Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

בחירות 2023 בחדרה | הציונות הדתית וש”ס מאחדים כוחות

תנועת ש"ס ונציג הציבור הדתי לאומי בחדרה, סגרו ביניהם על ריצה משותפת בבחירות הקרובות למועצת העיר חדרה * שני האישים החליטו לשתף פעולה על מנת לשפר את איכות החיים בעיר חדרה ולקדם מגוון תחומים מרכזיים, כולל חינוך, תרבות, רווחה, תחבורה ותשתיות

מתאחדים בחדרה: ש”ס והציונות הדתית לאומית, מתכננות חיבור מרתק במועצת העיר חדרה, בהובלתו של בועז ביטון, יו”ר תנועת ש”ס, ואליהו בוסקילה, יו”ר הבית היהודי המייצג את הציבור הדתי לאומי בחדרה. השניים הכריזו על ריצה משותפת בבחירות המקומיות בעיר, כאשר ביטון (ש”ס) יהיה ראשון ברשימה כשאחריו ימוקם בוסקילה (הבית היהודי) במקום השני.

אחת המטרות החשובות בחיבור זה הוא הצורך לשפר את הייצוג הדתי במועצת העיר חדרה. מר בוסקילה, איש אהוב מאוד בשכונת גבעת אולגה ובציבור הדתי-לאומי, שימש בעבר כחבר מועצת העיר חדרה, אך בבחירות האחרונות בשנת 2018 פספס כניסה למועצה בגלל חוסר של כמה עשרות קולות. חיבורו של בוסקילה למפלגת ש”ס, תחת יחסי העבודה הדומים והנאמנים בינו לבין ביטון, מעניק הזדמנות חדשה למנהיג הציונות הדתית לאומית בחדרה, לחזור ולהשפיע למען ציבור זה.

בועז ביטון ואלי בוסקילה | צילום: אבי רביבו

בהקשר לשותפות זו, בועז ביטון ציין: “אני מאמין שחיבור זה יכול לשמש דוגמא חיובית לשיתוף פעולה בזירה המקומית. במובנים רבים, ש”ס והציונית הדתית לאומית מתעסקות בתחומים דומים ובעקבות המפגשים הראשוניים, הבנו שיש יתרון לשיתוף פעולה כדי לשפר את תנאי החיים לתושבי חדרה”.

מצידו, מר בוסקילה הוסיף: “אני מברך על החיבור המקומי החדש ומקווה שנוכל להביא שיפורים ברורים לתושבי חדרה. ש”ס והציונות הדתית לאומית מהווים כיום מכפיל כח בזירה המוניציפאלית ואנו בטוחים ששיתוף הפעולה בינינו יכול לגרום לשיפור משמעותי באיכות החיים של הציבור הדתי לאומי”.

החיבור בין ביטון לבוסקילה יכול להביא לשינויים משמעותיים בגזרה הפוליטית של חדרה. שני האישים כבר הביעו תקווה ששיתוף הפעולה המקומי יכול לשמש דוגמה לחיבורים נוספים. השילוב של ש”ס עם הציונות הדתית לאומית עשוי לייצר אפקט סינרגטי ולגרום לתמיכה נרחבת יותר מהציבור הכללי בחדרה. החיבור הנוכחי נחשב לצעד מרתק במגמה של שיתוף פעולה וחיבור בין מפלגות שונות על מנת לשפר את יכולת השפעה ואת איכות החיים בעיר חדרה ובמטרה לקדם את תחומי הענין המשותפים של הסיעות.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן