עם ראש העיר יעקב אדרי: עוד ישיבת מועצה באור עקיבא נעלמה מעיני הציבור

ביום ראשון שעבר נערכה ישיבת מועצה בהשתתפות ראש העיר יעקב אדרי, שלא השתתף בישיבות המועצה האחרונות. המועצה אישרה האצלת סמכויות נרחבות לסגן ראש העיר ארקדי גדילוב וכן את הרכב המועצה הדתית

ביום ראשון שעבר נערכה ישיבת מועצת עיר באור עקיבא, בהשתתפות ראש העיר יעקב אדרי, לאחר מספר ישיבות בהן לא השתתף, לאחר בחירתו של ממלא מקומו אלי אנקונינה. את המידע על כך לא קיבלנו מהעירייה עצמה, מעמוד הפייסבוק של העירייה או מחברי מועצת העיר עצמם – אלא דווקא מפרוטוקול שעלה לאתר העירייה. 

בשנים האחרונות, פרסמנו מספר כתבות בנושא השקיפות הלוקה בחסר של עיריית אור עקיבא. אחד הנושאים המרכזיים שכמעט ולא זכו לשיפור הוא הודעות לציבור בדבר ישיבות מועצת העיר. כאמור, את המידע היה ניתן להשיג עד היום רק מחברי מועצת העיר באמצעות פנייה אישית.

קיבל בין היתר סמכויות על מחלקת הגבייה ואגף שפ"ע. גדילוב  

עם זאת, יש לציין כי בשבועות האחרונים מורגש שינוי בנושא ההסברה והדוברות, אך יש עוד לאן להשתפר. תחום נוסף בו חל שיפור הוא העלאת פרוטוקולים לאתר העירייה כאמור. באתר, ניתן לראות את הפרוטוקולים האחרונים, כמו כם פרוטוקול הישיבה מיום ראשון שעבר (30.1.2022), וזאת כשבוע בלבד לאחר קיומה של הישיבה. בעבר, פרוטוקולים של ישיבת היו מתפרסמים באתר כחודשיים-שלושה לאחר קיומה של הישיבה.

בישיבה שנערכה כאמור ביום ראשון שעבר, השתתף ראש העיר אדרי ו-6 חברי מועצה נוספים בלבד: ממלא מקום ראש העיר אלי אנקונינה וחברי מועצת העיר ארקדי גדילוב, שמחה יוסיפוב, רמי ראובן, משה אבועזיז ועו"ד נוח שמאילוב.

המליאה אישרה את הצעתו של אדרי להאציל סמכויות לסגן ראש העיר ארקדי גדילוב. "אתם מודעים לנושא שלי בהחלטה להגבלת הסמכויות שלי , לכן אני מאציל סמכויות לארקדי גדילוב", ציין אדרי.

הסמכויות שהואצלו לגדילוב הם מחלקת הגבייה, אגף שפ"ע, אגף ההנדסה ותשתיות, אחריות על מחסני העירייה ואגף עבודות חוץ. עוד הוחלט כי רמי ראובן יהיה מחזיק תיק הנדסה ותשתיות ויוסי כדורי יהיה מחזיק תיק החינוך.

קראו גם:
• • •  לאזור המיוחד באתר ולכל הכתבות בנושא פרשת המעצרים בעיריית אור עקיבא – הקליקו כאן

חבר מועצת העיר וראש העיר לשעבר, יוסיפוב הסתייג ואמר: "אני חושב שבנושא השפ"ע ישנה בעייה שתאציל סמכויות לארקדי גדילוב". גדילוב השיב: "בדקתי את הנושא עם עו"ד אריאל , בנוכחות מר יוסי כדורי סגן ראש העיר , ונמסר לי כי אין מניעה עבורי לטפל בכל הנושאים מלבד נושא אחד – משאית פינוי הגזם".

אדרי ציין כי "בנושא משאית פינוי גזם ופסולת גושית תהיה בסמכותו של אלי אנקונינה מ"מ ראש העיר".

בהמשך, אושר הרכב המועצה הדתית לפי סיעות חברי מועצת העיר. מסיעת הליכוד נבחרה רונית פחימה; מסיעת אור עקיבא איתך של יוסיפוב נבחר אגבייב יפתח; מסיעת ש"ס נבחר דוד ממן; מסיעתו "באנו לשנות" של עו"ד נוח שמאילוב נבחר שמואל סופנייב; מסיעת "התנופה" נבחר יהודה גואטה; מסיעת "עתיד בטוח" נבחרה מזל צ'רכיאן; ונציג רב העיר אליהו אילוז יהיה ניסים פרץ.

בסעיף נוסף בישיבה, אושרו כמורשי חתימה בחשבון ההורים של בית ספר רוטשילד, מנהל המחלקה לחינוך יסודי באגף החינוך ניסים משעלי ומנהלת בית הספר רוטשילד עדי ישי, שיחליפו את מנהלת בית הספר שפרשה בסוף השנה שעברה, אביבה נילי.

תגובת העירייה לא התקבלה עד למועד פרסום הידיעה. 

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ"ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

רעידת אדמה הורגשה באזור חדרה

רעידת אדמה הורגשה הערב (23.3.2024) מזרחית לחדרה, במגניטודה 3.4, לא דווח על נזק או נפגעים. בשל כך, משטרת ישראל מרעננת את ההנחיות להתנהגות נכונה בזמן רעידת אדמה בעת קבלת התרעה

קרא עוד »

"בין גלים לתלמים": תערוכה לצייר בן חדרה יוסי לובלסקי

בתערוכה הנוכחית מציג האמן נופים של העמק והגליל לצד נופים אורבניים של העיר חיפה. לובלסקי מרבה לצאת אל הטבע מתוך אהבה אל נופי הארץ  וכמיהה למצוא מקום של רוגע ושלווה, והוא  מתעד במכחולו נופים רחבי ידיים, מטעים, שדות ותלמים, קווים גרפים של הנוף ועוד

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן