Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

“בלתי אכיל”: תביעתו של תושב חדרה נגד רשת בורגר סאלון הסתיימה בהסכם פשרה. תושב חדרה שהגיש תביעה לבית משפט השלום בחדרה, נגד רשת המסעדות בורגר סאלון, יפוצה באלפי שקלים, בעקבות שירות לקוי ומזון לא אכיל שרכש וכן בשל עוגמת הנפש שלטענתו נגרמה לו.

על פי כתב התביעה, בחודש יוני 2021 הזמין התובע, מסניף של רשת המסעדות בחדרה, המבורגר בתוספת אסאדו. לאחר קבלת המשלוח התחוור לו כי ההמבורגר לא נצלה כהלכה, היה מלוח ועורר דחיה לאכילה. התובע, אשר סבר כי מדובר בתקלה נקודתית, לא ראה לנכון לדווח עליה, אך בהזמנה הבאה, ציין את שאירע וביקש פיצוי.

אך להפתעתו, גם בהזמנה הבאה ארעו תקלות. בין היתר המשלוח הגיע כעבור שעתיים וחצי מההזמנה, לאחר הגעת השליח הודיע התובע כי אין בכוונתו לשלם בגין ההזמנה, דרישה אשר התקבלה במלואה. “אלא שאז, כאשר התובע פתח את אריזת ההזמנה נדהם לגלות, כי ההמבורגר שהוזמן הגיע במצב פושר ובלתי אכיל לחלוטין” נטען בתביעה.

ארוחת המבורגר | צילום להמחשה בלבד – פיקסביי

בהמשך התביעה נטען כי התובע ביצע מספר פניות טלפוניות אל נציגי השירות בסניף חדרה, ולמרות שהמתין זמן רב על הקו, אף פנייה טלפונית לא נענתה. בעקבות רצף האירועים, ב-11.7.21 שלח התובע מכתב התראה לנתבעת, בטרם נקיטת הליכים משפטיים, בו פורטה התנהלותה של הנתבעת, אחריותה כלפי התובע וסכום הפיצוי שנדרש. לטענת התביעה, הנתבעת השיבה כבר למחרת היום ודחתה את טענות התובע.

בנוסף טענה הנתבעת במכתב התשובה כי: “רשת בורגר סאלון משקיעה משאבים רבים ועושה כל שבידה על מנת שכל לקוח יקבל את חווית הביקור והשירות הטובה ביותר שניתן לתת”. תשובה אשר מגדירה התביעה כלעג לרש וביקש לתבוע את החברה על סך כ-2,500 שקלים.

כאמור, התביעה הסתיימה בהסכם פשרה בין הצדדים, מבלי שמי מהם מודה באיזו מטענות משנהו, ובתמורה לסילוק ההאשמות והטענות תשלם החברה פיצוי על סך 2,000 שקלים לתובע, מתוכם 500 שקלים שוברים לרכישת מזון במסעדת בורגר סאלון שבחדרה.

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן