Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

אלי אנקונינה נבחר למ”מ ראש עיריית אור עקיבא עד לבחירות הקרובות

ראש עיריית אור עקיבא, יעקב אדרי, התפטר בימים האחרונים עקב נסיבות אישיות ואת מקומו ימשיך למלא אנקונינה, שנבחר פה אחד במועצת העיר

אלי אנקונינה, נבחר למ”מ ראש עיריית אור עקיבא באופן קבוע, וזאת עד לבחירות המקומיות שיתקיימו בסוף אוקטובר 2023.

אנקונינה נבחר פה אחד בהצבעה בישיבת מועצת העיר, שהתכנסה לטובת ההצבעה, לאחר שראש העירייה יעקב אדרי, התפטר בשבוע שעבר מתפקידו בעקבות כתב האישום שהוגש נגדו.

“שבוע שעבר עיריית אור עקיבא קיבלו בצער רב את התפטרות ראש העיר יעקב אדרי”, פתח ואמר אנקונינה. “יעקב תרם בכ-30 שנה שהוא פועל בעיר לפיתוחה ושגשוגה של העיר והוא אחד מעמודי התווך של פיתוח השכונות של העיר – השכונות הוותיקות, אורות, היובל, נוף ים וכמובן אור ים. זה לא רק הבנייה הפיזית, זה גם חינוך, תרבות, קהילה ועוד. אנחנו אומרים לו היום תודה רבה על כל מה שעשה למען אור עקיבא”.

ישיבת המועצה השבוע | צילום: עיריית אור עקיבא

מחזיק תיק החינוך, חבר המועצה יוסי כדורי: “אני מכיר את יעקב 30 שנה, ועבדנו רבות יחד למען החינוך בעיר ב-25 השנה האחרונות. זו העת באמת להגיד לך תודה. לא קרה מקרה שביקשתי משהו למען החינוך ויעקב אמר לי לא. הוא עשה בתחום הזה מעל ומעבר עד היום”.

חבר המועצה אברהם כהן: “כאחד שמכיר את יעקב בעשורים האחרונים. לצד ימים טובים יותר ופחות, הסתדרנו וידענו תמיד לעבוד ביחד – למען העיר אור עקיבא. בתקופתו הוא הזניק את החינוך לשיא והפיתוח קפץ לגבהים חדשים. תודה רבה על כל מה שעשית ליישוב”.

סגן ראש העירייה, ארקדי גדילוב: “אני רוצה להצטרף לכל המילים החמות ולהוסיף – לי יש היכרות עם  יעקב עוד מאז שאני נער. תמיד הערכתי אותו. אני לא רואה בפרידה הזאת סוף, אני מאמין שנפגש בעתיד ואתה תחזור אלינו ותסייע רבות לאור עקיבא”.

מחזיק תיק ההנדסה, חבר המועצה רמי ראובן אמר: “אני חבר המועצה הכי צעיר פה אולי, מכיר אותך 10 שנים, תקופה ארוכה בה עבדנו יחד, ועוד כתושב ראיתי את כל עשייתך בעיר. אשמח שבעתיד תחזור לכאן ואנחנו מאמינים בך”.

ראש העירייה המתפטר יעקב אדרי, אמר בישיבה: “הפרקליטות ניהלה מאבק אבל בית המשפט אמר שאין שום מניעה שאשר חבר מועצה, את זה אי אפשר להוריד את זה ממני. היה חשוב לי להגיע, לתמוך באלי, שהוטלה עליו משימה באמצע אירוע לא פשוט. לא קל לי לבוא היום, אחרי 25 שנה בתפקיד, עם הפסקה של 10 שנים בכנסת…אעשה הכל כדי לנקות את שמי. הודעתי עוד לפני מעל שנה שאם יגיע הרגע של אישום – אתפטר, כך עשיתי וכך מצופה מאיש ציבור. אני רוצה להודות לחברי המועצה ולעובדים המסורים של העירייה, בלעדיכם לא הייתי יכול לעשות כלום, מיישוב שהיה פיצי, הפכנו להיות לעיר שרבים רוצים לגור בה ותודה לכולם על כך”.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

מועצת העיר אור עקיבא 2024 יצאה לדרך: מי יהיו מ”מ ראש העיר, הסגנים ומחזיקי התיקים?

בנאומו הראשון כראש העיר אמר ראש העיר הנבחר שמחה יוסיפוב: “יש לנו הרבה מה לעשות ואם להגיד את האמת – המצב מורכב. יש לנו גירעון ואין לנו דבש כאן. נמשיך את תוכנית ההבראה בכל הכוח. אני לא לבד ואתם כולכם איתי”

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן