צפו: תושב חדרה סירב למסור תעודת זהות לשוטרים בחוף ונעצר בכוח בעזרת טייזר [וידאו]

על פי החשד, טרם מעצרו האזרח קילל בני מיעוטים בחוף ואחת מהמבלות הזמינה משטרה * שוטרים שהגיעו למקום נראים מבקשים מהאזרח תעודה מזהה אך הוא לא מבין מדוע ולא מציג להם אחת * בהמשך התפתחה מהומה * המשטרה: "החשוד נחקר בחשד לאיומים והפרעה לשוטר בביצוע תפקידו"

תיעוד של אזרח שנעצר בחוף הים בחדרה מסעיר ביממה האחרונה את הרשת, לאחר שבתיעוד מהאירוע נראה שימוש בכוח רב על ידי השוטרים בעת מעצרו.  עם זאת, האזרח מתבקש להציג תעודה מזהה במשך מספר פעמים אך לא עושה כן – מה שמוביל לעיכובו בכוח.

על פי החשד, טרם מעצרו האזרח קילל בני מיעוטים בחוף ואחת מהמבלות הזמינה משטרה. שוטרים שהגיעו למקום נראים מבקשים מהאזרח תעודה מזהה אך הוא לא מבין מדוע ולא מציג להם אחת (ייתכן ולא הייתה ברשותו באותה העת). לאחר כדקה של דין ודברים עם השוטרים, הם מודיעים לו כי הוא מעוכב לחקירה ומשתמשים בכוח על מנת לאזוק אותו – כולל שימוש בטייזר. הסיפור פורסם היום (31.5) גם בתקשורת הארצית.

באתר JDN הציגו זאת בפן הישראלי-ערבי ופורסם כי האיש שנעצר הוא א', סרן במילואים. "א', סרן במילואים, אשר מתגורר בגבעת אולגה שבחדרה, הלך כמנהגו ביום שישי האחרון לטבול בים לפני כניסת שבת. כאשר יצא בחזרה לביתו ניגשו אליו כמה מתושבי השכונה ואמרו לו שיש ערבים בים שעושים בלאגן בחוף; מנגל, נרגילות, אלכוהול, מוזיקה בקולי קולות, הטרדות תושבים, איומים והפחדות", נכתב. "א' ניגש עם אותם תושבים כדי לנסות לסייע להם, הם פנו לחלק מהמשפחות הערביות בבקשה לחדול מהמעשים שלהם ולהרגיע את העניינים. אלא, שאז קמה ערביה אחת והטיחה את הנעל שלה בפניו של אותו בחור ונוצרה מהומה במקום".

צילום מסך – אתר JDN

תיעוד האירוע כפי שצולם על ידי מבלים בחוף (צילום: רץ ברשת, לפי סעיף 27א' לזכויות יוצרים, שיתוף: חופי ברנס)

ממשטרת ישראל נמסר: "מדובר בתיעוד חלקי אשר אינו משקף את שהתרחש באירוע במהלכו הגיבו שוטרים לאירוע איומים כלפי משפחה ששהתה בחוף הים בגבעת אולגה. במהלך הטיפול באירוע התבקש החשוד במעשה להזדהות בפני השוטרים וסירב לעשות כן. כך גם סירב לעיכובו לשם זיהוי בתחנת המשטרה. החשוד התנגד באופן אקטיבי למעצרו ועל כן השתמשו השוטרים בסמכויותיהם בחוק ועצרו אותו".

עוד נמסר: "החשוד נחקר בחשד לאיומים והפרעה לשוטר בביצוע תפקידו ובניגוד לנטען ניסו השוטרים להודיע על דבר מעצרו לבת משפחתו אולם ללא הצלחה. המשטרה טיפלה באירוע בשוויוניות וללא משוא פנים ללא קשר לזהותו של החשוד או הקורבנות. נמשיך לחקור את המקרה במקצועיות וביסודיות במטרה להגיע לחקר האמת ומיצוי הדין".

עדכון 1.6.22

‘מקור ראשון’ מדווח כי אביחי לוי, שנעצר בכוחנות בחדרה ביום שישי האחרון, הגיש תלונה במח”ש באמצעות עו”ד אברהם סופר. לדברי לוי הוא נעצר כשניסה למנוע קטטה בין ערבים ליהודים ולא השתמש באלימות. כמו כן השוטרים הפעילו כלפיו כוח וירי בטייזר ללא סיבה, כל זה בעת כניסת שבת בלי עדכון משפחתו.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ"ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן