Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

טרגדיה: שמואל בוייקנר משכונת אורות באור עקיבא נהרג מתקיפת פיל בנפאל

הוא ככל הנראה נכנס לשמורת הטבע צ'יטוואן לבדו על מנת לתעד דבר מה והותקף על ידי הפיל. הוא אותר כשעל גופתו נמצא רישיון הנהיגה הישראלי שלו

טרגדיה בחו”ל: שמואל (סמואל) בוייקנר, בן 30 מאור עקיבא, נהרג ביום שישי האחרון (24.2) כשהותקף על-ידי פיל בפארק הלאומי צ’יטוואן שבנפאל. לפי הדיווחים במדינה, המקרה אירע אתמול בסביבות השעה 12:30, במרחק של כ-600 מטרים ממשרדי הפארק – שהוא שמורת הטבע הגדולה ביותר בנפאל. הודעה נמסרה למשפחתו.

היום (1.3) נמסר מועד הלווייתו של בוייקנר באור עקיבא: ההלוויה תתקיים ביום שישי, 3.3.2023, בשעה 12:00 בבית העלמין באור עקיבא. 

על פי חלק מהפרסומים, בוייקנר הגיע לנפאל כדי להתנדב בבית חולים מקומי כחלק ממשלחת של אוניברסיטת בן גוריון. הוא ככל הנראה נכנס לשמורת הטבע לבדו על מנת לתעד דבר מה והותקף על ידי הפיל. הוא אותר כשעל גופתו נמצא רישיון הנהיגה הישראלי שלו. חקירת הרשויות המקומיות נפתחה.

“הוא עמד לסיים את לימודי הרפואה בעוד חודשיים”, סיפרה אמו, ד”ר טטיאנה בוייקנר ל-ynet. האם עובדת בבית החולים לניאדו בנתניה. “הוא בחר להתנדב בית חולים בנפאל כי חיפש לסייע ולעזור בעולם השלישי. כל החיים שלו היו נתינה”.

שמואל בויינקר ז”ל (צילום: רשתות חברתיות)

“לקראת סוף השליחות שמואל טייל בשמורת הטבע הזו – ושם קרה האסון. אפשר לספר שעות על העשייה והתרומה שלו”, מסרו מהמשפחה. הוא גדל באור עקיבא, ועבר ללמוד רפואה בקליפורניה. בשנים האחרונות חזר לישראל על מנת להשלים את התואר שלו באוניברסיטת בן גוריון בנגב. בוייקנר הותיר אחריו זוג הורים רופאים, ושני אחים קטנים.

ממשרד החוץ נמסר: “אזרח ישראלי שהיה בנפאל כמתנדב בבית חולים מקומי נהרג אתמול מפגיעת פיל בפארק צ’יטוואן, כארבע שעות מקטמנדו. קונסולית ישראל בשגרירות בקטמנדו, דנה פישר, וטל בלויגרונד מהמחלקה לישראלים בחו”ל במשרד החוץ מטפלים במקרה ועומדים בקשר עם המשפחה בשעה קשה זו, ומסייעים בסידורי העברת הארון לישראל.

על פי הרשויות בנפאל, בחצי השנה האחרונה נהרגו שמונה בני אדם עקב התקפות של חיות בר בפארק הלאומי צ’יטוואן, בהם שני אנשים שנהרגו כתוצאה מתקיפת פילים.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן