Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

הואשמו בגניבה מעסק לחומרי בניין בזכרון יעקב וטענו: “אלה היו גרוטאות”; מה קבע בית המשפט?

‏הנאשמים בתיק הואשמו בהסגת גבול וגניבה מבית עסק, אך הם כופרו בטענה כי לא הסיגו גבול כיוון שלא היה עסק במקום, רק שדה פתוח עם ערימות גרוטאות, והם סברו שהם לוקחים גרוטאות | הם גם הכחישו את המשקל והערך שיוחסו לחפצים הגנובים, וטענו שהחזירו הכל לבעלים

הואשמו בגניבת ברזל מבית עסק בזכרון יעקב וזוכו מחמת הספק. בית משפט השלום בחדרה זיכה לאחרונה את הנאשמים ישראל ***** ויקיר ****, מעבירה של גניבה מבית עסק, כיוון שלא הוכח מעל לכל ספק סביר, כי השניים אכן ביצעו את העבירה המיוחסת להם.

על פי הכרעת הדין, ב-28.3.20 סמוך לשעה 1:00, הגיעו הנאשמים לבית העסק לחומרי בניין שברחוב בית הבד בזכרון יעקב. הנאשמים הסיגו גבול בכך שנכנסו לבית העסק ברכב סוזוקי השייך לאחד מהם. באותן הנסיבות הנאשמים העמיסו לתוך הרכב ועל גג הרכב נחושת ואלומיניום במשקל כולל של 400 ק”ג עד אשר הגיע בעל העסק. במעשיהם האמורים נטלו השניים רכוש בשווי של 3,000 ש”ח ללא הסכמת הבעלים.

גרוטאות | צילום להמחשה בלבד

כנגד השניים הוגש כתב אישום המייחס להם עבירות של הסגת גבול וגניבה מבית עסק, אך השניים כפרו במיוחס להם. לטענתם, הם אמנם הגיעו למקום והעמיסו אלומיניום, אך הם לא הסיגו גבול, כי אין שם עסק, אלא שדה פתוח עם ערימות גרוטאות, ועל כן חשבו שהם לוקחים גרוטאות.

כמו כן, הנאשמים הכחישו את המשקל המיוחס של 400 ק”ג, שכן לטענתם הרכב לא יכול לשאת משקל שכזה. בנוסף, הכחישו השניים את השווי המיוחס וטענו כי השיבו הכל לבעל המקום.

בהכרעת הדין נטען עוד, כי אין מחלוקת שהנאשמים נכנסו למתחם המדובר וביקשו ליטול ברזל “שלילת קבע”. כלומר, היסוד העובדתי של עבירת הגניבה אכן התקיים. עם זאת לטענת סנגורם, הנאשמים סברו שהגיעו למתחם מעבר פסולת. ולאור העובדה שבשטח מיכלי פסולת רבים, סברו לתומם כי הברזלים אותם הם נוטלים הם פסולת. כלומר, כל שהיה בכוונתם לפי דבריהם, הוא לקחת ברזל שהושלך במתחם הפסולת ולמכור אותו.

לדברי השופט, משה גינות “מצאתי ליתן אמון בגרסת הנאשמים לעניין טעותם. הנאשמים האמינו שמדובר באשפה, וזאת לאור העובדה כי הברזל נמצא בשטח גדול שעל גביו פזורים מיכלי אשפה, וכך גם העיד עד התביעה”.

עוד הוסיף ואמר, כי לאחר שעיין במכלול חומר הראיות, שמע את עדויות המתלונן ועדי התביעה אל מול עדויות הנאשמים, הגיע למסקנה כי “לא הוכח מעל לכל ספק סביר, כי הנאשמים ביצעו את העבירות המיוחסות להם באישום, וכי חל בעניינם סייג ‘טעות במצב דברים'”. על כן, כאמור, זיכה את השניים, ולו מחמת הספק.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

המשטרה: “המחאה בקיסריה – בלתי חוקית” ; שני מוחים נעצרו [וידאו 🎥]

מאות מפגינים חסמו אתמול (21.3) את ציר התנועה הראשי בקיסריה במחאה ליד בית ראש הממשלה | המשטרה הגיעה למקום בכוחות מתוגברים ובמהלך הערב נעצר חשוד לאחר שקרא למפגינים לחסום את הציר | בנוסף, רכב עמוס במאות אבוקות נתפס בחשד שיועדו לשימוש במחאה

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן