Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

אין לכם עדיין אינטרנט מהיר בחדרה? זהו תאריך היעד לרישות כל העיר בסיבים אופטיים

שר התקשורת ח"כ ד"ר שלמה קרעי הגיע לחדרה ויחד עם ראש העיר בפועל ניר בן חיים ובכירי העירייה דנו בשדרוג התשתיות וחיבור כלל העיר לסיבים אופטיים ובהנגשת שירותים חכמים לתושבי העיר

שר התקשורת ח”כ ד”ר שלמה קרעי הגיע לביקור מקצועי בחדרה יחד עם הצוות הבכיר של המשרד ונפגש עם ראש העיר בפועל ניר בן חיים, סגני ראש העיר שלמה בוזגלו ומלכיאל אלבז, יו״ר מועצת העיר הרב בן ציון נורדמן והצוות המקצועי הבכיר של עיריית חדרה.

במהלך הביקור דנו באתגרים איתם מתמודדת העיר חדרה וההשלכות הרבות על איכות חיי התושבים.

בסיום הביקור הודיע השר כי עד סוף 2024 העיר חדרה תרושת בסיבים אופטיים אשר יאפשרו לתושבים לקבל רשת אינטרנט מהירה, חדישה ומתקדמת.

 // בן חיים, קרעי ובוזגלו. צילום: דוברות העירייה 

זאת ועוד, עיריית חדרה תוזמן להצטרף למהלך שמוביל משרד התקשורת, להנגשת מקצועות התקשורת לבני נוער, הכולל סיוע מהמשרד בהכשרות מקצועיות בתחום התקשורת, במטרה לסייע לבני נוער להשתלב בעולם התקשורת.

ראש העיר בפועל ניר בן חיים הציג את תכניות הפיתוח העתידיות בהיבטי הבניה למגורים ולתעסוקה תוך הסתכלות על מכלול הצרכים של תושבי העיר. עוד הוצג בפני השר האתגר למול שירותי הדואר בשכונת בית אליעזר וגבעת אולגה לאחר שנסגרו והצורך בהנגשת השירות לתושבי העיר והאוכלוסייה הוותיקה.

// סיבים אופטיים. בתמונה הקטנה: קרעי ובן חיים. צילומים: פיקסביי, דוברות העירייה 

שר התקשורת קרעי: “שמחתי לבקר בעיר חדרה ולבשר כי עד סוף 2024 תרושת העיר כולה, על כל שכונותיה, בסיבים אופטיים, שיאפשרו לעיר להמשיך ולהתפתח.

“בנוסף, חדרה תוזמן להיות חלק מפרויקט הכשרות מקצועיות לבני הנוער בתחום התקשורת, במטרה לייצר חיבור ועניין ולהשתלב בעולם התקשורת בעתיד. אני מודה לראש העיר ניר בן חיים ולצוות המקצועי. נפעל יחד כדי לקדם את העיר חדרה”.

ראש עיריית חדרה בן חיים: “אני מודה לשר התקשורת ח”כ ד”ר שלמה קרעי ולצוות הבכיר של משרד התקשורת שרואים בחדרה יעד מרכזי לשדרוג התשתיות הטכנולוגיות, כדי לאפשר לתושבים תשתיות אינטרנט ותקשורת מתקדמות. שדרוג התשתיות יסייע לתושבי העיר לצרוך שירותים מתקדמים, נגישים ואיכותיים”.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן