רימון ההלם באור עקיבא: שני האחים החשודים שוחררו למעצר בית בבית אימם

החקירה נפתחה בתחילת השבוע שעבר לאחר רימון ההלם שהושלך לעבר בית בשז"ר * הרימון לא התפוצץ * מעצר החשודים הוארך פעם אחת ובפעם השנייה נשלחו למעצר בית לטובת המשך החקירה בעניינם

שני אחים מאור עקיבא (25 ו-20), נעצרו לפני מספר ימים בחשד שהניחו רימון הלם ברחוב עליזה יאנסן באור עקיבא (שכונת שז"ר). אחד האחים החשודים מתגורר באורות והשני ברחוב דוד אלעזר.

האירוע התרחש על פי החשד בלילה שבין ה-23 ל-24 לינואר. השניים הובאו לדיון בהארכת מעצרם (בנפרד) בבית המשפט השלום בחדרה ב-25.1. נציג המשטרה רס"מ רועי מסורי ציין כי מדובר באירוע שהתרחש בשעת לילה, כאשר החשוד השליך חומר נפיץ לעבר ביתו של אחר. בין היתר נגבתה עדות מהמתלונן, וחומר החקירה קושר את החשוד למיוחס לו ברמה כזו או אחרת.

אח אחד הכחיש כל קשר לאירוע בעוד האח השני לא מסר גרסה. על פי המשטרה, רימון ההלם לא התפוצץ ונלקח כמוצג על ידי המשטרה. המשטרה בדקה האם ישנן מצלמות במקום אך נכון לדיון הראשון אמרה שהנושא לא ברור.

עורך הדין צחי מצרי, שייצג אח אחד, אמר כי מרשו הציג אליבי ואמר שהיה בביתו בזמן האירוע ואף ביקש מהמשטרה שתבוא לבדוק. "בשנייה התיק הזה יכול ליפול וזה רק בידי הבדיקה של המשטרה", אמר עורך הדין בדיון. יש לקצר את ימי המעצר המבוקשים".

עורך דינו של האח השני, עו"ד ארבל עמי-גא מהסניגוריה הציבורית, הסכים כי מעצר החשוד יוארך בהתאם למעצר האח הראשון. השופטים אהוד קפלן ויעקב גולדברג מבית המשפט השלום בחדרה, הורו אם כך, כל אחד בנפרד, על הארכת מעצרם של החשודים ביומיים.

בהארכת המעצר השנייה שהתקיימה ב-27.1, ביקש נציג המשטרה הארכת מעצר נוספת. "ביצענו פעולות ויש לנו עוד פעולות לביצוע על מנת לבחון את הקשר של החשוד לאירוע המדובר", אמר ההשוטר בהקשר לאח אחד.
עו"ד מצרי תהה מדוע נושא האליבי של האח שהכחיש את העורבות לאירוע – לא נבדק, והשוטר לא ידע להשיב על שאלה זו. עו"ד עמי-גא ביקש מבית המשפט להשית הארכת מעצר בהתאם לאח השני.

השופטת רקפת סגל-מוהר החליטה לאחר דיון זה לשחרר את החשודים למעצר בבית באור עקיבא, בבית אמם, למשך חמישה ימים. בנוסף השניים חתמו על התחייבות עצמית בסך 3,000 שקלים כל אחד ואי יצירת קשר עם מי מהמעורבים בתיק למשך 10 ימים. כמו כן, ערבות נוספת של צד ג' הופקדה בסך 6,000 שקלים עבור שני האחים.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ"ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

המשטרה: "המחאה בקיסריה – בלתי חוקית" ; שני מוחים נעצרו [וידאו 🎥]

מאות מפגינים חסמו אתמול (21.3) את ציר התנועה הראשי בקיסריה במחאה ליד בית ראש הממשלה | המשטרה הגיעה למקום בכוחות מתוגברים ובמהלך הערב נעצר חשוד לאחר שקרא למפגינים לחסום את הציר | בנוסף, רכב עמוס במאות אבוקות נתפס בחשד שיועדו לשימוש במחאה

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן