנין גילה הי הסיפור החל לפני כחודשיים, כאשר תמונה שבה נכתב שמה של בתו, תמונה מעובדת ומזויפת, הופצה ברבים, כאשר בני הנוער מעבירים האחד מהשני את הצילום – וזו הפכה וריאלית בקרב בני נוער ברמה ארצית.

“הבת שלי היום יושבת בבית ולא מבינה מה קרה”, מתאר וקנין. “למה כל העולם מדבר עליה. היא לא סיפרה כי היא פחדה שלא נאמין לה, התמודדה עם זה לבד. עד שגילינו שממש פגעו בשמה הטוב, פגעו בי, פגעו בכל המשפחה, כי בא להם. אנחנו עוברים ימים מאוד קשים. אני עובר רגעים שאני לא מכיר. הילדה הסתגרה, לא הבנתי למה היא אוכלת. הילדה שבורה. היא כל הזמן ידעה שאבא שלה ישמור עליה ויגן עליה מכל רע”.

// צילום אילוסטרציה, להמחשה. במסגרת הקטנה: צ’יקו וקנין. צילומים: צילום מסך, מהפייסבוק; PIXABAY

וקנין ממשיך לספר: “פגעו לי במשפחה לא פעם. בפוליטיקה פגעו בי המון. אם זה לנסות להכפיש את שמי, חקירות שב”כ, ב-433, להתיש אותי, עברתי גיהינום 4.5 שנים. מה לא עשו לי? רשויות המיסים. מה עברתי? אבל אני יכול לעבור את זה, אני בן אדם חזק, אין לו מה להסתיר. אבל מישהו הבין שיש לי נקודת תורפה וזה הבנות שלי, הילדים שלי. הוא הצליח לעשות לי חור בלב, לקחת ילדה בת 13.5, להכפיש את שמה, לגמור את שמה בשקר, בתמונות של פייק. ניסו לגמור לי את הילדה.

“אני קורא לכל ההורים לא לשפוט את הילדים שלכם, הם עוברים דברים ביום יום, בבתי ספר ומפחדים לספר לנו. הם לא עשו משהו רע. הם פוחדים שאנחנו נשפוט אותם לא נכון, אולי נעניש אותם. לא ניתן להם את החיבוק שהם צריכים אותו בזמן הנכון. אני קורא לכל הילדים, לשתף את ההורים. זה מציל חיים, מציל את העתיד שלכם, את המשפחות שלכם. תשתפו את ההורים במה שקורה לכם בבתי ספר ובמדיה. התגלו פה דברים שילדים משתעשעים בבתי ספר עם סם החשק, סם האונס ואני לא רוצה להרחיב דברים שקורים. הילדים והמורים יודעים.

“אני רוצה להזהיר את כל ההורים שכל המילים היפות של המנהלים והמורים שהכל בסדר. אל תאמינו לאף אחד. הילדים מפחדים לספר כדי שלא יהיו מנודים מהחברה, מפחדים לספר שלא נעניש אותם, או שלא ניתן להם לצאת לבלות. אבל משהו קורה במערכת. המדיה הזו שיגעה את העולם, הטיק טוק. שמעתי המון הורים – חסמתי את הילד שלי באינסטגרם. אבא יקר, אמא יקרה, יש משתמש, יש קוד משתמש של החברה שם משתמשים בו. אי אפשר על הילדים שלנו במדיה. הם כל כך חכמים. זה שחסמת באינסטגרם, זה לא אומר שהם לא יכולים להשתמש בחשבון של החברים.

“שימו לב, תשגיחו על הילדים. אתם לא מבינים איזה השלכות יש לדברים האלה. אנחנו שקועים בעבודה, בחובות, ביום יום שלנו, סומכים על הילדים. הילדים יודעים שאנחנו סומכים עליהם, בגלל זה הם מפחדים לספר. הם מעדיפים להתמודד לבד. שבו עם הילדים, תעקבו אחרי הטלפונים, זה מתחיל מכל גיל”.

מה אתם חושבים?

—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן