Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

בעיריית אור עקיבא בוחנים הקמת מרכז תיאטרון עירוני שינהל את היכל התרבות בעיר

בעיריית אור עקיבא בוחנים הקמת מרכז תיאטרון עירוני שינהל את היכל התרבות בעיר

בעיריית אור עקיבא מתכננים לצאת למכרז להפעל מערך התרבות בעיר שיכלול את היכל התרבות העירוני * השאיפה: כמו בערים הגדולות בישראל * מנגד, עובדי היכל התרבות כועסים: "לא ברורה הסיבה האמיתית העומדת מאחורי המהלך"

בימים אלו נבחרת בעיריית אור עקיבא חלופה לניהול היכל התרבות והקמת מרכז תיאטרון עירוני בדומה לערים אחרות בארץ כגון תיאטרון באר שבע, חיפה וכדומה. במסגרת החלופה החדשה, יצטרכו המעוניינים  והמציעים לעמוד בהתחייבויות כלפי העירייה ותושבי העיר כגון, הנחה של 30% (לפחות) למינויים מקומיים במקום 20% כיום. והנחות של 50% לחיילים, ועד כרטיסים חינם בהפקות מקור, על בסיס מקום פנוי.

מרכז התיאטרון העירוני, יפיק במהלך כל שנה שתי הצגות מקור אשר ישיווקו להיכלים ומוסדות תרבות נוספים בכל הארץ וישים את שמה של העיר בקדמת הבמה התרבותית.

בנוסף, המציעים במכרז ידרשו להקים תיאטרון לבני נוער תושבי העיר במחיר מסובסד עם שחקני תיאטרון מבית. כמו כן, יידרשו לקיים סדנאות משחק עם שחקנים מובילים בארץ, פסטיבל שנתיים, הצגות בכורה עם סיקור ארצי ועוד. עוד יתחייבו המציעים לעמוד בשיפור יעד מינויים ב25% לפחות, בדגש על הגדלת שוחרי התרבות תושבי העיר.

בנוסף יתחייב המפעיל להקצות לטובת העירייה 22 ימי שימוש במבנה בשנה לטובת אירועי תרבות עירוניים, ללא עלות.   נכון לרגע זה, העירייה טרם ליצאה לביצוע המכרז, נקבעה פגישת עדכון בין עובדי ההיכל לבין מ”מ ראש העיר אלי אנקונינה ומנכ”ל עמותת יפת”ח ירון מכלוף.

מ”מ ראש העיר: “פנינת התרבות של העיר, עומדת לפני פריצה לקדמת הצריכה התרבותית של מוסדות התיאטראות בישראל, עוד נברך על המוגמר כאשר תיאטרון אור עקיבא יככב בהיכלים שונים בארץ עם הצגות מקור משלו. בנוגע לעובדי ההיכל המסורים, הם לא יפגעו! למעשה, הם רק יצאו נשכרים מהמהלך”.

עובדי היכל התרבות יצאו במכתב: “קיבלנו בתדהמה את כוונות העירייה”

במכתב אותו הוציאו אתמול (9.2) עובדי היכל התרבות, הם מסרו כי קיבלו בהפתעה ותדהמה מוחלטת את הכוונה לצאת למהלך של העברת זכויות הניהול לחברה חיצונית.

“עובדי היכל התרבות באור עקיבא שמעו בתדהמה כי יש בכוונת נציגי העירייה ובכוונת מנכ”ל עמותת יפת”ח להעביר את זכויות הניהול של ההיכל לטובת גורם חיצוני”, נמסר.

העובדים הוסיפו במכתבם: “היכל התרבות מתפקד היטב תחת תנאים קשים מאוד בשנה האחרונה עקב מגפת הקורונה. למרות המגבלות הרבות של חוסר בכוח אדם, והביטולים הרבים של מנויים ולקוחות מזדמנים בעקבות התחלואה סיים ההיכל את שנת 2021 ברווח של 36 אלף ש”ח. לא ברורה לחלוטין הסיבה האמיתית העומדת מאחורי הרצון של גורמים מסוימים הדוחפים בכוח להעביר את הניהול לגוף חיצוני.

“הטענה שעומדת מאחורי ההחלטה היא שההיכל לכאורה גרעוני. טענה שאינה נתמכת אף אחד ממקבלי ההחלטה לא ישב אפילו פעם אחת עם עובדי ההיכל או מנהל החשבונות של ההיכל לקבל תמונה אמיתית וברורה של המצב. בדוחות הכספיים. היכל התרבות באור עקיבא הוא הפנינה של העיר, הסיבות העומדות מאחורי החלטה כזו הן לא טהורות. צוות ההיכל מתנגד לרעיון ומצפה לפגישת הסבר ודיון בנושא”.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן