עם אקזיט של כ-400 מיליון דולר, אלון ארבץ מאור עקיבא נוסע לעבודה ברכבת

חברת הסייבר אינסייטס, אותה ייסד עם שניים נוספים, נמכרה בחודש יולי האחרון לענקית הסייבר האמריקאית ראפיד7, בסכום המוערך בין 350 ל-400 מיליון דולר

לא בכל יום שומעים על סיפור הצלחה מטורף של אקזיט ישראלי כחול לבן. אבל כששומעים ומגלים מי ומה עומד מאחורי, תמיד הלב מתמלא גאווה. ומה קורה כשאתם מגלים שמי שעשה את אותו אקזיט הוא בעצם שכן שלכם? 

אלון ארבץ מאור עקיבא, שנחשף בשנתיים האחרונות כאחד מבין 40 הצעירים המבטיחים בישראל, ממייסדי ומראשי חברת הסייבר אינטסייטס – עבר תקופות מורכבות ומשמעותיות כאחד.

החברה נמכרה בחודש יולי האחרון לענקית הסייבר האמריקאית ראפיד7, בסכום המוערך בין 350 ל-400 מיליון דולר.

באתר "כיפה" פורסם בימים האחרונים ראיון עם ארבץ, שמותיר הרבה שמחה בלב, גם נוכח העובדה שארבץ מסתכל על החיים במבט מפוקח וקצת אחר.

"האמת שאחרי שדברים שוקעים, יש הרבה אי ודאות וגם לי לא היה פשוט עם זה ברמה האישית", סיפר לאתר. "יש חברה חדשה, מנכ"ל חדש, תהליכים חדשים ואנשים אחרים.

"התפקיד שלנו כמייסדים שמובילים את הספינה הזאת היא לייצר את הוודאות בסיטואציה הזאת. ללבן את כל הדברים מול ראפיד7, להבין לאן הולכים ולנסות לקבל החלטות כמה שיותר מהר. יש לנו משימה ענקית והיא להביא את המוצר הזה מ-400 לקוחות ל-1,000 ולהגדיל את ההכנסות ל-50 מיליון דולר".

ארבץ (33) נשוי ואב לשלושה ילדים, גדל ברעננה, בוגר ישיבה תיכונית וישיבת הסדר, שירת שירות קרבי בסיירת אגוז ועבר ל-8200 לאחר פציעה. הוא נחשף לתחום הסייבר, שם, ביחידה המובחרת, לראשונה.

הוא בוגר ישיבת הסדר, סיים תואר במשפטים וב-2015 הקים יחד עם ניצן וגל בן דוד את אינטסייטס, חברת סייבר שמתמחה בזיהוי פרצות אבטחה.

"אני חולם לעשות טיול דתות באסיה", סיפר על שאיפתו. "אחת התובנות שלי מעבודה בחברה גלובלית שיש בה עובדים מגוונים מכל העולם היא שלאנשים דתיים מתרבויות שונות יש יותר במשותף מאשר עם חילונים מהמערב.

"יש שיח משותף סביב ההודיה לאלוהים על מה שיש לך ולדעת שהכל זה 'בעזרתו'. מאוד מסקרן אותי להיכנס לעומק במפגש עם דתות אחרות, בעיקר אסיאתיות כי עוד לא נחשפתי אליהם ונראה לי שהם יותר רוחניים".

לראיון המלא עם אלון ארבץ באתר "כיפה" – הקליקו כאן. 

לפרסום ב”דה מרקר” על בחירתו באלון ארבץ כאחד הצעירים המבטיחים בישראל – הקליקו. 

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ"ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן