Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

הכספומט שחיכו לו באור עקיבא – הגיע; “יקל על קשישים ונכים”

הכספומט שחיכו לו באור עקיבא – הגיע; “יקל על קשישים ונכים”

בסניף בנק הפועלים שהעתיק את מקומו ממרכז העיר לסניף החדש בנוף ים הופעלו כספומטים בקומה השנייה | דני אבנעים, תושב העיר, פעל מול הנהלת הבנק והשבוע כבר הצטלם ליד הכספומט החדש שיאפשר גישה קלה יותר למוגבלים בניידות ולקשישים

בעקבות פעילותו בנושא של דני אבנעים, תושב אור עקיבא, עובד העירייה בעברו ואיש ציבור מוכר ומוערך, נחת בימים האחרונים הכספומט החדש של בנק הפועלים במתחם נוף ים סנטר בעיר – גם בקומת הקרקע.

“על זה נאמר: ‘אם תרצו אין זו אגדה’, ואין דבר העומד בפני הרצון!”, ציין אבנעים. “כאמור, בנק הפועלים העתיק את סניפו ממרכז העיר למתחם המדהים נוף ים והתמקם בקומה השניה, הדבר הקשה על קשישים ונכים להשתמש בכספומט שבקומה ב’. לאור הטענות הרבות שקראתי באמצעי התקשורת ובפייסבוק, קיבלתי על עצמי ויזמתי עם מנהל הסניף שרק נכנס לתפקידו פגישה. מר פארס מסארווה, אדם מדהים צנוע ותמיד חיוך על פניו. העליתי את הסוגייה בפניו ואף הצעתי פתרון שיתקינו כספומט בקומה התחתונה בצמוד למעליות ובכך נגרום לנגישות נוחה יותר לכלל התושבים לכספומט”.

אבנעים ומנהל הסניף מסארווה עם הכספומט החדש. צילום: באדיבות אבנעים

הוא הוסיף: “בהסכמתו ותמיכתו שלחתי מכתב להנהלת הבנק, והנה אחרי 9 חודשים הותקן כספומט ובתוך מספר ימים כבר יהיה אפשר למשוך כספים לרווחת התושבים. כאמור הכספומט צמוד למעליות. אומנם הסניף יותר קטן מקודמו אך חשוב לציין שיש בו צוות מדהים ומקצוען עם אווירה משפחתית”.

אבנעים ציין כי הוא ממשיך לפעול לטובת התושבים, זאת גם לאור ניסיונו הרב שצברתי כעובד העירייה 38 שנים כמנהל אגף וכן בתקופה ששימש כדובר העירייה 5 שנים. “עירנו מתפתחת בצעדי ענק. חשוב שדברים שנראים כביכול שאין להם פתרון – יבואו על פתרונם. רק צריך רצון ואיכפתיות וכך נהגתי! כרגע לא ארחיב בנושאים נוספים המצריכים פתרון, אך לא אערבב שמחה בשמחה, ובע”ה אני מבטיח להביא לפתרונם. תשמרו על אור עקיבא היפה והמתפתחת בצעדי ענק ושישרור בנינו הרבה אהבת חינם אמן”.

בחודש מרץ האחרון פרסמנו אודות המכתב ששלח אבנעים. “אני שומע אני את רחשי ליבם של הקשישים, הנכים וכל לקוחות הבנק בעיר, וגם ברשתות החברתיות”, כתב אבנעים להנהלת הבנק תוך שהוא מכתב את ראש העיר, ממלא מקומו ומנהל הסניף פארס מסארווה.

אבנעים הוסיף: “‏אני פונה אליכם בכתב על תחושת הלקוחות בבנק שלא נוח להם המצב שנוצר כיום, סניף הבנק עבר למתחם מהודר והסניף עצמו מעוצב יפה עם מנהל וצוות מדהים.

“‏סניף זה נמצא בקומה 2, ומקשה על הקשישים והנכים להגיע לכספומט בקומה העליונה…הניסיון שעשיתם, במסגרתו ‏שפעמיים בשבוע יגיע כספומט נייד – לא הוכיח את עצמו.

“אני מציע בשם התושבים שתציבו ‏כספומט בקומת הקרקע של המתחם במתחם שיעבוד 24/7 ובכך שתהיה להם גישה קלה להוציא כספים ושאר ‏הפעולות”.

סניף בנק הפועלים שפעל עשורים במרכז אור עקיבא, עבר כאמור בשנה האחרונה לסניף חדש ומשודרג במתחם נוף ים. המהלך גרר הרבה תלונות מאנשים רבים, לקוחות הבנק, שהיו רגילים להגיע אליו בנוחות בלב העיר.

/ עדכון ראשון: 16.3.2023

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

אלי יצפאן מגיע עם מופע חדש לאור עקיבא: ״בידור ותרבות הם מפלט מדהים במדינה כמו שלנו״ (וידאו)

בראיון שנתן לפני מספר שבועות ציין יצפאן לקראת עליית המופע החדש שלו, כי עכשיו הזמן לתת לקהל חומרים חדשים, גם לגעת בנוסטלגיה, לחבק את מה שיש ולחגוג ביחד את מה שנשאר באקטואליה בידורית עכשווית

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן