Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

רוצים לתפוס גנבים ועבריינים? “העיר החכמה” של קיסריה מגייסת עובדים

משרה מעניינת: אגף הביטחון של קיסריה פרסמו בימים האחרונים מודעת דרושים מעניינת המבקשת לגייס מוקדנים/ות למוקד העיר החכמה באגף הביטחון

בשנים האחרונות הפך המושג “מוקד רואה” לשגור יותר ויותר בקרב אנשי הרשויות המקומיות. מדובר באותו חדר המכיל עשרות מסכי טלוויזיה ומחשב ועוקב בזמן אמת, 24/7, אחרי התמונות המגיעות ממצלמות האבטחה במרחבים הציבוריים בעיר או ביישוב. לא אחת, הצליחו המצלמות לקלוט פשעים, עבריינות והתנהגות פלילית במרחב הציבורי והביאו לתפיסת חשודים.

עכשיו יש לכם הזדמנות לעבוד במקום כזה גם. באגף הביטחון של קיסריה פרסמו בימים האחרונים מודעת דרושים מעניינת המבקשת לגייס  מוקדנים/ות למוקד העיר החכמה באגף הביטחון.

הסיור של אגף הביטחון קיסריה עם קניצי המשטרה בדצמבר. צילום: אגף הביטחון

על פי ההודעה, מדובר בעבודה במשמרות שמתאימה לסטודנטים. דרישות העבודה כוללים ניסיון עבודה ושליטה במוקדים מבצעיים עם מערכות מצלמות (יתרון) וכמובן לאחר שירות צבאי מלא (קורות חיים למייל : [email protected]).

בחודש דצמבר האחרון, אירחו ב”עיר החכמה” את קציני סגל הפיקוד הכללי של המרחב, בפיקודם של נצ”מ שמעון בן שבו (נכון לדצמבר) מפקד המרחב וסגן מפקד המרחב, סנ״צ רמי רז.

במסגרת הביקור, הציגו אנשי הביטחון את תפיסת ההפעלה של של העיר החכמה ויכולות המערך. “במהלך ההדרכה, שארכה כ- 55 דקות, עמדו המפקדים מרותקים ונפעמים מהמערכות והכלים העומדים לרשותנו והמסייעים לנו בניהול היום-יום במרחב”, סיפרו שם.

“במסגרת הידוק שיתוף הפעולה, הנחה מפקד המרחב את פקודיו לקיים הדרכות וסיורים לימודיים נוספים לקציני המרחב בכדי ללמוד מהמערך הטכנולוגי שלנו. בנוסף, הנחה לקיים שיתוף פעולה מלא בפורום תחנות המרחב והזנה במידע אשר יסייע לנו בפעילות מניעה”.

מוקד רואה. צילום: עיריית חדרה

מה אתם חושבים?

—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

“עלול לגרום לגירויים בעור ובעיניים”: אזהרת משרד הבריאות מהוודקה הזאת

המוצרים אינם עומדים בתקן הרלוונטי כאשר חלק מן המוצרים מכילים כמויות חריגות של מתנול וחלקם מכילים ריכוז של חומר פיגול מסוג בוטנול שלישוני, חומר שאסור לשימוש במוצרי אלכוהול ועלול לגרום לגירויים בעור ובעיניים.

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן