Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

בתוך כשבועיים: נחש נוסף נראה בחצר גן באור עקיבא; ההורים זועמים, בעירייה טוענים שהחלו לפעול (וידאו)

בתוך כשבועיים: נחש נוסף נראה בחצר גן באור עקיבא; ההורים זועמים, בעירייה טוענים שהחלו לפעול (וידאו)

רק לפני כשבועיים אותר נחש על ידי גננת הגן שערכה סיור מקדים בחצר רגע לפני שהילדים יוצאים אליה - והיום מקרה נוסף | אם לילדה בגן: "אנחנו מצפים שהעירייה תטפל בעניין באופן דחוף לקראת הקיץ" | העירייה: "נפעל לנקות את השטח ונפנה לכלל הגורמים האמונים עליו"

רק לפני שבועיים פרסמנו כי נחש נלכד מחוץ לגן עגור בשכונת אור ים באור עקיבא והיום (ראשון, 7.5) המקרה חזר על עצמו שוב – ונחש נוסף גרם לבהלה בקרב ההורים והילדים. 

לטענת הורים בגן, הילדים היו אחר הצהריים נצורים בפנים בהמתנה ללוכד נחשים שיגיע לאחר שנחש זוהה על ידי אחד ההורים בקרבת הגן ונעלם. ההורים מתריעים וכועסים על התנהלות העירייה, כאשר שיקו חג’אג’ ממטה המאבק הבית שלנו, קורא לראשי העיר לטפל מייד ובאופן מהותי, ייסודי ומסיבי לפני שיקרה אסון.

גורמים בעירייה ציינו כי התלונה התקבלה על ידי אחת האימהות. אל המקום הוזעק לוכד נחשים שערך סריקה מקיפה בכל שטח הגנים והחצרות. לאחרונה נערך במקום חישוף שטח על מנת לצמצם שטחים עם עשבייה עבה, וגם מתחם הגנים “גודר” ב-סיד, אשר מרחיק זוחלים ונחשים מהמקום ולא נותן להם להתקרב.

כאמור, מקרה דומה אירע רק לפני שבועיים, באמצע חודש אפריל. נחש צפע נלכד בחצר הגן והורי הגן נותרו מבוהלים וזעמו על כך שהנושא לא טופל עד כה על ידי העירייה, לטענתם.

“מאחורי אשכול הגנים בשכונת אור ים יש הר עפר וסבך של צמחיה שמאז האכלוס – כשנה וחצי – אנחנו דורשים לפנותו”, סיפרה אם בגן, למגדלור ניוז.

היא סיפרה כי גננת הגן יצאה לסריקה טרם הוצאת הילדים לחצר ונתקלה בנחש הצפע. “אנחנו מצפים שהעירייה תטפל בעניין באופן דחוף לקראת הקיץ”, ציינה האם. “זה נכון שהעירייה טיפלה מיד כשנודע לה על המקרה, אבל מה יקרה באירוע הבא?”.

הנחש שנלכד

הורה אחר בגן טוען כי “המקרה הבא הוא רק עניין של זמן. מתי יתעורר פה מישהו ויכסח את הסבך והר החול מאחורי אשכול הגנים?”.

אם נוספת בגן סיפרה: “הגננת איתרה אותו בסריקה שערכה ופעלה בקור רוח, זומן לוכד מטעם העיריה והיא תיווכה את האירוע לילדים בני 3-4 שהיו עדים להכל”.

שכונת אור ים באור עקיבא הוקמה בשנים האחרונות על שטח חולי וטבעי בו מתקיימים חיי טבע פעילים מזה שנים. כעת, לקראת האביב והקיץ, בשילוב תנופת הבנייה במקום, יוצאים נחשים, זוחלים ובעלי חיים אחרים לטבע לאחר החורף.

לפני כשנתיים אירע מקרה דומה בגן יקינטון בשכונת היובל בעיר, כאשר נחש נמצא בתוך הגן בין משחקי הילדים. בקרב הנהגת ההורים העירונית פנו אז לצוותי העירייה והתריעו כי יש לפעול לטיפול בנושא בשטחי גני הילדים ברחבי העיר.

צפו בלכידת הנחש בגן עגור >>

מעיריית אור עקיבא נמסר: “מיד לאחר יצירת קשר עם העירייה ואגף שפ”ע, נשלח אל המקום לוכד נחשים מקצועי.

“יש לציין כי חלק גדול מהשטחים הסובבים את השכונה עדיין בתהליכי בנייה ואינם שייכים באופן רישמי לעירייה.

“עם זאת, העירייה תפעל לנקות את השטח הסמוך לגנים מעשבייה וכן תפנה לכלל הגורמים האמונים על השטח במטרה להציף את חשיבות הנושא ולהציבו על סדר היום”.

צפו בשטח הסמוך לגן >>

// עדכון ראשון: 19.4.2023

מה אתם חושבים?

—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן