Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

בחירות 2023

איציק פתיתו, המועמד לראשות עיריית אור עקיבא בבחירות 2023, הצליח לעורר סערה בקבוצות הפנימיות של הליכוד, לאחר ששמו התנוסס בהזמנה השבועית של אנשי המחאה נגד הרפורמה המשפטית להפגנה הקבועה במוצ”ש בצומת אור עקיבא. בהמשך, אף עלה לנאום במחאה והתייחס לנושא לאחר מכן.

אך עוד קודם לכן, כאמור, עורר כעס בקרב אנשי ליכוד בעיר. “מאכזב מאוד, זה לתת לגיטימציה לאנשים האלה”, נכתב באחת הקבוצות. בטוקבק נוסף נכתב: “איציק פתיתו הוא ליכוד, לא ברור איך הוא מופיע בדבר כזה. הוא עושה טעות גדולה ושום הסבר לא יניח את הדעת”.

השבוע צפוי להתקיים הפריימריז לליכוד בהשתתפות ידועה של שלושה מועמדים: פבל יליזרוב, ארקדי גדילוב ורון אלקובי. פתיתו, איש ליכוד ותיק, לא יתמודד בפריימריז והחליט להתמודד לראשות העיר עם רשימה עצמאית.

אחד מאנשי הליכוד בעיר ששוחח עם מגדלור ניוז, העריך כי פתיתו הסכים להופיע בהפגנת השמאל, על מנת “להשאיר את כל האפשרויות פתוחות בפניו”. אותו גורם הוסיף כי “פתיתו יודע שקולות רבים של הליכודניקים יילכו בבחירות למועמד שרץ מטעם המפלגה, ואלה כמובן לא יצביעו עבורו. הוא כנראה מכלכל את צעדיו ורוצה להביא עוד אוכלוסיות ממגוון זרמים שיצביעו לו, ובניהם גם אנשי מחאה באור עקיבא, או כאלה שלא מזוהים עם הליכוד”.

איציק פתיתו מסר בעקבות כך כי “כבר שבועות רבים בהם מתקיימת באור עקיבא הפגנה של מתנגדי הרפורמה, ומנגד הפגנה שלנו התומכים בה. שבועות בהם היו מספר מקרים של אלימות פיזית ומילולית . סרטונים הופצו בכל רשתות התקשורת והמדיה והשחירו את העיר ותושביה. הפכנו ללעג וקלס בארץ כולה.

עוד בחירות 2023 במגדלור ניוז >>
צילה רשף תתמודד לראשות המועצה: “לא משתפת פעולה עם אלי אבוטבול”
הסיפור המדהים של צביקה גנדלמן – זה הסטטוס של ראש העיר חדרה המושעה
קונספט ייחודי: שכונת התרבות של ישראל תבנה ליד יער חדרה

“בסוף השבוע (מוצ”ש) החלטתי להיענות לבקשת מארגני ההפגנה ולשאת דברים כחבר ליכוד וכתומך ברפורמה. עשיתי זאת בראש מורם מתוך הפגנת המחאה, בכדי להראות את הפנים היפות של תושבי אור עקיבא ולשנות את התדמית שנוצרה. והחשוב מכל קריאה לשיח מכבד על אף חילוקי הדעות. אנו, תושבי אור עקיבא אנשים איכותיים, מכניסי אורחים ומאירי פנים. וכך ראוי שיכירו אותנו”.

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן