Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

לאחר הטרגדיה של הילה מחדרה: בן חדש נולד למשפחת ניסטל בתאריך מצמרר

מומו ניסטל, מאמן הכדורגל בהפועל חדרה, הכיר לפני כ-3 שנים את הילה אואד, שהתאלמנה מבעלה אייל ז"ל. השבוע אף עין לא נותרה יבשה כשהם חבקו בן משותף שנולד בתאריך הלידה של אייל ז"ל

אף סופר לא היה יכול לחשוב על סיפור מצמרר שכזה: לאחר שנישואיה הראשונים של הילה הסתיימו בטרגדיה כאשר בעלה נפטר באופן פתאומי מדום לב, השבוע, בסמוך ליום הוולנטיין, ילדה הילה במרכז הרפואי הלל יפה בן מבעלה הנוכחי, בעודה מוקפת במשפחה שלה ושל בעלה המנוח.

אף עין לא נותרה יבשה כאשר באופן מקרי ומפתיע, התינוק נולד באותו תאריך הלידה של בעלה ז”ל. הילה אואד ניסטל בת ה- 37 מחדרה הגיעה השבוע לחדר מיון נשים במרכז הרפואי הלל יפה בשבוע 40 להריונה, עם פתיחה וצירי לידה.

לאחר הערכת משקל, הוחלט להכניסה לניתוח קיסרי באופן מידי. מוקפת בבעלה מומו, משפחתם ומשפחתה של בעלה ז”ל, נכנסה הילה לניתוח קיסרי שבסופו ילדה בן. הילה לא האמינה שדבר כזה יקרה לה- שתלד ילד מבעלה הנוכחי באותו תאריך לידה של בעלה הראשון.

הילה התאלמנה לפני כ- 4 שנים מבעלה אייל ז”ל, שנפטר באופן פתאומי מדום לב. לזוג 4 ילדים בני 15, 14 ותאומים בני 10. כשנה לאחר המקרה הכירה את מומו ניסטל, מאמן כדורגל ב”הפועל חדרה” כאשר רצתה לקנות כרטיסים למשחק הכדורגל של הקבוצה עבור ילדיה.

ניסטל, ששמע כאמור על המקרה, הביא לה מיד 3 כרטיסים ומאז נרקם הקשר בין השניים. לאחר שנתיים וחצי של עליות ומורדות, הילה ומומו החליטו למסד את הקשר והילה נקלטה להריון.

הילה, מומו והמשפחה כולה התרגשו עד דמעות מהעובדה המצמררת שהתינוק נולד באותו תאריך הלידה של אייל- תאריך שהפך להיות כה רגיש וכואב למשפחה. “אין לי מילים להסביר את צירוף המקרים המיוחד הזה. אני מאמינה שאייל שלח לי מתנה ורצה שנמשיך לזכור אותו ולחגוג לו את יום ההולדת”, אמרה הילה.

היא הוסיפה: “כנראה שהקשר ביני לבין מומו אינו מקרי. לא די בכך שבננו המשותף נולד בתאריך הלידה של בעלי ז”ל, גם תאריך הלידה של מומו הוא באותו התאריך של שני ילדיי הגדולים”.

מה אתם חושבים?

—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן