Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

תושב פרדס חנה-כרכור עקר שער כניסה לגינת כלבים – ולקח אותו לביתו; “יש שורה של אירועים אלימים ביישוב”

ראש המועצה, הגר פרי יגור, ציינה בסוף השבוע כי שורה של אירועי אלימות וונדליזם הצטברו לאחרונה במושבה. "השבוע קיימתי כינוס חירום של כל גורמי השיטור, הפיקוח והאכיפה לרבות כלל גורמי המועצה הרלוונטיים ובהם אגף הרווחה ודרשתי פעולה משולבת, נחושה, אינטנסיבית וממושכת כדי למגר תופעות פסולות אלה"

תושב פרדס חנה-כרכור שסבר שניתן לעקור גדר ולקחת אותה לביתו – נתפס בעקבות תיעוד של מצלמות אבטחה ותושבים עירניים. כך ציינה ראש המועצה הגר פרי-יגור בפוסט סיכום שבועי שפרסמה ברשתות החברתיות.

“בשעת לילה הגיע תושב לגינת כלבים ביישוב ועקר את שער הכניסה של הגינה. מצלמות הביטחון שלנו ותושבים עירניים ואיכפתיים הובילו אותנו לביתו הפרטי, שם מצאנו את חלקי השער מפארים את כניסתו.

“מכעיס ומאכזב מאוד! תלונה הוגשה למשטרה כמובן ואנו ננקוט בכל האמצעים שעומדים לרשותנו כנגד השחתת וגניבת רכוש ציבורי”.

פרי יגור ציינה עוד כי לפני מספר ימים, הוצבו גדרות סביב גן החבלים בשכונת נווה פרדסים כחלק מהיערכות לקראת ביצוע עבודות שדרוג הגן שעמד שומם במשך שנים ויהפוך כעת לפארק נינג’ה ספורטיבי ומאתגר לנוער ולקהילה.

“באחד הימים השבוע, בשעת לילה מאוחרת, קיבלתי דיווח על ונדליזם מצד קבוצת ילדים שפשוט עקרו את הגדרות, זרקו אותם על הרצפה, עיקמו אותם ושברו אותם והסבו נזק גדול”, כתבה.

May be an image of 8 people, people standing, people sitting and indoor// דיון חירום עם גורמי שיטור ואכיפה בפרדס חנה-כרכור. צילום: מתוך עמוד הפייסבוק של הגר פרי יגור 

“אלימות זו מצטרפת לצערי בתקופה האחרונה לשורה של אירועים אלימים של קבוצת ילדים זו שגורמים להפרת הסדר בשכונה. זה בא לידי ביטוי בהתפרעות טרקטורונים ודו גלגליים אחרים, זה בא לידי ביטוי בקריאות בוטות לעבר עוברי אורח ועוד. מטבע הדברים לא אוכל לפרט הכל כאן.

“אני מקבלת הודעות מתושבים ששגרת חייהם וחיי ילדיהם מופרת שוב ושוב וכל זה ע”י חבורה של ילדים, שעדיין לא מלאו להם אף לא 12 שנים, מתחת לחוק הנוער, באופן שהם והוריהם כנראה מודעים למגבלות המשטרה כלפיהם בשל גילם הצעיר והם לא בוחלים בשום אמצעי, מצפצפים על כולם”.

היא ציינה עוד: “השבוע אותה קבוצה ניסתה להצית קרטונים מתחת לרכב ואם זה לא מספיק גם יידוי אבנים על עוברים ושבים וגניבת מטפים מבניינים בסביבה. אנו רואים זאת במצלמות. דווחנו על המקרה גם דרך מוקד 106. משטרה הגיע למקום ומנעה אסון. די עד כאן.

“השבוע קיימתי כינוס חירום של כל גורמי השיטור, הפיקוח והאכיפה לרבות כלל גורמי המועצה הרלוונטיים ובהם אגף הרווחה ודרשתי פעולה משולבת, נחושה, אינטנסיבית וממושכת כדי למגר תופעות פסולות אלה.

“לא יעלה על הדעת שבידיים כבולות נעמוד מנגד. אם חוק הנוער לא חל, יחולו חוקים אחרים. אני קוראת מכאן גם להורים – קחו אחריות על ילדיכם.

“אתמול בלילה הגעתי עם כלל הגורמים כדי לעמוד מקרוב על הנושא ועל הפעולות הנדרשות בשטח. היו עמי גם סגני, יעקב צדקה וחבר הנהלת המועצה ויו”ר ועדת ביטחון, אורי פרץ.

“מול העיניים הם הרימו את הגלגל הקדמי של האופניים החשמליים ו”קרעו” את הכביש כמו אומרים לנו ‘נמשיך בשלנו ומה תעשו לנו’. עצרנו אותם. גם ההורים נקראו למקום.

“אנחנו לא ניתן לזה להימשך. נפעל בכל באמצעים כדי להבטיח את הסדר הציבורי, הביטחון האישי ואיכות החיים. פעולה נחושה ובלי  למצמץ. אתן את מלוא הגיבוי לאנשי הביטחון של הרשות וכוחות השיטור העירוני”.

פרי יגור קראה לעזרת תושבי הרשות – כי במידה והם נתקלים במקרי אלימות וונדליזם במושבה, לדווח למוקד 100 של המשטרה או מוקד 106 של המועצה (חיוג ישיר 04-6271227) או באפליקציה – https://www.pardes-hanna-karkur.muni.il/408/.

“התיעוד חשוב ביותר, התיאורים שלכם את הסיטואציות בהן נתקלתם חשובים ביותר. בזמן הזה שאתם חושבים להעלות פוסט או לשלוח לי הודעה בפרטי – פשוט תדווחו ותגישו תלונות רשמיות.

“היעדר התלונות במערכת מקשה עלינו בחלק מהמקרים את הטיפול. אנו נמשיך לעשות הכל כדי לפתח את המרחב הציבורי שיהיה מכבד ומזמין – אנא בואו נשמור עליו ועלינו ביחד”.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן