Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

הירי לעבר בן ה-25 באור עקיבא: נבדק החשד לפעולת תגמול בעקבות רימון הלם

המשטרה תבדוק האם יש קשר בין הירי לבין הנחת רימון הלם בבית אחר לפני כשבועיים * הפצוע הועבר במצב אנוש לטיפול במרכז הרפואי 'הלל יפה' בחדרה

אירוע הירי לפנות בוקר באור עקיבא, בו נפצע באורח אנוש צעיר בן 25, ממשיך את ההסלמה ברחובות העיר מהתקופה האחרונה. על פי האתר ‘פוסטה’, הפצוע הוא מוכר למשטרה שנחשד שהיה מעורב לאחרונה בזריקת רימון הלם לעבר בית בעיר. על פי מה שנודע, הירי התרחש לא הרחק מביתו והוא נחקר בעבר בחשד לעבירות אלימות.

האירוע עצמו התרחש סביבות השעה 5:00 (12.2, שבת). אז התקבל דיווח במוקד 101 של מד”א במרחב שרון על פצוע מאירוע אלימות ברחוב יחיאל וייסנברג באור עקיבא (שכונת קנדי).

אל המקום הוזעקו חובשים ופראמדיקים של מד”א שהעניקו טיפול רפואי ופינו לבית החולים ‘הלל יפה’ בחדרה גבר במצב קשה כשהוא מורדם ומונשם עם פצע ירי בגופו. כוחות משטרה הגיעו למקום כאמור ופתחו בחקירת נסיבות האירוע.

“הפצוע שכב מחוסר הכרה עם פצע ירי בגופו”, סיפרה פראמדיקית מד”א ציפי פליסקין. “מיד התחלנו בטיפול רפואי מציל חיים שכלל עצירת דימומים ומתן תרופות. הכנסנו אותו במהירות לניידת לטיפול נמרץ ופינינו אותו לבית החולים כשהוא מורדם ומונשם ומצבו קריטי.

מזירת הירי ביחיאל וייסנברג הבוקר |צילום: דוברות המשטרה

כזכור, בסוף ינואר פרסמנו ב’מגדלור ניוז’ על שני אחים מאור עקיבא (25 ו-20), שנעצרו בחשד שהניחו רימון הלם ברחוב עליזה יאנסן באור עקיבא (שכונת שז”ר). אחד האחים החשודים מתגורר באורות והשני ברחוב דוד אלעזר.

האירוע התרחש על פי החשד בלילה שבין ה-23 ל-24 לינואר. השניים הובאו לדיון בהארכת מעצרם (בנפרד) בבית המשפט השלום בחדרה ב-25.1. נציג המשטרה רס”מ רועי מסורי ציין אז כי מדובר באירוע שהתרחש בשעת לילה, כאשר החשוד השליך חומר נפיץ לעבר ביתו של אחר. בין היתר נגבתה עדות מהמתלונן, וחומר החקירה קושר את החשוד למיוחס לו ברמה כזו או אחרת. ואולם, לאחר מכן שוחררו השניים – תחילה למעצר בית ואז ממעצר לאחר שהחשד לא התחזק נגדם.

כעת ייבדק החשד כי הירי קשור לאותו האירוע, במה שמסמן נדבך נוסף במלחמת הגורמים העבריניים בעיר. במשטרה עשויים לנסות להוציא את סרטוני מצלמות אבטחה באזור, אם ישנם, במטרה לאתר את מבצע הירי.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן