Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

בזכות נירים בשכונות: עמיאור בדש מאור עקיבא מספר על השינוי שעבר (וידאו)

באייטם ששודר השבוע בקשת 12, בתכנית שהנחו לינור בר גפן ואלי אילדיס, סיפר בדש על הילדות שלו בשכונת שז"ר, על המחזות שראה, האלימות ועל "הסיפורים העצובים" לדבריו אליהם נחשף - עד שפגש בשלומי אבני, מי שהיה ממקימי "נירים" שהפכה להיות סיפור הצלחה ברחבי הארץ

בחודש שעבר ציינו באור עקיבא 20 שנות פעילות לעמותת נירים בעיר. היה זה בכנס בוגרים מרגש – אור עקיבא היא חלוצת הערים בפעילות נירים בשכונות בה נוסדה הקבוצה הראשונה על ידי שלומי אבני ובה הונחו היסודות לפעילותה בכ- 20 ערים נוספות. מהפרויקט, שנחל ועודנו נוחל הצלחה, נהנים כיום מאות בני נוער ברחבי הארץ.

מי שסיפר על המהפך האישי שעבר בזכות השתתפותו בנירים הוא עמיאור בדש, באייטם ששודר השבוע בקשת 12, בתכנית שהנחו לינור בר גפן ואלי אילדיס. בדש סיפר על הילדות שלו בשכונת שז”ר, על המחזות שראה, האלימות ועל “הסיפורים העצובים” לדבריו אליהם נחשף.

// עמיאור בדש (מימין) ושלומי אבני. צילום מסך: קשת 12

“גדלתי לצד פשע ללא ספק”, הוא סיפר. “המזל שלנו שנירים פגשו אותנו. ישבנו כמה חבר’ה, ניגש בחור ביריון, הוא ידע למי הוא ניגש. התחיל לספר על נירים”. שלומי אבני, חבר מועצת העיר אור עקיבא לשעבר, ומי שהיה ממקימי ומייסדי נירים בשכונות סיפר: “הרבה פעמים בשכונה כזו גדלים אחלה ילדים ולפעמים ילדים עם אחלה משפחות, אך בהכרח מי שיידע להכווין. להראות להם את הדרך”.

אבני הוסיף: “אם אתה באמת רוצה לעזור לנער שתקוע בתוך הבוץ, אל תעמוד בחוץ ותתן לו הכוונה. קפוץ לתוך הבוץ ויחד תצאו החוצה”.

צפו בכתבה ששודרה (מתוך מאקו, קשת 12) >> 

מה אתם חושבים?

—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

ישיבת מועצה חגיגית בזכרון יעקב לפתיחת הקדנציה החדשה 2024: אלה האתגרים במושבה [וידאו🎥]

ישיבת מועצה חגיגית התקיימה בזכרון יעקב לציון פתיחת הקדנציה החדשה (2024) | ראש המועצה הנבחר, אלי אבוטבול, חברי המועצה הנכנסת והיוצאת, ועובדי המועצה השתתפו באירוע. אבוטבול הביע נרגשות רבה ופירט את תוכניותיו לעתיד המושבה

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן