Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

תושבת חדרה טיילה בחוף הסיני וגילתה מחזה מבעית

"טיילתי עם בעלי על החוף ופתאום ראינו פרה שכנראה טבעה בים ונתקעה על הסלעים בחוף הדרומי של גבעת אולגה" * כעבור יממה נרשמה התפתחות חיובית בסיפור

תושבת חדרה שטיילה באזור החוף הסיני בחדרה (דרומית לאולגה), חזתה במחזה לא נעים במיוחד: גופת פרה צפה בתוך מי הים.

המחזה התגלה בשבת לפני הצהריים. “טיילתי עם בעלי על החוף ופתאום ראינו פרה שכנראה טבעה בים ונתקעה על הסלעים בחוף הדרומי של גבעת אולגה, בקטע ששייך לרשות הטבע והגנים. היו גלי סירחון חזקים מאוד בחוף הסיני”.

התושבת טוענת כי התקשרה למוקד רשות הטבע והגנים, אך המוקדן לא ידע לענות לה מתי המפגע יטופל. “עזבנו לפני 12.00 בצהריים…הבעיה היא שאין גישה, צריך כבל לגרור אותה”, הוסיפה התושבת.

הפרה נמשית מהים ברצועת חדרה | דוברות העירייה

התושבת הוסיפה כי מהאכיפה הסביבתית של עיריית חדרה הגיעו למקום, אולם כאמור רצועת החוף המדוברת לא שייכת לעירייה אלא לרשות הטבע והגנים. המוקדן מצידו, ציין כי הנושא הועבר לטיפול פקח השטח של רשות הטבע והגנים.

עמותת אנימלס (לשעבר אנונימוס לזכויות בעלי חיים) התייחסה בעבר לתופעה, שלרוב מגיעה מנפילה למים של בעלי חיים מתעשיית משלוחי בעלי החיים. “בעלי החיים במשלוחים החיים מובלים בצפיפות מחרידה, מתבוססים בצואה ובשתן של עצמם.

“רבים חולים ופצועים, חלקם מושלכים לים, ואין שום דרך לדעת אם הושלכו לים לאחר שמתו בייסורים או כשהם עדיין נושמים את נשמותיהם האחרונות. ישראלים רבים רואים את זוועות המשלוחים החיים ובוחרים להוציא את הבשר מהצלחת, אולם אפילו אלו שעדיין אוכלים בשר מתנגדים למשלוחים החיים”.
מדוברות רט”ג נמסר ב-18.6 כי “היא נמצאת במקום שאי אפשר להגיע על טבלאות גידוד אנחנו בודקים האם הים שעלה יזיז אותה למקום שניתן לפנות אותה”.

עדכון 19.6

עובדי המחלקה הוטרינרית באגף שפ״ע ועובדי אגף חופים של עיריית חדרה פינו את הפרה מהים. מהעירייה נמסר כי “הסברה אומרת שנפלה מאוניית תובלה. אין חשש לזיהום או סכנה בריאותית לציבור”. צפו בסרטון – דוברות העירייה:

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן