Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

לא רק מדריכת ריקודים מצליחה ודוגמנית: זה הדבר הבא של עדן חלילי מאור עקיבא

לא רק מדריכת ריקודים מצליחה ודוגמנית: זה הדבר הבא של עדן חלילי מאור עקיבא

מגיל צעיר עדן חלילי חולמת על בית משלה - בית במובנה העמוק יותר של המילה ("בית מבחינתי זה החל מאוכל במקרר, דרך מכונת כביסה שעובדת ועד לתמיכה, חינוך ועזרה. מקום בטוח לגדול בו") | עכשיו היא יוצאת לדרך חדשה כ"מתווכת נדל"ן" ("המקצוע שלי הוא לתווך בין אנשים") וממש לא זונחת את הריקוד, המשחק והדוגמנות

עדן חלילי מאור עקיבא מסמנת לעצמה יעד נוסף אליו הצליחה להגיע. הכוריאוגרפית, הרקדנית והדוגמנית, בעלת סטודיו לחוגי ילדים ואימוני נשים, חשפה אתמול (חמישי, 27.10) כי תעסוק גם בתחום הנדל”ן – כיועצת נדל”ן. מבחינתה, אגב, המילה שמתארת נכון יותר את תפקידה היא “מתווכת”, כמי שפוגשת המון אנשים במהלך היום, ילדים, הורים, מבוגרים. מתווכת בין אנשים.

“נכנסתי לתחום הזה כי מגיל קטן, תמיד חלמתי שיהיה לי את הבית של עצמי, את המקום שלי”, מתארת חלילי. “בית מבחינתי זה החל מאוכל במקרר, דרך מכונת כביסה שעובדת ועד לתמיכה, חינוך ועזרה. מקום בטוח לגדול בו. אמנם אבא מתעסק עם תחום הדירות, אבל אף פעם לא הייתי מאחורי הקלעים. הידע הזה היה חסר לי, לדעת מה עושים, להכיר מושגים כמו טאבו, טופס 4 או זכויות בנייה. גם במשפחה, עברנו מבית לבית עד שמצאנו את הבית הנכון וגם אז, לא תמיד הבית היה שלנו”.

// חלילי מצטלמת לקמפיין אופנה, מהשנים האחרונות. עכשיו גם יועצת נדל”ן 

כוריאגורפית, משתתפת בקליפים, דוגמנית ועוד: לכל הכתבות שפרסמנו על עדן חלילי – הקליקו כאן. 

חלילי מתארת שעבורה, התחום החדש מתכתב בדיוק עם רוגע נפשי וחיבור מהלב. “המקצוע הוא לתווך. אני לא מדגישה את זה סתם. לתווך בין אנשים. זה משהו שאני מביאה איתי מהסטודיו, מהריקודים, מהשנים שאני באה במגע עם אנשים. להכיר אנשים, לדבר עם אנשים להבין צרכים בסיסיים. בשבילי, זה למצוא לבן אדם את הבית הנכון לו, למה שהוא מחפש, למשפחה, לילדים או קשישים. הבית צריך לגרום לחיבור במשפחה, שיגרום לכולם לשבת יחד, לצחוק יחד, לפרוק יחד. אצלי לא היה מקום שכזה באף בית, בו הייתי יכולה ליצור חיבור עם האחים, לא היתה ממש ישיבה סביב שולחן או ארוחות שישי מסודרות”.

חלילי, שתהיה יועצת נדל”ן ב”בית הנדל”ן”, הממוקם במתחם “בית הקשתות” באור עקיבא, מבהירה שהבחירה בתחום – גם אם הוא קצת מוזר בשונה מהתחומים בהם היא עוסקת  – מתבשל אצלה מגיל צעיר. עכשיו, יש לה הרבה יותר הבנה של התחום והיא מתכוונת להמשיך להתעמק בו. “לא משנה מה אני אעשה או אבחר, אפעל תמיד ב-200%. בין אם זה בסטודיו, בין אם על סט הצילומים ובין אם בעבודה כמתווכת ועוסקת בנדל”ן”.

// חלילי בסטייל החדש – כאשת נדל”ן ב”בית הנדל”ן”. צילום: אביחי רובין

בשנים האחרונות נודדת חלילי מסט לסט צילומים. זאת במקביל לחוגים והסדנאות שהיא מעבירה, ולפיתוח סטודיו הריקודים שלה, ששמו כבר נישא למרחוק Flame Studio, שבסיסו פועל במרכז דוד בשכונת היובל בעיר.  הסטודיו המתפתח מציע גם חוגים לילדים, גברים ונשים.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן