Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

בשישי הקרוב: קבוצת “רצי אביב” מזכרון יעקב למען נוער בסיכון ישתתפו במרוץ השליחים הראשון בערבה

100 ק"מ של טבע ישראלי בערבה: ביום שישי הקרוב (10.1.2020) יעברו המתאמנים את האתגר הבא – מרוץ השליחים הראשון במדבר "Arava Challenge" שיתקיים בשטחי המועצה האזורית הערבה התיכונה

כשנתיים לאחר שנפטר במפתיע מנהיג קבוצת הריצה של עמותת “רצים בשביל לתת”, אביב זוהר ז”ל, יתכנסו חברי העמותה שהקים וידידיה לרוץ לזכרו במרוץ השליחים הראשון במדבר. העמותה שהקים אביב תורמת עד היום באמצעות מרוצים שנתיים לנוער בסיכון לפני מעצר בצו שופט ותמכה עד כה כבר למעלה ממאה נערים.

לפני יותר מעשור אביב זוהר ז”ל קיבץ מסביבו חברים מנקודות שונות בחייו והקים איתם קבוצת ריצה מקצועית. לאחר תקופה בה התאמנו על בסיס דו-שבועי יחדיו, החליטו החברים כי הם רוצים לרוץ לאורך הארץ למען מטרה חשובה. אביב וחבורתו הקימו את עמותת “רצים בשביל לתת” התומכת בנוער בסיכון והחלו במרוץ חרמון-אילת בו הם רצים עם הנערים ולמענם. במהלך המרוץ מצטרפות אליהם חברות שותפות לדרך, תנועות- נוער, גדודי צה”ל ועוד וכל אלו מגיעים למען הנוער והעצמת המודעות בנושא בקרב הציבור.

מרוץ חרמון-אילת שהתקיים ב-2018 נפתח בעצב גדול, זאת לאחר שבמסגרת אחד האימונים יצא אביב זוהר ז”ל, מנהיג הקבוצה, לריצת אימון במהלכה קיבל דום לב ומת במקום. מיד לאחר מכן, שינתה קבוצת הריצה את שמה של הריצה השנתית המסורתית ממרוץ חרמון אילת למרוץ לזכרו של אביב ורצה למען הנצחתו של מנהיג הקבוצה. על הנהלת הקבוצה אחראי היום שבי לוי, תושב זכרון יעקב.

במסגרת המרוצים שהשתתפו בהם, עמותת “רצים בשביל לתת” הצליחה עד כה להתרים קרוב למיליון שקלים עבור “הוסטל טבריה” המשמש כמפלט האחרון לפני מעצר לנערים המגיעים אליו, ושם מכינים אותם לצבא ולחיים עצמאיים. הנערים הם בגילאי 14-18 עם עבר של סמים ואלכוהול שמקבלים למעשה הזדמנות נוספת להשתקם ב”הוסטל טבריה” על פי צו שופט בית המשפט.

ביום שישי הקרוב (10.1.2020) יעברו המתאמנים את האתגר הבא – מרוץ השליחים הראשון במדבר “Arava Challenge” שיתקיים בשטחי המועצה האזורית הערבה התיכונה.  במרוץ ירוצו חברי הקבוצה סך הכל 100 ק”מ בחורשות המוכרות והיפות של הערבה כמו מכתשים, עין יהב, נחל שחק, שמורת נחל שיזף, שמורת מצוק הצינים ושמורת עשוש. “זאת תהיה סגירת מעגל עבור הקבוצה” סיפר שבי לוי, מנהל הקבוצה, ” משום שרצנו את המסלולים הללו בשנת 2013 במרוץ חרמון אילת הראשון עם אביב זוהר ז”ל. כולנו מתגעגעים אליו ואין לדעתנו דרך יותר מתאימה לזכור אותו מאשר לרוץ בנופי ישראל”.

 

מה אתם חושבים?

—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן