Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

כתב אישום הוגש נגד צמד חברים שתקפו זה את זה בחנות בחדרה – כך זה נגמר

תקיפה חמורה בחנות הביאה לפציעת עובד המקום * לאחר ששוחרר מבית חולים - חזר הקורבן לתקוף את חברו * נגד שניהם הוגש כתב אישום אולם בית המשפט קבע - רק אחד אשם

היכרות של שנים הסתיימה בכתב אישום הדדי לתושב חדרה ונוסף. בכתב אישום שהגישה לאחרונה המשטרה לבית משפט השלום בחדרה, מואשמים צמד מכרים של 15 שנה. השניים, אלחנן אלחננוב (58) מחדרה וא”צ (48) מפתח תקווה, מואשמים כי דקרו ופצעו זה את זה בנסיבות מחמירות.

על פי כתב האישום, בתאריך 19.1.23 בשעה 11:52 לערך, הגיע אחד מהשניים לחנות “תשבץ” ברחוב הרברט סמואל בחדרה, שבה עבד חברו, כשהוא אוחז בחפץ חד והחל לדקור את העובד בגרונו. הנאשם לא חדל ממעשיו עד אשר אחרים נאלצו להפריד בין השניים.

כתוצאה ממעשיו, נגרמו לאיש פצעים חודרים מדממים וחבלות והוא פונה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים הלל יפה בחדרה. במעשיו פצע הנאשם את האיש בנסיבות מחמירות תוך שימוש בנשק קר.


אלא שבכך לא הסתיים הדבר, שכן עוד באותו היום ובהמשך לנסיבות, כאשר השתחרר האיש מבית החולים ועל רקע זעמו, הגיע לבית הנאשם ותקף אותו באמצעות חפץ שאינו ידוע. כתוצאה מהתקיפה נגרמו לאיש חבלות וחתכים, והוא פונה לבית החולים לקבלת טיפול רפואי.

בסיכומי הצדדים, אמר בא כוח הנאשם א”צ כי יש להורות על זיכוי מרשו, וזאת עקב סתירות בעדותו של הנאשם אלחננוב. “דבריו לא מסתדרים עם מה שנראה בסרטון”, ציין.

השופט אלכס אחטר, קבע לבסוף כי גרסת הנאשם מתיישבת טוב יותר עם ראיות המאשימה, וישנן סתירות מהותיות של המתלונן. “המתלונן הכחיש את האירוע בו תקף את הנאשם, הוא לא רק הכחיש אותו אלא אף הסביר כי בשל מצבו הרפואי, הוא לא מסוגל לבצע תקיפה”.

“אין לי אלא בנסיבות העניין לקבוע כי לאור קיומו של ספק יש להורות על זיכוי הנאשם וזאת מחמת הספק”, פסק השופט ב-7 למאי.

בנוגע לנאשם השני, אלחננוב, קבעה השופטת נורית הרצמן אבי-יצחק, כי הוא אשם בתקיפה והוא הורשע. עורך דינו ביקש להתחשב בכך כי הוא הודה בהזדמנות הראשונה במעשה וכי עברו הפלילי רחוק מאוד ממנו.

השופטת קבעה: “אני מוצאת כי יש למקם את עונשו של הנאשם ברף התחתון של מתחם הענישה”. בעקבות כך נגזרו עליו 10 חודשי מאסר בפועל ומאסר על תנאי למשך כשנה.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן