Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

מתחרות היופי של חדרה ל”זמר במסיכה”: הדוגמנית והמגישה היממה את הקהל והשופטים

מתחרות היופי של חדרה ל”זמר במסיכה”: הדוגמנית והמגישה היממה את הקהל והשופטים

האננס, שרבים חשבו כי היא סוג של מאמנת כושר ואחרי גיל 50, התבררה כדוגמנית בת ה-34 רוסלנה רודינה * הכוכבת שגדלה בחדרה סיפרה: הייתי בטוחה שאופירה אסייג תעלה עליי, בגלל שהיא מכירה אותי כל כך טוב"

לא הרבה זוכרים או יודעים, אבל הדוגמנית והשחקנית רוסלנה רודינה גדלה בחדרה, לאחר שעלתה ארצה מאוקראינה. הכוכבת נחשפה אמש (14.1) בתכנית “הזמר במסכה” של קשת 12 והוכיחה שוב לשופטים ולקהל כי הרמזים קשים והלוק יכול להטעות.

רוסלנה (34) כאמור, נולדה באוקראינה ועלתה לישראל בגיל 8. המשפחה השתקעה בשכונת בית אליעזר בחדרה, וחלק ממשפחתה עדיין מתגוררים עד היום בעיר. את לימודי התיכון עשתה בתיכון נעמ”ת בחדרה..
מי שהייתה המומה מהחשיפה היא אופירה אסייג, חברתה של רודינה, שאירחה אותה לא מעט בביתה. בראיון ראשון שערכה ל”לילה טוב עם גיא פינס” מיד עם סיום החשיפה המפתיעה סיפרה רודינה: “הייתי בטוחה שאופירה תעלה עליי, בגלל שהיא מכירה אותי כל כך טוב. חיכיתי וחיכיתי וזה לא קרה. חשבתי: יואו, מה קורה? כל כך נהניתי לראות את הפרצופים של כולם, זה היה שיגעון. כמות ההודעות והקללות שאני הולכת לקבל על השקרים שסיפרתי בחודש הזה”.

רודינה בזמר במסיכה. צילום מסך: קשת 12

רוסלנה הוסיפה: “אילנית לוי הייתה הראשונה שהצליחה לעלות עליי. היא זו שעשתה לי את הבלגן. מהרגע שאילנית העלתה סטורי אמרו, ‘טוב, היא מכירה אותה כל כך טוב’. מאותו הרגע מבול של הודעות, תייגו אותי בסטורי ולא עשיתי שיתופים לאף אחד. ככה אני רוקדת, יש לי את תנועות הידיים. מי שמכיר אותי יודע. חוץ מבעלי, הוא לא מכיר את התנועות האלה. הוא לא ידע עד לרגע האחרון, הייתי חייבת לחשוף כי רציתי שיצלם לי את יאן (הבן המשותף שלה ושל אייל גולן)”.

בראיון למעריב סיפרה בעבר כי יש לה אח המבוגר ממנה בשלוש שנים. “אנחנו בקשר מעולה”, היא מספרת, “אני גאה בו מאוד, אחרי החיים שהוא עבר”. היא מכוונת אל פרק אפל בחייו, שבו היה מכור לסמים קשים. הכי קשים. “הוא נפל לסמים. הזרקות. טפו, טפו, טפו, הוא יצא מזה, והוא נקי כבר 11 שנה. זו תקופה שחורה. חוויתי תל אביב אחרת כשהייתי קטנה, כי אחי היה מסתובב שם והייתי צריכה לחפש אחריו. הגעתי למקומות בתחנה המרכזית והייתי מסתובבת שם חופשי ולא מפחדת. זה הפך להיות היום־יום שלי”. הוריה התגרשו כשהייתה בת 17. “עם אבא אני לא בקשר כבר כמה שנים”, ציינה.

בגיל 15 הגיעה למקום שלישי בתחרות היופי של חדרה. היא הצטלמה לקמפיינים של בגדי ים, הלבשה תחתונה, איפור ובישום, שמלות כלה, לחברות האופנה ולמעצבים ישראלים מפורסמים ובהם “דן קסידי בוטיק”, “ג’יבאגו”, “לי קופר/המשביר לצרכן”, “אקסטרה מינרל”, “קלאב אופנה”, “טוונטי סיקס”, “נטורל פורמולה”, “גלית לוי”, “אקספוז” ו”טופ טן”, היא הופיעה על שערים של המגזינים הפופולריים בישראל ביניהם: “לאשה”, “סטילטו”, “את”, “זמנים מודרניים”, “סגנון”, “לה ז’ורנל”, “פנאי פלוס”, “24 שעות”, “בלייזר” ו-“GO style”.

בין לבין הנחתה תוכניות בטלוויזיה ואף השתתפה בתוכנית הריאליטי “הישרדות” ב-2015, וסיימה במקום השלישי. ב-2012 התפרסמה רודינה ביתר שאת לאחר שהחלה בזוגיות עם הזמר אייל גולן ולהם נולד בן (יאן). ב-2017 הם נפרדו. בשנת 2021 התחתנה עם איתי פז אחרי ארבע שנות זוגיות. כיום היא מתגוררת עם בעלה ובנה ברמת גן.

מה אתם חושבים?

—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן