Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

חגיגות יום ההולדת ה-132 לחדרה: כוכבת הילדים ‘נתי’, אטרקציות, סיורים ומופעים

לרגל יום ההולדת של העיר יזמה עיריית חדרה שבוע של חגיגות בתחום הבילוי והפנאי, עם שלל פעילויות, טיולים, סיורים והטבות בבתי עסק מקומיים * ניר בן חיים, ראש העיר בפועל: "יום ההולדת של העיר הוא הזדמנות נפלאה לבלות וליהנות בחדרה ולפרגן לעסקים המקומיים"

בט”ו בשבט הקרוב תחגוג העיר חדרה יום הולדת 132, ובעיריית חדרה מכינים לתושבים שבוע מיוחד של חגיגות תחת הכותרת: מבלים, מטיילים, אוכלים.

הרעיון המרכזי אותו הוביל ראש העיר בפועל, ניר בן חיים, היה לעודד את התושבים לבלות בחדרה ולחשוף בפניהם את אפשרויות הפנאי בעיר. שבוע יום ההולדת ייפתח ביום ראשון, 5.2.23 ויימשך עד ליום שבת, 12.2.23. תושבי העיר ייהנו במהלך השבוע ממגוון פעילויות, טיולים והטבות במקומות בילוי, מרכזי קניות, בתי קפה ובמסעדות בחדרה. ההפקה של השבוע המיוחד מתבצעת בשיתוף מנהלת העסקים של החברה הכלכלית חדרה, שמקדמת את העסקים בעיר.

השבוע המיוחד ייפתח עם איחוד מרגש של להקת אתניקס באנרבוקס במופע שייערך ביום ראשון, 5.2 (כרטיסים ניתן לקנות דרך אתר העירייה). ביום שלישי (7.2) ייהנו התושבים מהצגה של כוכבת הילדים “נתי, הגעתי, הופעתי” בקניון חדרה, שגם גייס את בעלי החנויות בקניון לטובת מבצע “קנה-קבל” לשבוע יום ההולדת. ביום שישי 10.2 יחגגו במול החוף קבלת שבת לרגל יום ההולדת, החל מהשעה 10:30 עם ליצנים, צלם מגנטים והמון הפתעות.

נתי והטכנודע. חדרה חוגגת | צילומים: יחצ, דוברות העירייה, רמי זרנגר

לאורך כל השבוע ייהנו התושבים ממגוון הטבות באטרקציות מקומיות: באולינג בשערי חדרה, קארטינג פלייס ובריכת הגלישה במול החוף וקיר טיפוס במתחם מיקס.

העירייה גם דאגה לסיורים חינם במגוון אתרים היסטוריים ופארקים עירוניים, בהרשמה מראש. כך למשל תוכלו להצטרף לסיור בבית מועצת העיר בבית ספר אחד העם, במוזיאון החאן, בפארק נחל חדרה, בפארק השרון, בבית פיינברג. גם הטכנודע פותח את שעריו לרגל חגיגות יום ההולדת ומאפשר כניסה חינם למוזיאון ופארק המדע לתושבי העיר (בהרשמה מראש) ביום רביעי 8.2. בנוסף, לכבוד יום ההולדת יושק משחק ניווט סלולרי עירוני חדש.

הפן האחרון של השבוע החגיגי יהיה כאמור הטבות במסעדות ובתי קפה בחדרה, כאשר כל המקומות נמצאים בדף מיוחד שהוכן לטובת יום ההולדת ונמצא באתר עיריית חדרה.

ראש העיר בפועל, ניר בן חיים* “יום ההולדת של העיר הוא הזדמנות נפלאה לבלות וליהנות בחדרה ולפרגן לעסקים המקומיים. גיבשנו תוכנית עם שלל אפשרויות של בילוי מקומי ואיכותי, סיורים באתרים היסטוריים ובאוצרות הטבע של העיר, כניסה חינם למוזיאון ופארק המדע בטכנודע והטבות בעסקים המקומיים. אני קורא לתושבי ותושבות העיר – צאו לבלות ולחגוג בחדרה!”.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן