Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

ראש עיריית חדרה: אתן גיבוי לכל מנהל שיחזיר את תלמידי חטיבות הביניים ללימודים

ראש עיריית חדרה שוחח עם מנהלי חטיבות הביניים והתיכונים ואמר כי יאפשר להם להחזיר את תלמידי חטיבות הביניים ללימודים למרות הנחיות הממשלה

ראש העיר צביקה גנדלמן קיים היום שיחות עם מנהלי חטיבות הביניים ובתי הספר התיכונים, והבטיח כי כל מנהל שיחליט להשיב את תלמידי חטיבות הביניים (כיתות ז’-י’) ללימודים כיתר התלמידים בארץ, יזכה ממנו לגיבוי מלא.

מאז תחילת הקורונה היו תלמידי חטיבות הביניים היחידים שלא נכללו בקפסולות החזרה ללימודים בבתי הספר, וכבר כשנה הם שוהים בבתיהם ולומדים מרחוק באמצעות זום, מבודדים ומנותקים חברתית. 

השבוע נפתחו בתי הספר בהחלטת ממשלה, שוב ללא תלמידי ז’-י’, ובה בעת נפתח המסחר בארץ, מה שמאפשר לתלמידים להצטופף עם ציבור גדול במרכזים המסחריים במקום ללמוד בכיתות המקפידות על התו הסגול. בעקבות כך קיבלו ראש הרשויות העצמאיות (פורום ה-15) החלטה לאפשר למנהלי החטיבות להחזיר את תלמידי החטיבות לבתי הספר. 

בדבריו למנהלים אמר גנדלמן: “אנו חשים כי שיקול הדעת אינו ענייני וכי תהליך קבלת ההחלטות אינו שקוף. זו תחושתי בימים אלה, כאשר מתקבלות החלטות על פתיחת המסחר והקניונים, בעוד שתלמידי כיתות ז’ עד י’ נותרים ללמידה מהבית, ללא קול ציבורי שייאבק עבורם”.

צילום: דוברות העירייה

ראש העיר אמר כי הוא מכיר את הקשיים שחווים בני הנוער בשנה האחרונה. “אני רואה את דיווחי השירות הפסיכולוגי ושומע את ההורים, ואת המורות והמורים, שמבקשים לצאת מהזום ולפגוש את התלמידים ואתכם המנהלים והמנהלות. להבנתי, הפגיעה הנפשית והחברתית המתמשכת במתבגרים ובמתבגרות היא חמורה יותר מהסיכון הבריאותי שבהחזרתם לבתי הספר”.

לאור כל זאת, ולמרות החלטת הממשלה שלא להשיבם ללימודים, המליץ ראש העיר למנהלים להשיב את תלמידי החטיבות לבתי הספר, כמובן בתיאום עם צוותי ההוראה. ראש העיר הבהיר למנהלים כי ההחלטה להשיב ללימודים את תלמידי חטיבות הביניים היא שלהם, אך הדגיש כי יגבה כל מנהל שיעשה זאת. “איני בא לכפות אלא לגבות”, אמר גנדלמן, “אני רואה בכם את המגדלור המנהיגותי החינוכי של חדרה, ואני בטוח כי גם לכם, כמוני, כואב שמערכת החינוך לא זוכה להיות בראש סדר העדיפויות, כפי שראוי שהיה”.

עוד אמר כי אגף החינוך של העירייה כבר שוקד על ניסוח מסגרת עקרונות ומגבלות שיש לכבד, ואת ההדרגתיות הנדרשת והזהירות המתבקשת בחזרת התלמידים לספסל הלימודים.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן