Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

ברוכים הבאים: עיריית אור עקיבא קיימה כנס מקיף לתושבי “אור ים”

אל הכנס הגיעו מאות תושבים, התעניינו ושאלו שאלות בעיקר בנושאי חינוך ותחבורה * ראש העיר יעקב אדרי: "ישנם אתגרים רבים, אבל בסוף תקבלו שכונה לתפארת"
כנס מושקע של עיריית אור עקיבא התקיים לטובת התושבים החדשים שהצטרפו בשנה וחצי האחרונות אל שכונת “אור ים” החדשה בעיר (19.2.23). יוזמת העירייה באה לחיזוק הקשר עם תושבי השכונה, בעקבות שאלות ותהיות שונות שעלו בתקופה האחרונה בשלל נושאים בנוגע לשכונה ההולכת ומוקמת. אל הכנס הגיעו כ-150 תושבים ומילאו את אולם היכל המוזיקה העירוני, ואף צוידו בחוברת מידע אודות הנעשה בשכונה בהווה ובעתיד.

בכנס המיוחד, שדומה לו צפוי להתקיים עם התושבים החדשים גם בעתיד, השתתפו ראש העיר יעקב אדרי, מ”מ ראש העיר אלי אנקונינה, סגן ראש העיר ארקדי גדילוב ומנכ”ל העירייה יעקב נתניהו, ובהשתתפות עוזר ראש העיר ומנהלי המחלקות בעירייה, שהשיבו לשאלות התושבים.

שכונת אור ים תכיל בסוף הפיתוח כ-4,000 יחידות דיור ותשתרע על פני 1,060 דונם הממוקמים בשטח שבין שכונת אורות, כביש החוף, צומת פלי”ם, וכביש 4. תמהיל הדירות באור ים מגוון והטרוגני והוא מיועד למשפחות ולמשפרי דיור השואפים להעלות את רמת החיים. השכונה, עקב גודלה, נבנית בשלביות עם ארבעה חלקים – א’ עד ד’, כאשר כל שלב בשכונה לא יתאכלס אם לא תסתיים בניית מבני הציבור והחינוך בו (על פי התב”ע).

צילומים: עיריית אור עקיבא

בין היתר, 600 דונם מתוך ה-1,060 הם שטחים ציבוריים. השכונה תכלול כ-40% שטחים ירוקים, 5 בתי ספר (3 יסודי ו-2 על יסודי), 29 גני ילדים, 2 אגמים אקולוגיים, פארק לינארי לכל אורך השכונה, מבני ציבור, 3 בתי כנסת ו-2 מקוואות, מבני ספורט ועוד.

ראש העיר יעקב אדרי אמר בכנס: “אני מאוד שמח על המפגש הזה ואני רוצה לפתוח ולקדם אתכם בברכת ברוכים הבאים, רובכם תושבים חדשים שבאו לחזק את העיר. עשינו כנס ראשוני בשכונה ועכשיו מגיע הכנס הגדול הזה. בהמשך נעשה כנסים נוספים על מנת לעדכן אתכם עד הפרט הקטן ביותר. יש כרגע הרבה טענות ואתגרים אבל כולנו צריכים לזכור שהיא בהתהוות ובבנייה, ואנחנו מבקשים את סבלנותכם. אנחנו עושים כל מאמץ לבנות את מוסדות הציבור, בתי הספר וגני הילדים. תוך כמה חודשים יהיו גם פארקים. בסוף – אתם תקבלו שכונה לתפארת”.

מי שהציג תמונת מצב מפורטת של השכונה היה מ”מ ראש העיר אלי אנקונינה, שסקר את ההתפתחות של השכונה, ובירך גם הוא את התושבים בברכת ברוכים הבאים וקליטה קלה. “יש לנו מערכת חינוך מצוינת מהגיל הרך ועד לבגרות”, אמר, “זה בזכות השקעה גדולה של הגורמים העירוניים. בתקציב העירייה לשנה הקרובה – שליש, כ-64 מיליון שקלים הוא לחינוך, מתוכם העירייה משקיעה מכיסה 32 מיליון שקלים.

“האחזקה בשכונה היא מאוד גדולה, 60% של שטחים ירוקים זה גינון והשקיה, כך תכננו את השכונה על מנת שתהיה בסטנדרט מאוד גבוה”. לאחר הצגת המצגת לבאי הכנס ומענה על שאלות, בעיקר בנושאי חינוך, תחבורה וביטחון, התפנו מנהלי האגפים לענות לשאלות פרטניות של התושבים בפורמט שולחנות עגולים.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

לראשונה: תוכנית גרנדיוזית להתחדשות עירונית בלב עתלית

התוכנית כוללת 625 יחידות דיור חדשות, כ-2,330 מ”ר עבור שטחי תעסוקה ומסחר, כ-4,670 מ”ר עבור מבני ציבור וכ13,000 מ”ר עבור שטחים ציבוריים פתוחים | כדי להבטיח את כדאיות התוכנית, התוכנית כוללת קרקע צמודת דופן בבעלות רשות מקרקעי ישראל, המהווה מנוע למתווה בינוי-פינוי-בינוי, מייצרת רווחיות ובכך מבטיחה את ההיתכנות למימוש

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן