Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

מרכז תרבות וחיסונים: כך נראה מתנ”ס אור עקיבא עם תחילת מבצע חיסוני הקורונה של “כללית”

כניסה דרך אולם המתנ"ס מחוץ למבנה בתור מסודר, עמדות חיסונים עם חיץ ביניהן וכיסאות המתנה לאחר ביצוע החיסון: כך נראה מתנ"ס אור עקיבא החל מהבוקר

חיסוני הקורונה הגיעו לאור עקיבא: הבוקר, החלו שירותי בריאות “כללית” לחסן את אוכלוסיות היעד באור עקיבא והאזור במתנ”ס העירוני שבמרכז העיר.

אם חשבתם לעצמכם שמתנ”ס אור עקיבא ייראה פעם כמרכז בריאות – ודאי היו אומרים שאתם הוזים. אך הקורונה והמצב החדש שלא הכרנו ברחבי העולם, הביא גם את זה: מתחם חיסוני קורונה בתוך אולם המתנ”ס, שמשמש בימים שבשגרה לאירועי תרבות, הופעות, הצבעה בבחירות וחוגים.

אז כך נראה המתנ”ס החל מהבוקר, לפחות לתקופה של ששת החודשים הבאים: כניסה דרך אולם המתנ”ס מחוץ למבנה לתור תור מסודר, עמדות חיסונים עם חיץ ביניהן, עמדת המתנה לפני החיסון וכיסאות המתנה מחוץ לאולם בלובי המתנ”ס, לאחר ביצוע החיסון.

מעיריית אור עקיבא נמסר כי “אנו שמחים להודיע לכם כי לאחר עבודה מאומצת של עיריית אור עקיבא ומטה הקורונה הרשותי, נפתח מתחם חיסונים עירוני לתושבי אור עקיבא, חברי קופ”ח כללית.

“המתחם יפתח במתנ”ס העירוני, ביום ג’ הקרוב, החל מהשעה 10:00 בבוקר ועד השעה 20:00 בערב.  בימי שישי המתחם יהיה פתוח בין השעות 08:00-14:00. מדובר במתחם שיפעל בכל יום, למשך החצי שנה הקרובה.

“חברי קופ”ח כללית – ניתן לקבוע תורים במוקד הארצי *2700, במשרד המרפאה או באתר האינטרנט והאפליקציה. העירייה העמידה את המתנ”ס לטובת המבצע כולל כל השירותים להם יזדקק צוות המחסנים.

“חשוב לציין כי החיסונים יתקיימו עפ”י המתווה הממשלתי, כאשר בעדיפות העליונה הם האוכלוסייה המבוגרת והאוכלוסייה בסיכון.  אנו עובדים על הקצאת חיסונים נוספים לשאר חברי הקופות. התקשרו ותאמו תור, הגיעו להתחסן”.

בשבוע שעבר פרסמנו כי החל מיום שלישי הקרוב, 5.1.2021, יחלו בשירותי בריאות כללית לחסן את מבוטחיה בעיר, העומדים בקריטריונים שקבע משרד הבריאות למתן חיסונים בשלב הראשון.

מדובר במבוטחים מעל גיל 60, שיוכלו לקבוע תור דרך מוקד כללית, ולהגיע למתנ”ס בעיר, בו ייפתח מרכז החיסונים. בתום דיאלוג ממושך בין מ”מ ראש העיר שמחה יוסיפוב ומנהל המתנ”ס משה נקש עם נציגות בכירה בשירותי בריאות כללית, הבשילו התנאים לפתיחת המרכז.

בפגישה שנערכה עם נציגות כללית, ובתום סיור מקדים הוחלט כי המתנ”ס יפעל כמרכז החיסונים.

// עדכון אחרון: 1.1.2021

מה אתם חושבים?

—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן