Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

גם אתם קיבלתם הודעה ממחלקת הגבייה של עיריית אור עקיבא על חוב שיש לכם?

מערכת חדשה של אגף הגבייה שיגרה היום מאות מסרונים לתושבים, על כך שעליהם להסדיר תשלום באחד או יותר מחשבונות הארנונה או המים שלהם. לאחר כשעה וחצי נשלחה הודעה נוספת - כי מדובר בטעות. תושב העיר: "כמעט שילמתי תשלום כפול לאגף החינוך שכבר שילמתי לפני כשלושה חודשים"

קיבלתם היום בהפתעה ולראשונה מסרון ממחלקת הגבייה באור עקיבא הקורא לכם להסדיר חוב שקיים בעירייה? אתם לא לבד. 

מערכת חדשה של אגף הגבייה שיגרה היום מאות ואולי אלפי מסרונים לתושבים, על כך שעליהם להסדיר תשלום באחד או יותר מחשבונות הארנונה או המים שלהם. “תושב\ת יקרים שלום רב, להזכירך המועד האחרון לתשלום באחד או יותר מחשבונות הארנונה והמים חלף”, נכתב במסרון.

“חובות אלו מתייחסים לשנת 2022 בלבד. נבקשך להסדיר את התשלום בהקדם ולהימנע מפעולות אכיפה. בלחיצה על הלינק… יתכן וקיימת יתרה נוספת בספרי העירייה. במידה ושולם החוב ראו הודעה זו מבוטלת. בכבוד רב, אגף הגבייה”.

ברשתות החברתיות ובעיקר בקבוצות הוואטסאפ ברחבי העיר העלו תושבים טענות על נוסח ההודעה ועל כך כי לא קיימים להם חובות גבייה בעיריית אור עקיבא.

תושב העיר מספר: “פתחתי את הלינק המדובר והופניתי ישר לעמוד לביצוע תשלום. בכותרת נכתב: אגף החינוך, והסכום היה מעל 1000 שקלים. מיד זכרתי ששילמתי לפני כשלושה חודשים סכום דומה לאגף החינוך, פתחתי את הקבלה ואכן ראיתי כי התשלום שולם. במידה והייתי משלם היום, זה היה תשלום כפול”.

גם תושבים אחרים ציינו כי בפתיחת הלינק הופנו לעמוד תשלום – אך לא בנושא ארנונה או מים אלא בנושא חינוך – לא כפי שנכתב בהודעת המסרון.

כשעה ו-20 דקות לאחר משלוח המסרון הראשון נשלח מסרון נוסף בו נכתב כי היה מדובר בטעות. “תושבים יקרים, ההודעה שנשלחה אליכם מקורה בטעות טכנית. נא ראו הודעה זו כמבוטלת. בהמשך תישלח הודעה מתוקנת לתשלום החוב בארנונה ומים בלבד. בברכה, מחלקת הגבייה”.

מעיריית אור עקיבא נמסר בתגובה: “תקלה טכנית. תוקנה לאחר כחצי שעה, נשלחו הודעות לתושבים”.

מה אתם חושבים?

—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן