Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

אבל בחדרה: אמיר קפלושניק הלך לעולמו בגיל 42 בלבד, חברו נפרד ממנו

קפלושניק, דמות ומוכרת בחדרה נפטר ביום שבת האחרון לאחר מאבק במחלה אוטואימונית. חברו ספד לו: "אמיר זה אליהו אני אוהב אותך ושמח ובהודייה שהיינו חברים טובים בתקופות שונות של החיים"

“ביום שבת חבר ילדות אהוב הלך לעולמו, שאותו אני אוהב ומכיר יותר מ 30 שנה – אמיר קפלושניק ז”ל”. כך כותב השבוע אליהו עמרם על חברו אמיר ז”ל, שניהם מחדרה. אמיר הלך לעולמו בימים האחרונים בגיל 42, לאחר התמודדות עם מחלה אוטואימונית קשה.

החבר אליהו הוסיף: “מה אני יכול לספר לכם עליו …עשינו הרבה כיף ושטויות ביחד (שאת הרוב אי אפשר לספר) וגם עזרנו אחד לשני… אפילו הייתי קצת שומר בבריכות דגים שלו בלילה כשהיה נתקע בלי שומר …אבל יש לי זיכרון אחר שאני רוצה לשתף …

“כשחזרתי הביתה מהתאונה שעברתי הייתי מאוד בודד פה …רוב היום שוכב בבית זה היה בערך לפני 10 שנים הרוב היו עסוקים במרוץ החיים אמיר היה כבר בתוך המחלה שלו יותר משנה אם אני לא טועה קטעו לו את הרגל איזה חצי שנה קודם אם הזיכרון שלי עוד עובד …התקשרתי אליו סיפרתי לו מה קרה לי ישר הבין על מה אני מדבר …”כשאתה חזק כולם רוצים להיות לידך ..” איזה ערב ישבתי עם ג’מילי אצלי שתמך ובא לבקר אותי הרבה באותה תקופה ופתאום אמיר מתקשר אתה בבית אני קופץ לבקר אותך…

“יצאתי לקבל אותו לא ראיתי אותו הרבה זמן הבן אדם יוצא מהרכב בלי רגל עם קביים ברכב גיר רגיל עם קלאץ שהוא לוחץ עליו בעזרת אחד מהקביים …הייתי בשוק ובבושה שאני מתבכיין שכואב לי ואני בקושי הולך… אבל החיוך שלו העביר את הכול בשנייה בכל זאת מכירים מהיסודי…ישבנו בחברותא שלושתינו שתינו צחקנו התלוננו ושמחנו על החיים …האירוע היה מיוחד כבר פחות יצא לנו להיפגש, שוב כול אחד והמירוץ והבעיות שלו …אני חושב שעשינו תמונה באותו ערב אני אחפש אותה …

“בשנים האחרונות לצערי הייתי רואה אותו פחות בעיקר באירועים או אצל אופיר אחיו התאום שהוא גם חבר יקר … אמיר ואני היינו שונים בהרבה דברים אבל היה גם הרבה דומה..
ששנינו נשמות שמאוד קשה להגיד להם מה לעשות …סוג של אנרגיית חיים כזאת קצת פרועה לפעמים למי שלא מכיר מקרוב אבל מלאה באהבה ואיכפתיות.

“אז אמיר זה אליהו אני אוהב אותך ושמח ובהודייה שהיינו חברים טובים בתקופות שונות של החיים מקווה שאתה במקום טוב תשמור על כולנו ועל המשפחה שלך במיוחד על הילדים המקסימים שלך שכבר כול כך גדולים שאני בקושי מכיר אותם.
ולמי שקורא …
תאהבו עכשיו !
תעשו מה שאתם אוהבים עכשיו !
ואל תתבישו בכלום !
בשבועיים האחרונים מלא ניגונים שצילמתי עצרתי את עצמי מלשתף זה לא מספיק טוב זה לא נשמע טוב זה לא נראה טוב אני מזייף לא הרגשתי טוב עם עצמי ועוד ועוד שיפוטיות עצמית.
אין סיבה …
זה הכול מספיק טוב (והרבה מעבר לזה)
כשאתה עושה את מה שאתה אוהב עם מי שאתה אוהב .
תאהבו”.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן