Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

דורון הראלי מפרדס חנה שקע לפנות בוקר בשלולית ענק ברחוב המסילה: “כל מה שרציתי זה לצאת משם” [וידאו]

דורון הראלי מפרדס חנה בסך הכל יצא לעוד יום של עבודה - אבל מה שקרה לו אחרי דקות מעטות הוא לא ישכח בקלות ● הגשמים העזים בפרדס חנה הביאו להצפת ענק ברחוב המסילה - והוא שקע עם רכבו כשהוא לא יכול להחלץ ● "הייתי רטוב מכף רגל ועד ראש, החשש היה יותר גדול, שמה אני לא אצליח להיחלץ משם", סיפר היום

אם לא מספיקה היציאה המוקדמת מהבית, הסיוט של דורון הראלי מפרדס חנה היום בבוקר הייתה כפולה ומכופלת. כשנכנס לאוטו וניסה לנסוע דרך רחוב המסילה במושבה – הוא נקלע לשלולית ענק שתקעה לו את הרכב ואף הביאה אותו למצב של מצוקה אמיתית בגשם הזלעפות שירד באותה השעה במקום.

אחר הצהריים התראיין הראלי לטלוויזיה. “נתקעתי בתוך אגם של ממש ולא ידעתי מה לעשות”, סיפר לרפי רשף. “כל מה שרציתי זה לצאת משם כמה שיותר מהר. מידי פעם האוטו גם נסחף בזרם, מה שהגביר את החששות שלי לצאת משם – שמה גם אני אסחף”.

32 מ”מ ירדו בזמן קצר בפרדס חנה – מספר מצומצם של נקודות ביישוב הוצפו

הראלי הוסיף ואמר כי התחושה באותן דקות הייתה קשה ולא חשב על כלום – אלא רק לצאת משם בשלום. “הייתי רטוב מכף רגל ועד ראש, החשש לא היה להירטב”, הוא מוסיף, “החשש היה יותר גדול, שמה אני לא אצליח להיחלץ משם. לא היה אכפת לי המים או האוטו. הכל היה מים וברד. חשבתי רק איפה אני נאחז ואיך אני נחלץ כשאני על הגג של הרכב”.

הראיון עם הראלי אצל רפי רשף, קשת 12

הראלי מספר כי באיזשהו שלב – גם הטלפון הסלולרי שלו שבק חיים בגלל המים הרבים. “הייתי בלי טלפון בשלב מסוים ופשוט ניסיתי ליצור קשר עפ הסביבה. היה שם נהג משאית ובהמשך הגיעה גם משאית זבל, שהצליחה להגיע אליי ולחלץ אותי”.

הראלי מסכם: “אחרי שיוצאים ממצב כזה אפשר רק לחייך. האוטו הלך לגמרי, אחרי שלוש שעות התקשרו מהמשטרה שהאפשר לבוא ולקרוא לגרר. התקשרתי לעבודה ולקחתי חופש להתאושש מהבוקר הזה, שהיה בעיקר קשה נפשית”.

מה אתם חושבים?

—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

הבנת הפרעות אכילה: ניווט דרך אתגר בריאותי מורכב

הפרעות אכילה הן מצבים חמורים המאופיינים בהפרעות בהתנהגויות אכילה ובמחשבות ורגשות קשורים. הם אינם עוסקים רק באוכל, במשקל או במראה החיצוני, אלא בבעיות בריאות נפשיות מורכבות שעלולות להיות להן השלכות חמורות אם לא מטפלים בהן

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן