Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

מגדלור ניוז – סיכום שבועי: מנהל מחלקת חינוך חדש בחדרה; מהלך לקבורה בקומות; תושב פרדס חנה תקף את אישתו כי לא תפרה לו מכנסיים וגם: ירידה חדה במכירת דירות באור עקיבא

בפרדס חנה יצאו למהלך שדרוג תשתיות מורחב, בחדרה אושרה הרחבת בית העלמין לקבורה במכפלות, ערן לוי חוזר לשחק כדורגל ופסיכולוג בעל קליניקה בזכרון יעקב חשוד בביצוע עבירות מין בקטינים

בקצרה – סיכום כל החדשות שפורסמו לאחרונה בחדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא והמושבות


חדרה

Ι שלומי דהן, איש הייטק בעבר, נבחר לניהול אגף החינוך בעיריית חדרה

רביעי, 20.11 || שלומי דהן נבחר לתפקיד מנהל אגף החינוך של עיריית חדרה. דהן, אב ל-4 ילדים, איש חינוך מוערך, בעל תואר ראשון B.Ed. בלימודי היסטוריה וגיאוגרפיה ותעודת הוראה, וכן תואר שני M.A בלימודי דמוקרטיה בינתחומיים. בעבר לימד בתיכון במשגב, ניהל במשך שבע שנים את תיכון עירוני ה׳ בחיפה ואף זכה בפרס חינוך. בתפקידו האחרון ניהל את מערכת החינוך בטירת כרמל והוביל אותה להצלחות רבות.

דהן הגיע לחינוך אחרי עשור של עבודה בהייטק, מתוך אמונה בצורך של מערכת החינוך להתחדש ולהתאים את הפדגוגיה לעולם הטכנולוגי שאנו חיים בו, ומתוך שאיפה למצוינות חברתית ואקדמית. בנוסף היה שותף בהקמת עמותת “קו אור” ללמידה מרחוק לילדים חולים בבתי חולים, והוא עמית בתוכנית “אדוות” לפיתוח עתודה ניהולית בכירה למערכת החינוך. עם קבלת הבשורה על בחירתו, אמר דהן: “אני מודה על ההזדמנות שניתנה לי להצטרף למנהיגות של העיר חדרה, ומאמין שיחד נוביל את חדרה לחדשנות חינוכית והישגים רבים”.

Ι ידידים מסייעים לחדרתיים: מתנדב הארגון סייע לאישה שנתקעה עם פנצ’ר באמצע הלילה

שבת, 16.11 || ארגון ידידים לסיוע בדרכים שהרחיב את פעילותו באיזור חדרה ובעיר בפרט, ממשיך לתת את אותותיו כאשר יותר ויותר אנשים שנקלעו למצוקה בדרכים או כאלה הזקוקים לסיוע – פונים אל הארגון על מנת להיעזר בשירותיו. מקרה כזה בדיוק התרחש בסוף השבוע האחרון כאשר הפעיל החברתי אלי טויטו נכנס לפעולה ופעל לחילוץ פנצ’ר ממנו סבלה תושבת חדרה בשעת לילה. “ידידים חדרה איתכם לאורך כל הדרך…”, אמר טויטו לאחר סיום החלפת הגלגל.

Ι שריפה פרצה במבנה מפעל למוצרי חשמל בחדרה, סכנת קריסה למבנה

חמישי, 14.11 || שריפה פרצה לפנות בוקר (14.11) במפעל חשמל ברחוב בעלי המאלכה באיזור התעשייה בחדרה. מכבאות והצלה חדרה נמסר כי מדובר במבנה בן שתי קומות המאחסן כמות גדולה של מוצרי חשמל וסוללות חשמל.
למעלה מ 20 צוותי כיבוי, שלושה מנופי כיבוי פעלו לכיבוי ומניעת התפשטות השריפה למבנים הסמוכים.

לא דווח על לכודים או נפגעים פרט לבעל המפעל שפונה מהמקום והוגדר במצב בינוני על ידי כוחות הרפואה להמשך טיפול בבית חולים הלל יפה בחדרה. בהמשך בוצעה הערכת מצב מפקד האירוע יחד עם משטרה ומהנדס מטעם העירייה , כרגע קיימת סכנת קריסה למבנה, לוחמי האש ממשיכים בפעולות לכיבוי סופי.

Ι מהלך חדש בקברים בחדרה: אושרה הרחבת בית העלמין לקבורה במכפלות

רביעי 13.11 || ועדת המשנה לתכנון ובנייה חדרה אישרה בקשה של חברת קדישא להרחבת בית העלמין בחדרה לקבורת מכפלות, שדה ורוויה. עוד כוללת התוכנית: פיתוח, קירות תמך, גדרות, שירותים, מצללות וחנייה. האישור ניתן בהמשך לאישור הוועדה המקומית לתכנון ובנייה, כבר אשתקד, לתוכנית הרחבה כוללת של בית העלמין, כולל שינוי ייעוד קרקע חקלאית לייעוד בית עלמין והרחבת בית העלמין הקיים. בית העלמין בחדרה הינו ציבורי עירוני והרחבתו תיתן פתרון ציבורי לצורכי העיר. התוכנית מציעה הרחבה ממערב ובצמוד לבית העלמין הקיים לטובת שטחי קבורה נוספים, ובסך הכל פוטנציאל קבורה של כ-4,500 קברים נוספים בצפיפות של כ-900 קברים לדונם.

בתוכנית המתאר לעיר חד/2020, רק חלק מהשטח יועד לבית עלמין וחלק אחר המוצע בתוכנית ההרחבה הוא שטח חקלאי, ומכאן הצורך בשינוי הייעוד של הקרקע. על-פי התוכנית ישרתו המבנים הקיימים בשטח בית העלמין, למשל מתחם ההספדים, גם את השטח הנוסף שפיתוחו יכלול מערך שבילים, מערכות תשתית תת-קרקעיות, גינון והשקיה, ניקוז, סידורי אשפה, סידורי חנייה, ותכנון מפורט למערך הקברים. יצוין בנוסף, כי ברשות פס”ח עליונה (פינוי, סעד וחללים) מוגדרת חדרה בין רשויות תר”ח (תחנת ריכוז חללים), ובית העלמין מוגדר כאתר מרחבי לקבורה ארעית, כך שהתוכנית מביאה בחשבון גם עובדה זאת. קבורה ארעית מיועדת בעיקר לקבורת אלמונים שטרם זוהו (באירועי אסון המוני, קונבנציונלי ובלתי קונבנציונלי) בשטחי קבורה ארעיים, לאחר נטילת דגימות לזיהוי בתחנת ריכוז החללים.

Ι בדירה בחדרה: מאות גרמים של חשיש, בן 24 נעצר

שני, 25.11 || המשטרה עצרה הבוקר בחדרה תושב העיר בן 24 בחשד להחזקה לא חוקית של חומר החשוד כסם מסוג מריחואנה וחשיש בכמות שאינה לצריכה עצמית. במסגרת פעילות אכיפה ממוקדת של משטרת ישראל למען בטחון הציבור, המתמקדת בעבירות החזקה וסחר בסמים, בוצע במהלך הבוקר חיפוש יזום בדירה בחדרה.

במהלך החיפוש, איתרו בלשי המשטרה חומר החשוד כסם מסוג מריחואנה מוכן לשימוש במשקל מוערך של 9.6 ק”ג ומאות גרמים של חומר החשוד כסם מסוג חשיש. כאמור, תושב העיר בן 24 נעצר לחקירה בתחנת המשטרה בחדרה ומחר הוא יובא לדיון בבקשה להאריך את מעצרו בבית משפט השלום בחדרה.

Ι נהג אמבולנס על עומסי התנועה בגבעת אולגה: “להגיע להלל יפה – לא פחות מ-20 דקות

שני, 18.11 || “היה לי רוכב אופניים שנפגע מרכב באולגה. הגיעו אופנועים ובימבה של מגן דוד אדום. קיבל טיפול. הגעתי אליו והיינו צריכים לפנות אותו. האמא היתה בהיסטריה. אמרה לי: ‘תסע תסע’. אמרתי לה שאין לי לאן לנסוע. הכל תקוע”. כך סיפר אמש ויקי קלי, תושב חדרה ונהג מד”א בחדרה לעמליה דואק, במסגרת סדרת כתבות בהמדורה המרכזית של חדשות 12 על עומסי התנועה בישראל.

בכתבה סופר כיצד בגבעת אולגה שהיא אמנם חלק מחדרה, נוצר המצב הבעייתי: כביש החוף מפריד בין חדרה לאולגה – אין נתיב תחבורה ציבורית, האוטובוסים עומדים בפקק ולכן אף אחד לא משתמש בהם ואף אף שלאחרונה נחנך המחלף חדש – הבעיה נשארה.תושב השכונה דותן סימון סיפר: “כשהגעתי לפה לפני 10 שנים, לא חושב שהיה פה את המושג שנקרא פקק. ה-2 ק”מ של היציאה מהשכונה, בימים טובים, לוקח 27 דקות. התחבורה הציבורית לא תעזור, היא נוסעת באותו הנתיב שאני נוסע. התחבורה הציבורית, אוטובוס עומד בפקק בדיוק כמוני”. בכתבה צוין כי אושרה תכנית התחדשות עירונית ועוד תכנית של 10,000 יחידות דיור בסמוך לים. סימון אומר: “יהיה פה חושך בעיניים. הפקקים רק יתארכו. יהיה קשה”. תושב השכונה משה אלחריף ציין: “אני אסתמתי. במידה ויש לי התקף אני מזמין אמבולנס. לחכות לו זה נצח נצחים. אני מפחד שיקרה לי משהו, כי לא יוכלו להגיע. באיזה מצב יפנו אותי אני לא יודע”.

Ι בשורה להורים: קייטנת חנוכה לילדים תופעל בחדרה על ידי פנאי העיר

ראשון, 17.11 || בשורה משמחת להורים ולילדים: עיריית חדרה תקיים קייטנות חנוכה בחדרה עיריית חדרה ופנאי העיר חדרה יפעילו קייטנות חנוכה לתושבי העיר. התכנית תופעל בחופשת חנוכה הקרובה, לתלמידי כיתות א’-ג’, בבתי הספר למשך 5 ימים. תוכנית “ניצנים בחופשות” של משרד החינוך נועדה לתת מענה לפער שקיים היום במשק הישראלי בין ימי חופשת ההורים לבין ימי חופשות התלמידים, להקל את הנטל על ציבור ההורים בישראל ולהוות תחליף לגן ובית הספר בימי החופשים הארוכים של החגים, סוכות, חנוכה ופסח. מתאריך 24/12/19 ועד 30/12/19 (לא כולל שישי שבת), בין השעות 08:00-13:00. עלות תכנית “ניצנים בחופשות” הינה 280 שקלים. מי שמעוניין יוכל להשאיר את הילדים עד השעה 16:00 במחיר כולל של 450 שקלים. ההרשמה נפתחה ביום ראשון האחרון, ותימשך עד לתאריך 5/12/19 בלבד. פתיחת המסגרות מותנית במינימום ילדים.

טל אליהו, סגן ראש העיר ומ”מ יו”ר עמותת פנאי העיר אמר כי “עיריית חדרה פועלת רבות למען ילדי ותלמידי העיר, ושואפת להביא תכניות ייחודיות שגם מסייעות להורים בהוזלת עלויות. הקייטנה הייחודית מציעה תכנית עשירה ומגוונות.  קייטנות חנוכה לרווחת הילדים ולשמחתם של ההורים . אשמח לראות ילדים רבים ככל הניתן”.

פרדס חנה-כרכור

Ι אישום: תושב פרדס חנה טען כי אישתו לא רוצה לתפור את מכנסיו – ותקף אותה

כתב אישום הוגש נגד תושב פרדס חנה בן 71 בגין איומים על אישתו מזה 42 שנים. על פי כתב האישום, בקיץ האחרון, בגלל שאישתו סרבה לטענתו לתפור לו מכנסיים שביקש, החלו השניים להתווכח. בעקבות הויכוח הוא איים עליה כי יפגע בה ואמר לה כי יעשה לה “טרור בשבת, את תסבלי ממני”, וזאת כדי להפחיד אותה. התיק נידון בימים אלה בבית המשפט השלום בחדרה.

Ι הכוח הנשי: נחנכה מועצת הנשים הראשונה של פרדס חנה כרכור

שישי, 15.11 || 28 נשים מכל רחבי פרדס חנה-כרכור נענו לקול הקורא שפרסמה המועצה בחודשים האחרונים. הנשים אשר הביעו נכונות לתרום מזמנן ולהצטרף למועצת הנשים מייצגות קבוצות שונות באוכלוסייה. בשלב ראשון יערכו 10 מפגשים אשר יעשירו את המשתתפות בתכנים ובכלים לקראת פעילותה של המועצה. המפגשים הראשונים יועברו על ידי עמותת כ”ן (כוח נשי) בהנחיית נירית אפק-קופץ’. בתום השלב הראשון יבצעו חברות המועצה מיפוי צרכים יישובי ויקדמו יוזמות למען נשים ונערות.

את הקמת הפורום הנשי יזמה ראש המועצה, הגר פרי יגור, בסיוע יועצת ראש המועצה לקידום מעמד האישה ולשוויון מגדרי, לימור אקהויז והמפגש הראשון והחגיגי השבוע נערך במעמד ובהשתפות ראש המועצה, ומנכ”לית עמותת כ”ן, ד”ר מזל שאול. מהמועצה נמסר: “מועצת הנשים צפויה לקיים מפגשים על בסיס חודשי את הפרויקט יובילו מטעם המועצה יועצת ראש המועצה לקידום מעמד האישה ולשוויון מגדרי, לימור אקהויז ועו”ס מאירה טשקורי מהיחידה לעבודה קהילתית. כל הכבוד והערכה רבה לנשים שבחרו להצטרף ולקחת חלק בפרויקט החשוב”.

Ι בפרדס חנה-כרכור החל חידוש תשתיות ברחובות-האלון היוגב, המגדל וצומת התחיה-הזמיר

מועצת פרדס חנה כרכור ממשיכה בפעילותה לחידוש תשתיות ברחבי הישוב. בשבועות האחרונים יצא לדרך פרויקט הסדרת מדרכות וחניות ברחובות היוגב והאלון. גם ברחוב המגדל מתרחבות העבודות לאחר החלפת תשתיות הביוב והמים החלה המועצה בהתקנת תאורת רחוב חדשה והחלפת תשתיות התקשורת. בתום העבודות יסלל וירוצף הרחוב באבן משתלבת. בתקופת העבודות סוגרת המועצה לסירוגין את הרחובות הללו כחלק משינויים זמנים בהסדרי התנועה ולמען שמירה על בטיחות התושבים.

פרויקט נוסף הנמצא בעיצומו הוא הסדרת צומת התחיה הזמיר, עבודות הכוללות סלילת הכביש, המדרכה והתקנת תאורה חדשה בצומת. מטרת הפרויקט היא שיפור הבטיחות בצומת להולכי הרגל ולנהגים. השיפור יבוצע באמצעות ריצוף הצומת באבנים משתלבות תוך הגבהתו כאמצעי לריסון מהירות הנסיעה בצומת ולאורך הכביש. העבודות מתוכננות להמשך בחודשיים הקרובים. ראש המועצה, הגר פרי יגור, ציינה: ” דגש בעבודות התשתית בישוב ניתן לבטיחות משתמשי הדרך, הסדרת צומת הזמיר התחייה נועדה לצמצם את מספר התאונות והנפגעים בצומת זה באמצעות הגבהת הצומת. גם סלילתו המחודשת של רחוב המגדל בוצעה ככביש ממותן מהירות. בימים אלו אנו בונים תכנית עבודה שנתית וכן תכנית רב שנתית לפיתוח התשתיות בישוב, התוכניות החדשות יבנו על בסיס סדר עדיפויות המציב את טובת התושב ואת בטיחותו במרכז”.

אור עקיבא

Ι תאונת דרכים עם נזק קשה לרכב התרחשה בצומת ברניצקי

שני, 25.11 || תאונת דרכים התרחשה הבוקר בצומת ברניצקי, אחת מיני רבות בתקופה האחרונה. על פי תיעוד שנשלח אל המסר האדום של מגדלור ניוז, רכב אפור סבל מפגיעה קשה מאוד לשלדה. התאונה התרחשה באיזור השעה 8:00 בבוקר. תחילה דווח על תאונה קשה עם נפגעים אך לבסוף התברר כי אין פצועים באירוע.

Ι עיריית אור עקיבא תזכה למענק משמעותי לפרויקטים של ייעול צריכת האנרגיה והפחתת גזי חממה

שלישי, 19.11 || 108 מפעלי תעשייה ורשויות מקומיות יזכו למענק כולל של כ-62 מיליון שקל עבור בחירתם לייעל את צריכת האנרגיה ולהפחית פליטת גזי חממה. מדובר בשיתוף פעולה של משרדי הכלכלה והתעשייה, הגנת הסביבה, האנרגיה והאוצר. המענקים יינתנו ל-108 תוכניות הכוללות החלפת טכנולוגיות ישנות ולא יעילות בצריכת האנרגיה, במערכות חדשות וחסכוניות, כגון מערכות תאורת פנים וחוץ, מיזוג אוויר, משאבות חום, מערכות אוויר דחוס, ייעול תהליכי ייצור שונים ועוד. פרויקטים אלו צפויים להביא לחיסכון שנתי של כ-175 מיליון קוט”ש, המוערכים בכ-82 מיליון ש”ח. חיסכון זה יגדיל את צמצום צריכת האנרגיה הצפויה ב-4% לעומת החיסכון במקצה הקודם של התכנית.

גם עיריית אור עקיבא תשקיע כ-4 מיליון שקלים עבור קידום פרויקטים להתייעלות אנרגטית וזכה למענק של כ-800,000 ש”ח.

Ι על רקע המכרז לסגן מנהל המתנ”ס באור עקיבא: אסיפת עובדים התקיימה אמש

שלישי, 19.11 || סערת המכרז למינוי סגן מנהל המתנ”ס באור עקיבא: אמש (שני) נערכה אסיפת עובדים במתנ”ס על רקע ההחלטה של ועדת כח אדם למנות סגנית מנהל למתנ”ס. מרבית העובדים השתתפו באסיפה ולדברי יו”ר ועד העובדים, יוסף אבוחצירא, התקיים דיון מועיל ומעניין. הוועד החליט להמתין בשלב זה להחלטות שתתקבלנה בישיבת הנהלת המתנ”ס הקרובה ולפעול בהתאם לצורך לאחריה. “אנחנו נמשיך במאבק שהתחלנו בו ובמסגרתו דרישה מהנהלת המתנ”ס להתנהל על פי הנהלים של ארגון ציבורי, קרי בירור נחיצות תפקיד הסגן ובמידת הצורך, פרסום מכרז חדש הכולל קריטריונים ותנאי סף ברורים ומקובלים במוסדות ציבור ובפרט בחברה למתנ”סים”.

Ι בשלושת החודשים האחרונים: ירידה חדה במכירת דירות חדשות באור עקיבא

ראשון, 17.11 || מספר הדירות החדשות שנרכשו בחודשים יולי, אוגוסט וספטמבר ברחבי הארץ היו בירידה של כ-2.7%. גם פרסמו בשבוע החולף בלשכה המרכזית לסטטיסטיקה (למ”ס). על פי הלמ”ס, בבאר שבע, ראש העין, אור עקיבא וראשון לציון נרשמה צניחה חדה מאוד במכירת דירות חדשות. כך, בב”ש ירדו המכירות ב-45%, בראש העין ירידה של 56% ואילו אור עקיבא מובילה את הנתון עם צניחה של 60% (!). מדובר בצניחה מ-451 דירות חדשות שנמכרו לציבור הרחב ברבעון הקודם באור עקיבא, ל-177 דירות בלבד שנמכרו ברבעון השלישי. ההערכות הן ירידה בשיווקים ועצירתן בחלק מהמקרים הביאו לירידה התלולה. כפי שכבר פרסמנו בחודשים האחרונים, העלייה המטאורית בעיר נבעה מעסקאות של דירות עתידיות, בעיקר בשכונת אור ים העתידית והמשותפת לאור עקיבא וקיסריה.

Ι תאונת דרכים בין שני אוטובוסים במחלף אור עקיבא; עומסי תנועה במקום

שלישי 12.11 || תאונת דרכים ארעה בשעה האחרונה בין שני אוטובוסים במחלף אור עקיבא. לא ידוע על נפגעים אולם נזק נגרם לאוטובוסים. אחד האוטובוסים הוא של חברת “אגד” בקו 947 שנסע מירושלים לכיוון חיפה וחולף במחלף. במקום נרשמים עומסי תנועה לבאים מכל הכיוונים.

Ι אור עקיבא: התושבים התלוננו ושבילים בתוך מתחם בנייני פרויקט ‘אאורה’ מוקמים בימים אלה

שני, 25.11 || תושבי פרויקט הבנייה “אאורה” במע”ר של אור עקיבא ברחוב השיקמים, ביקשו לאחרונה מעיריית אור עקיבא להקים שני שבילים פנימיים בשטח המשותף על מנת שאלה יוכלו להתנייד בצורה בטוחה מתוך מתחם הבניינים אל הרחוב ואל הגן הציבורי הסמוך. התושבים טענו כי אין גישה נוחה מרחבי הבניינים אל הרחוב – השיקמים ממול לבית ספר עתידים, ואף ציינו כי הדבר מהווה “סכנה ממשית להולכי רגל”. כמו כן, התושבים הלינו כי אין גישה רגלית מהפרויקט של ‘אאורה’ וכי היעדר השבילים מצריך הליכה רבה, כאשר “לעיתים נתקלים נכים ואימהות עם ילדים בקושי רב לנוע ברחבי הפרויקט”. בהמשך לכך נודע בשבוע החולף כי עבודות המעבר מבניין “גפן” לחלק הצפוני של פארק נוף ים בעיצומן. בועד הבניינים ציינו כי לאחר שהשבילים ייחנכו, הם ייבחנו מבחינה תנועתית ואם יסתבר כי עוברי אורח רבים הולכים בו – תשקל סגירתו על ידי שער. העבודות התקבלו בשביעות רצון בקרב התושבים.

Ι לפנות בוקר באור עקיבא: בן 61 נדרס על ידי רכב

ראשון, 24.11 || גבר כבן 61 שחצה את הכביש בשדרות דוד המלך באור עקיבא, לפנות בוקר (ראשון) נדרס על ידי רכב ופונה במצב קל לבית חולים. עדי ראייה שנכחו במקום מסרו כי הפגיעה היתה לא פשוטה והולך הרגל הועף קדימה. עם זאת, במזל הפציעה הסתיימה בדרגה קלה בלבד. צילום: רומן פלדמן

Ι תחנה סופית? ערן לוי חוזר לשחק כדורגל וחתם באום אל פאחם מהלאומית

ערן לוי במדי הפועל חדרה, אתמול || צילום: דוברות הפועל חדרה

שלישי, 19.11 || כישרון הכדורגל, בן אור עקיבא, ערן לוי, חתם השבוע בהפועל אום אל פאחם מהליגה הלאומית.
לוי בן ה34, עוד שיחק בשנה שעברה בבית”ר ירושלים בה לא התאקלם כמצופה. לאחר מספר מחזורים עזב והצטרף בהמשך להפועל קטמון ירושלים, אך נכשל במאמצים לעלות עמה לליגת העל. בקיץ האחרון שמו נקשר למספר קבוצות אך אז הצברר שאף אחד מהן לא הציעה לו חוזה והוא נותר ללא קבוצה. כעת, 5 חודשים לערך לאחר אימוני פתיחת העונה, כשאנחנו בעיצומו של הסיבוב הראשון בשתי הליגות הבכירות, מצטרף לוי לקבוצה חדשה.

זו תהיה התחנה ה-11 בקריירה של לוי ששיחק במועדונים בכירים בישראל. לפני שנתיים עשה עונה נהדרת עם מכבי נתניה ואף זומן לסגל נבחרת ישראל. לאחר אותה עונה החליט לא להתפשר על חוזהו ועזב את הצהובים, מה שהתברר כטעות עליה הודה במספר ראיונות. קבוצתו החדשה – אום אל פאחם, עלתה רק השנה לליגה הלאומית והביאה חיזוק משמעותי שמתבסס על שחקני ליגת העל לשעבר. בין השמות שישחקו עם לוי אפשר למצוא את דובב גבאי, עוז ראלי, בן צעירי וריף מסיקה. לוי עצמו לא פרסם דבר על החתימה, לפחות לא בעמוד האינסטגרם שלו. אום אל פאחם נמצאת במקום ה-4 בליגה הלאומית לאחר 10 מחזורים, מרחק 10 נקודות מהמקום הראשון ו-6 מהמקום השני. המטרה שלה היא לעלות ליגה ולוי ינסה לסייע חה במשימה.

המושבות

Ι הותרו לפרסום פרטיו של חשוד בביצוע עבירות מין בקטינים: פסיכולוג בעל קליניקה בזכרון יעקב

שישי, 22.11 || בהמשך לערר משטרת ישראל בבימ”ש המחוזי בבאר שבע שהתיר לפרסם פרטיו של החשוד שנעצר בתאריך 31.10 בחשד לביצוע עבירות מין בקטינים ומעצרו הוארך מעת לעת עד שבימ”ש הורה על שחרורו בתנאים, בבקשת רשות ערעור שהגיש החשוד לבימ”ש העליון שלשום נדונה בקשתו להותיר את איסור פרסום שמו. בימ”ש העליון דחה את הבקשה והתיר את פרסום שמו ופרטיו. עם התרת פרסום השם והפרטים אנו מבקשים מכל מי שיש בידו חשד כי נפגע להגיש תלונה בתחנת המשטרה הקרובה למקום מגוריו. מדובר בד”ר המשמש כפסיכולוג שנעצר בתחילת החודש בחשד לעבירות מין בילדים. על פי הפרסומים בכלי התקשורת הארציים, הוא בעל תואר משולב בפסיכולוגיה קלינית וחינוכית מחו”ל והוא מטפל רבות בילדים ובני נוער

Ι רוצים למכור המבורגרים? רשת ההמבורגרים מחיפה והקריות מחפשת זכיין בבנימינה

רביעי, 20.11 || רשת ההמבורגרים החיפאית “קניבר” רוצה לפתוח סניף בבנימינה: בימים האחרונים יצאה הרשת בקמפיין גיוס זכיין באמצעות פרסום ברשתות החברתיות. ל’קניבר’ ישנם שלושה סניפים בחיפה והקריות. הסניף הראשון במוריה חיפה הוקם אי שם בשנת 2001 על ידי שני שותפים. הרשת ששמה דגש על שירות טוב ועמידה קפדנית בחוקי משרד הבריאות, פתחה כאמור בהמשך גם סניפים נוספים בקריות, בעיר התחתית ובטירת הכרמל. כעת היא מחפשת להתרחב פעם נוספת ורוצה להגיע גם לבנימינה.

Ι תאונת עבודה קטלנית: פועל נפל מגובה באיזור קיבוץ שדות ים ונהרג

שני, 18.11 || המשטרה בודקת נסיבות תאונת עבודה קטלנית בקיבוץ שדות ים. ממד”א דווח כי בשעה 10:33 התקבל דיווח במוקד 101 של מד”א במרחב שרון על עובד שנפל מגובה בשטח פתוח סמוך לשדות ים-קיסריה. “חובשים ופראמדיקים של מד”א ביצעו במקום פעולות החייאה שבסופן נקבע מותו של גבר בן 39”. מהמשטרה נמסר כי “מבדיקה ראשונית עולה כי הפועל, תושב שטחים בן 39 עבד בחממה ונפל מגובה, מותו נקבע במקום ע”י גורמי רפואה שהוזעקו למקום. כוחות משטרה במקום פתחו בבדיקת נסיבות הארוע ונציג משרד העבודה זומן”.

פראמדיק מד”א בן כוכבי, סיפר: “הגבר שכב מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה, כשהוא סובל מחבלות בגופו. מיד התחלנו בביצוע פעולות החייאה מתקדמות שבסופן נאלצנו לקבוע את מותו”. יצחק בן אסייג חובש באיחוד הצלה סיפר: “כשהגענו למקום סיפרו לנו כי הוא נפל מסולם בגובה של כ-7 מטר תוך כדי עבודות להקמת חממה לגידולים חקלאיים. בתום מאמצי ההחייאה למרבה הצער נקבע מותו בזירת האירוע עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבל”.

מה אתם חושבים?

—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן