חשד: גנב רכב 'קיה' מבנימינה, נמלט משוטרים ונתפס ברכב עם שב"חים

תושב ג'סר א-זרקא חשוד שניסה לגנוב רכב מהמושבה אך דווח על ידי איתורן. שוטרים שדלקו אחריו לכדו אותו וקושרים אותו לעבירות נוספות. מעצרו הוארך פעמיים עד כה

מעצרו של מוחמד עמאש, תושב ג'סר א-זרקא (בן 23) בחשד לגניבת רכב "קיה" מבנימינה לפני 4 ימים, הוארכה ביממה האחרונה בפעם השנייה בבית המשפט השלום בחדרה.
על פי המשטרה, ב18 לדצמבר בשעה 3:28, התקבלה במוקד 100 קריאה על ידי מוקד 'איתוראן', בחשד שרכב 'קיה ספורטאז" נגנב 40 דקות קודם לכן מבנימינה. במהלך סריקות אחר הרכב הוא אותר, כשהחשוד החל להימלט מהמקום.

במשטרה ציינו כי במקביל לאירוע, נראה רכב מאזדה נוסע במהירות ועולה על כיכר. ניידת דלקה אחריו ולכדה את הנהג, החשוד מג'אסר, כאשר ברכב היו עוד שני גברים – שניהם שוהים בלתי חוקיים. הרכב שנבדק התגלה בעל לוחית רישוי מזויפת.

החשוד עמאש, הובא להארכת מעצר ראשונה עוד באותו יום (18.12). במשטרה טוענים כי בין הגניבה בבנימינה לבין עמאש יש קשר, אולם עורך דינו מטעם הסנגוריה, עו"ד עלא עתאמנה, ניסה להבין את טיב הקשר – המצוי בחקירה. על פי המשטרה, החשוד בגניבת הרכב טרם אותר באותו היום כשמצלמות האבטחה עשויות לשפוך על כך אור. שופט המעצרים בחדרה יניב הלר, האריך לאחר דיון זה את מעצרו של עמאש בשלושה ימים.

בדיון בקשת הארכת המעצר השנייה שהתקיימה אתמול (21.12) אמר נציג המשטרה רס"מ אביתר משולם, כי לחשוד מג'סר מיוחסת כעת, עם התקדמות החקירה, גם גניבת הרכב מבנימינה. "אנו מייחסים לו גניבת 'קיה' ואת העבירות האחרות במסגרתן נהג ברכב עם לוחית מזויפת והסיע שני שב"חים ללא אישורים", אמר השוטר.

במשטרה ביקשו להאריך פעם נוספת את מעצרו של החשוד, עורך דינו אמר: "אין ספק שבבקשה שכזו צריכה המבקשת כאן להצביע בפני בית המשפט על מה שקושר את החשוד ‏לכל עבירה ועבירה שמייחסים לו ואנחנו נמצאים עכשיו רק בשתיים.

לעניות דעתי בתיק הזה אין שים ראיה שתקשור את החשוד הזה מעצם הנהיגה…ישנן ‏שאלות קריטיות שנמצאות כאן. העובדה שהשאלות הקריטיות ולגבי האיש שנתן לו את המכונית, הוא לא נחקר. אני חושב שצריך לשחרר את החשוד למעצר בית. אנתנו מבינים שאין שיבוש באף אחת ‏‏מן העבירות, אין מסוכנות כי לא מצביעים על שום מסוכנות. מעל הכל צריך לזכור שהחשוד ללא עבר פלילי וללא הרשעות קודמות".

השופטת פנינה ארגמן לא השתכנעה מדברי הסניגור. "אני סבורה שלא ניתן לבצע חלק משמעותי מפעולות החקירה כאשר החשוד משוחרר שכן מתקיימות עילה של חשש לשיבוש חקירה. העבודה שלחשוד אין עבירות קודמות לא רלבנטית בשלב הזה".

על כן החליטה השופטת להאריך את מעצרו של עמאש ביומיים נוספים ועד 23.12.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ"ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

"בוקר טוב, חגיגי ושמח": גיל חנניה נבחר לראשות מועצת בנימינה-גבעת עדה; כך תיראה המועצה

חנניה זכה ב-62.8% מהקולות ואילו אורון-עזאני ב-37.2% | במושבה היו 11,626 בעלי זכות בחירה, ואחוז ההצבעה עמד על 47.8% | חנניה: "מבטיח לשרת אתכם.ן בנאמנות, יושרה ואהבה גדולה" | אורון עזאני: "תודה למי שתמך בי וגם למי שלא. גיל – בהצלחה"

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן