Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

החברות המקדמות את פינוי בינוי שז”ר באור עקיבא: “הרצח המזעזע של ניסים ז”ל, תפס את כולנו בהפתעה מוחלטת”

במכתב המופנה לתושבי השכונה ציינו נציגי החברות כי הן ממשיכות לראות את עצמן מחוייבות באופן מלא להגשמת חזונו של ניסים ז"ל ותמשכנה לפעול בכל דרך בכדי להבטיח את מימוש הפרויקט

כמעט שבועיים חלפו מהרצח המזעזע והטראגי של ניסים אסייג ז”ל, בן אור עקיבא, ונציגי החברות המקדמות את פינוי בינוי שז”ר בעיר מתייחסים להמשך הפרויקט בצל הרצח הקשה. במכתב המופנה לתושבי השכונה ציינו נתי גלבוע מחברת “שיכון ובינוי”, עמי פליישר, סמנכ”ל פיתוח עסקי מגורים ויוסי חצרוני, מנהל הפרויקט  מ”קבוצת תדהר” כי “הרצח המזעזע של ניסים זכרונו לברכה, תפס את כולנו בהפתעה מוחלטת והיכה את כולם בהלם וצער.

“אנו מבקשים להביע גם כאן את תנחומנו לאליאס ולכל בני משפחת אסייג ולהשתתף בצערם של כל תושבי אור עקיבא, חבריו הרבים וכל הצוות שעבד עבור ניסים מול בעלי הדירות בראשותו של איציק אזולאי. בהלוויה בה השתתפנו וגם בשבעה דובר על ניסים כאיש של חזון, אשר יחד עם אליאס חלם לחדש את שכונת שז”ר ויחדיו פעלו למען קידומו והקמתו של פרויקט הפינוי בינוי בשכונת שז”ר. מותו של ניסים הינו טרגדיה גדולה ויחד עם זאת חשוב לנו להבהיר כי מותו הטרגי של ניסים לא יעצור את הפרויקט ולא יעכב אותו”.

נציגי החברות מציינים כי הן ממשיכות לראות את עצמן מחוייבות באופן מלא להגשמת חזונו של ניסים ז”ל ותמשכנה לפעול בכל דרך בכדי להבטיח את מימוש הפרויקט. “בימים אלו אנו פועלים מול עיריית אור עקיבא והוועדה המרחבית בכדי לתת מענה לדרישות שהעלתה העיריה במטרה לאשר סופית את התוכנית. בכוונתנו לפעול בשיתוף עיריית אור עקיבא ונציגות הבעלים להנצחת פועלו של ניסים ז”ל, כאשר תוקם מחדש שכונת שז”ר. אנו תקווה כי בעת זו, יירתמו כל הגורמים  המעורבים בתהליך ויפעלו במשנה מרץ לקידום הפרויקט ונזכה כולנו לראות את חזונו של ניסים מתממש במהרה בימינו. מי ייתן ונדע בשורות טובות”.

No photo description available.

// המכתב שנכתב לתושבי השכונה 

מחר צפוי להתקיים דיון בנוגע להארכת מעצרו של החשוד ברצח אסייג. בדיון האחרון שנערך ביום חמישי שעבר סירב חוקר המשטרה לחשוף לחשוף את הרקע לרצח אבל ההערכה הגורפת היא שמדובר בסכסוך כספי שהיה בין השניים בנוגע לאי החזרת הלוואה. החוקרים טוענים כי בידיהם ראיית זהב המפלילה על פי החשד את החשוד. בנוסף לאיכון שנעשה לטלפון הסלולרי שלו, ישנן עדויות שנגנבו מבני משפחה וראיות פורנזיות נוספות שנשלחו לבדיקה.

איציק אזולאי נפרד מחברו ניסים אסייג ז”ל: “חור נפער לי בנפש”

איציק אזולאי, בעל סוכנות ניהול הנכסים המוכרת באור עקיבא, ספד בסוף השבוע, במלאת שבעה ימים ללכתו של חברו ניסים אסייג ז”ל. אסייג נרצח ביום חמישי שעבר באירוע שזעזע את העיר. אזולאי ואסייג קידמו בשנים האחרונות את פרוייקט פינוי-בינוי שז”ר, שדווקא לאחרונה החל להתקדם – וכעת הגיעה הטרגדיה.
“ניסים היקר ,חבר ואח. ההודעה שקיבלתי על כך שנורית היכתה בי כמו ברק”, ספד לו אזולאי.

“לא האמנתי להודעה ולא יכולתי במשך שעות להאמין לה, האמת היא שעד עכשיו אני לא יכול לתפוס שאתה לא איתנו. בהלוויה שלך, כל שנות ההכרות שלנו עברו עלי כמו סרט. “בשנות ההכרות בקשר לפרויקט, התחייבנו להפוך את החלום למציאות. זהו החלום שאני חלמתי בתור נער, חלום הזוי, ששכונת שז”ר תהפוך לשכונה יפה כמו קיסריה רק בבנינים ומדשאות, חלומות של ילד. מתברר שאתה חלמת את אותו חלום”… להמשך קריאה… 

 

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן