Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

נהגה בפראות באור עקיבא ומסרה לשוטר שתפס אותה פרטים מזהים שקריים

נהגה בפראות באור עקיבא ומסרה לשוטר שתפס אותה פרטים מזהים שקריים

בכתב האישום נטען כי הנאשמת לא נעתרה לבקשתו של שוטר ואף סגרה את החלון מולו * הפרטים המלאים

מרדף משטרתי אחר נהגת ללא רישיון באור עקיבא הסתיים בבית החולים. המשטרה הגישה לאחרונה כתב אישום וכן בקשה לשחרור בתנאים מגבילים לבית משפט השלום בחדרה נגד מרים ש’ (28) תושבת ג’סר א-זרקא, לאחר שעל פי החשד נתפסה נוהגת ללא רישיון, גרמה לתאונה וסיכנה חיי אדם באור עקיבא.

על פי כתב האישום ב-18.9.22, בבית משפט השלום לתעבורה בחדרה, נפסלה הנאשמת מלנהוג למשך שלושה חודשים ועל כן, ב-21.10.22 הפקידה את רישיונה. אף על פי כן ב-5.12.22 בשעה 6:40 לערך, נהגה הנאשמת באור עקיבא. באותן הנסיבות, כרז לה שוטר לעצור את נסיעתה לשם בדיקת רישיונות.

באותן הנסיבות, כאשר שאל השוטר את הנאשמת לשמה, התחזתה הנאשמת לאישה אחרת ומסרה לשוטר פרטים מזהים שגויים. בהמשך, כשנשאלה לשנת לידתה, לא ידעה הנאשמת להשיב ולכן הסתכלה בטלפון למציאת התשובה. השוטר שהבין כי מדובר בנאשמת, הטיח בה כי זהו לא שמה והורה לה לכבות את הרכב ולמסור לידיו את המפתחות.

בכתב האישום נטען כי הנאשמת לא נעתרה לבקשתו האמורה ואף סגרה את החלון. מיד לאחר מכן, נהגה הנאשמת באופן פוחז, תוך סיכון חיי אדם, בכך שנסעה עם רכבה לאחור במהירות ואז מיד נסעה קדימה ואף פגעה עם הרכב ברגלו של השוטר.

בשלב זה החל להתנהל מרדף בין השניים לאורך מספר רחובות, במהלכו השוטר כרז לה לעצור, בעוד הנאשמת ממשיכה בנהיגתה הפרועה, תוך שהיא מתעלמת מהוראות הדרך ומסכנת חיי אדם. כעבור מספר רחובות, לאחר שלא צייתה לתמרור עצור, סטתה הנאשמת מנתיב נסיעתה, ברחוב סטנלי מאיר באור עקיבא, והתנגשה בערימת פסולת, בחומת אבן ובגדר ברזל. כתוצאה מהתאונה נגרם נזק לרכב. והשוטר והנאשמת פונו לבית החולים “הילל יפה” לקבלת טיפול רפואי.

היא מואשמת בגין הפרעת שוטר במילוי תפקידו, נהיגה פוחזת של רכב, התחזות כאדם אחר במטרה להונות, ונהיגה בזמן פסילה.

ניידות משטרה, צוותי שב”ס ורכב “חדשות”: מה קורה סמוך להיכל התרבות באור עקיבא?

שעות הבוקר המוקדמות, היום (שלישי, 3.1) באור עקיבא: ברחבת היכל התרבות בעיר מתקבצים משאיות, ניידות משטרה, רכבי שב”ס, משאית של חברת “חדשות”, ובסמוך אליהם עשרות צלמים, אנשים ושלטים. העוברים והשבים תוהים – מה קורה באור עקיבא? אלא שלא מדובר בפרשייה חדשה בעיר – אלא דווקא בצילומי סדרה חדשה שתשודר בעתיד הקרוב.

עשרות ניצבים, שחקנים, אנשי צוות והפקה הגיעו הבוקר לרחבת היכל התרבות, בשיתוף ניידות משטרה ושב”ס, רכב עם לוגו “חדשות”, וטרנזיט עם כיתובים “ישוחרר רובי דלויה” ו”רובי דלויה חף מפשע”. מדובר בצילומים שיערכו היום בעיר כחלק מסדרת מתח חדשה. לידיעה המלאה >>

מה אתם חושבים?

—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן