Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

משרד החינוך הכריע: פרס הצטיינות בחינוך לבית הספר כפר גלים בחוף הכרמל

רפי אבני, סגן ומ"מ ראש המועצה האזורית חוף הכרמל ומחזיק תיק החינוך ציין היום כי "הפרס הוא עדות להכרה ולהערכה הרבה לה  זוכה בית הספר כפר גלים לאור הישגי התלמידים, החדשנות, התכניות החברתיות הערכיות ומסירות הצוות החינוכי"

הישג לבית הספר כפר גלים שבמועצה האזורית חוף הכרמל: השבוע בישרה ראשת המינהל לחינוך התיישבותי, אילנה נולמן למנהלת ביה”ס כפר גלים איריס חזיזה, למנהל הכפר דני גילדין, ולמנהלת אגף החינוך במועצה דר’ גבי אוסם, על בחירת המינהל בבית הספר גלים כאחד מבתי הספר המצטיינים של המינהל לשנת הלימודים תש”ף. הבחירה באה לאחר תהליך של המלצות ומיון ראשוני ולאחר שביקרה בכפר גלים ועדת שיפוט של המינהל. בית הספר גלים סיים בשנה שעברה תהליך של 4 שנים שבסיומו זכה גם באות המצוינות של תכנית מאר”ג. כפר גלים בכלל ובית ספר גלים בפרט הלכו והתעצמו עם השנים וכיום לומדים בבית הספר 1330 תלמידים עם מגוון מגמות ואפשרויות בחירה – מגמת סייבר, מדעי הרפואה, מחול, דיפלומטיה, מדעים מדויקים ועוד. לבית הספר מרחבי בחירה ומרחבים אקדמיים בחטיבת הביניים וכיתות מצוינות בתחומי המדעים, הספורט והסביבה.

רפי אבני, סגן ומ”מ ראש המועצה האזורית חוף הכרמל ומחזיק תיק החינוך מציין היום כי “הפרס הוא עדות להכרה ולהערכה הרבה לה  זוכה בית הספר כפר גלים לאור הישגי התלמידים, החדשנות, התכניות החברתיות הערכיות ומסירות הצוות החינוכי.

“תודה לתלמידים, להורים, למורים, לצוות ההנהלה המינהלה וכלל השופתים. אנו במעוצה נמשיך לעשות תהליכי עומק של למידה ובחינת המערכות  הקיימות ופיתוח ייחודיות ותוכניות לימודים חדשניות ,בשיתוף משרד החינוך והצוותים החינוכיים כדי לייצר מערכת החינוך מצוינת בכל מוסדות חוף הכרמל”.

איריס חזיזה מנהלת בית הספר בירכה את צוותיה ואמרה כי “הבחירה בבית הספר גלים משקפת עוד שיא של תהליך בו בנינו צוות להוט ומחויב שגדל כל שנה אבל שומר על הרוח שלנו של ראיית כל תלמיד ויצירת הזדמנויות לבחירה ולמפגש רב תרבותי של זהויות, אני מודה למשרד החינוך על הבחירה ולשותפים שלי במועצה ובכפר ובעיקר לצוות הנפלא-שנמשיך לעשות ,ליצור ולהצליח”.

 

 

 

מה אתם חושבים?

—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן