Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

האם זכרון יעקב תזכה בפרס החינוך לשנת 2023?

משרד החינוך מעניק מדי שנה את הפרס היוקרתי על השקעה, איכות ומצוינות בעשייה החינוכית, לרשויות שבלטו בביצוע תהליכים ייחודיים, חדשניים ופורצי דרך | זכרון יעקב מועמדת יחד עם שתי רשויות נוספות במחוז חיפה, וועדץ הפרס ביקרה השבוע במושבה

ועדת “פרס החינוך היישובי” של משרד החינוך ביקרה אתמול (רביעי, 15.3) במועצה המקומית זכרון יעקב. זכרון יעקב, כפר קרע, באקה אל גרביה הן הרשויות עליהן המליץ מחוז חיפה לקבלת פרס חינוך ישובי לשנת הלימודים תשפ”ב 2022.

ועדת הפרס הארצית בראשותה של ד”ר אינה זלצמן, מנהלת המנהל הפדגוגי במשרד החינוך, ערכה את הסיור במושבה והתרשמה מהעשייה החינוכית. הסיור עמד בסימן: שומרים על הזהות, המורשת, בונים עתיד מרתק של חדשנות ורעות.

משרד החינוך מעניק מדי שנה את הפרס היוקרתי על השקעה, איכות ומצוינות בעשייה החינוכית, לרשויות שבלטו בביצוע תהליכים ייחודיים, חדשניים ופורצי דרך ביישובם ונתנו משקל רב להשקעה בחינוך.

// צילומים: דוברות משרד החינוך, מחוז חיפה

ד”ר סער הראל, מנהל מחוז חיפה וחברי הנהלת המחוז, זיו דשא, ראש מועצת זכרון יעקב וד”ר מרים פנויאן, מנהלת אגף החינוך ביחד עם צוותי החינוך ותלמידים ליוו את הוועדה.

בתום הערכתה את כלל הרשויות המועמדות בארץ, תגיש הוועדה המלצותיה למנהל הכללי לקביעת הזוכים. שר החינוך יודיע לראשי הרשויות על זכייתן בתואר היוקרתי וגם במענק כספי, על סך מאה אלף ש”ח, אשר יושקע בפרויקט חינוכי ברשות.

עוד לקחו חלק בסיור, עינב יניב שוורץ, מנהלת מינהל חברה ונוער ויו”ר ועדת פרס מחוזי, סיגל כהן, מפקחת המחוז, אשר ארביב, מפקח מתכלל רשותי.

אינה זלצמן, יו”ר הוועדה: “המורשת של המושבה מאוד בולטת בכל הסיור, שימור העבר עם קשר עמוק של הקהילה למערכת החינוך, מחוברות של העבר אל ההווה, קהילה שורשית שמטפחת מצויינות.

ד”ר סער הראל, מנהל המחוז: “אני גאה במערכת החינוך בזכרון יעקב החותרת כל העת למצויינות אקדמית, חברתית וערכית. מנהיגי החינוך מעוררים השראה בעשייתם החינוכית ומעניקים לנו תחושת גאווה.

“בעשייתם הם מייצרים חדשנות שחותרת לעתיד, מביאים רוח של יזמות ומחזקים את העשייה החינוכית בהנחלת ערכי המסורת והעבר שהם היסודות שמקיימים את החברה הישראלית.

“תודה לראש הרשות, זיו דשא ולמנהלת אגף החינוך, ד”ר מרים פנויאן ולפיקוח הכולל על העשייה החינוכית המצויינת. תודה למנהלים ולצוותי בחינוך הפורמלי והבלתי פורמלי על ארגון והצגת העשייה החינוכית ביישוב בפני חברי ועדת הפרס – היה מרגש, משמעותי, מלמד ומרתק”.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

חשד: תושב אור עקיבא נחשד שדקר שכן וניקב צמיגים. הסניגור לשופטת: “הוא שבור ממכות”

תושב העיר בן 49, נעצר בחשד למעורבות בגרימת נזק לרכב ודקירתו של אדם אחר | סניגורו: “האיש הזה נפוח ממכות. כולו שבור ממכות. 3 שיניו נפלו. לא יכול להיות שהמשטרה, בלי שחקרה, קובעת מי אשם ומי צודק”

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן