Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

סערת הצהרונים לקראת תשפ”ד באור עקיבא: הורים זועמים, במתנ”ס פועלים למציאת פתרון

ההורים – זעמו על ההכנה הלקויה לדבריהם בכל נושא פתיחת הצהרונים, כאשר ההסברים למחסור ארצי בצוותים – לא סיפק אותם | מהמתנ"ס העירוני נמסר כי נעשים מאמצים לפתור את הבעיה בהקדם האפשרי

הורים בחלק מגני הילדים באור עקיבא, וכן בכיתה ב’ בבית הספר החדש “שירת הים” באור ים, התבשרו אתמול (30.8), יומיים לפני פתיחת שנת הלימודים, כי חלק מהצהרונים בגני הילדים ובכיתות – לא יפתחו כסדרן. הסיבה, על פי מתנ”ס אור עקיבא, האחראי על הצהרונים בעיר – היא היעדר צוותי חינוך מספקים, על מנת לאייש את כלל הצהרונים בעיר.

[עדכון 31.8.23, 19:20] ראש עיריית אור עקיבא אלי אנקונינה עדכן כי בעקבות התערבותו והניסיון לפתור את מצוקת כוח האדם בצהרונים, הוא נכנס למו”מ עם רשת צהרונים שפועלת בסביבה על מנת לתגבר את הצוותים. על פי ההודעה, נכון לעכשיו נפתרו מספר בעיות:
– לצהרון כיתה ב’ בבית ספר שירת הים נמצא פתרון והוא ייפתח.
– לצהרון בגן דוכיפת נמצא פתרון והוא ייפתח.
לצהרונים של גני הילדים ניצנים, גן חסידה וצופית טרם נמצא פתרון. :אני מאמין כי הסוגייה הזו גם תגיעה לפתרון בימים הקרובים”, ציין אנקונינה.

עוד קודם לכן, בהודעה שיצאה אתמול להורים נמסר: “בעקבות מחסור ארצי בצוותי חינוך, ישנה בעיה עם פתיחת מספר צהרונים בעיר – ניצנים, המונטסורי, החסידה, צופית ודרור”, נכתב בהודעה.

“כמו כן, בגן שקד נרשמו רק 14 ילדים והוא ייפתח מיד לאחר ראש השנה באישור חריג. בגן הקסום נרשמו רק 11 ובגן סלעית נרשמו רק 13 כשהתקן הרשותי הוא 18 תלמידים בצהרון. גם כאן נעשתה פניה למשרד החינוך לקבל אישור חריג לפתיחת הגנים הללו”.

כאמור, מהמתנ”ס העירוני נמסר כי נעשים מאמצים לפתור את הבעיה בהקדם האפשרי.

ההורים – זעמו על ההכנה הלקויה לדבריהם בכל נושא פתיחת הצהרונים, כאשר ההסברים למחסור ארצי בצוותים – לא סיפק אותם. “לפני חודש נרשמנו ברישום מסודר לצהרוני המתנ״ס, ברישום הופיעה הרשמה לילדי כיתות ב׳ בבית ספר שירת הים באור ים, כך שידענו מראש שיש צהרון ואנחנו ערוכים לשנת הלימודים מכל הבחינות. היום במפתיע ללא כל הודעה מוקדמת, במקרה נחשפנו לפרסום שיש צהרון רק לכיתות א’. אי אפשר להודיע להורים יומיים לפני תחילת שנה הצהרון בוטל. כמונו גנים רבים שקיבלו בשורה שאין להם צהרון. לא יכול להיות שאנחנו אמורים לעזוב מקומות עבודה בהתראה של יומיים”.

עוד בחדשות אור עקיבא במגדלור ניוז >>
חנות הרהיטים הוותיקה באור עקיבא סוגרת את שעריה: “המצב לא מאפשר להמשיך”
אור עקיבא | נכנסה לנתיב נגד כיוון הנסיעה, הנהג בלם ברגע האחרון [וידאו]
אור עקיבא | תושבים באור ים לשכניהם: “היזהרו, שימו לב כשאתם הולכים בסמוך”
רוגלך או אולי לחמנייה טרייה? זו המאפייה שחוזרת לאור עקיבא

הורים רבים הציפו את המתנ”ס ומחלקת החינוך בעירייה בשאלות אתמול, ואף פרסמו הודעות זועמות ברשתות על כי חלק מהצהרונים בסימן שאלה.

כאמור – במתנ”ס הודיעו כי היום (חמישי) צפויה להימסר הודעה נוספת ונעשים כלל המאמצים לפתוח את כלל הצהרונים בעיר כסדרם החל מהשבוע הבא.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן