Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

ויכוח במועדון ביליארד בחדרה הוביל לירי בתוך בית העסק ומרדף משטרתי

באישון לילה באחד הלילות בתחילת החודש, שהתה קבוצת תושבי ג'סר א-זרקא במועדון ביליארד ברחוב בעלי המלאכה * בניהם לבין בעל המקום וחבורתו פרץ ויכוח שהסתיים באופן רע מאוד * אלה כל פרטי הסיפור

הבילוי הרגוע בביליארד בחדרה התדרדר במהירות: כתב אישום הוגש לפני ימים אחדים נגד שני בגירים מחדרה וקטין נוסף, כל אחד על פי חלקו בעבירות נשק, שימוש  והפרעה לשוטר. השלושה – שמואל י’ (36), קרלוס מ’ (19) והקטין (16) – נעצרו, יחד עם צעירה נוספת, על ידי שוטרי תחנת חדרה. בתום חקירה של כשבועיים הגישה הפרקליטות כתב אישום נגד שלושה מהחשודים.

על פי כתב האישום, שהוגש לבית המשפט המחוזי בחיפה, בין הנאשם וקטין קיימת היכרות מוקדם על רקע חברות. מהחקירה עולה כי ב-5.6, החזיק י’ באקדח חצי אוטומטי מסוג גלוק, מחסנית תואמת אשר הייתה טעונה בתשעה כדורים.
באישון לילה של אותו יום, שהתה קבוצת תושבי ג’סר א-זרקא במועדון ביליארד ברחוב בעלי המלאכה אשר היה בניהולו של הנאשם שמואל י’. במהלך שהותם במקום התפתח ויכוח בינם לבין הנאשם י’ והקטין, בנוכחותו של הנאשם קרלוס וצעירה נוספת שעבדה במקום.

במהלך הויכוח ניתקו הנאשמים או מי מטעמם את מכשיר הדי-וי-אר (DVR) שהיה מחובר למצלמות אבטחה המתעדות את העסק.
בעקבות הויכוח, שלף שמואל את הנשק וירה קליע אחד לעבר הרצפה בתוך העסק, וזאת בכוונה להפחיד את בני החבורה, ובאופן שהיה בו לסכן את הנוכחים במקום. לאחר הירי, בני החבורה מג’סר א-זרקא יצאו מהעסק והחלו ללכת לכיוון רכבם שחנה מחוץ לעסק.

בשלב זה, נטל ק”מ את מכשיר הדי-וי-אר, יצא מהעסק והכנס אותו לתוך תא המטען ברכב BMW שהיה בשימושו של שמואל. מכתב האישום עולה כי בעוד החבורה מג’סר א-זרקא הולכים לכיוון רכבם, יצא שמואל מן העסק ובעודו עומד במרחק של 15- 20 מטר מהחבורה השנייה, ירה פעם נוספת, לפחות שלושה כדורים לעבר החבורה מג’סר.

מיד לאחר הירי, התקרב קרלוס בנסיעה עם הרכב אל שמואל, האחרון נכנס אל תוך הרכב ולאחר מכן הקטין ועובדת העסק נכנסו אף הם אל הרכב וכולם החלו להימלט מהמקום.
בעקבות דיווח על הירי, הגיעו  שוטרים למקום, אז הבחינו ברכב והחלו במרדף אחריו. או אז הנאשמים המשיכו בהימלטותם, עד שבחלוף זמן קצר הרכב נעצר, שמואל יצא מהרכב  והחל בבריחה רגלית מהשוטרים. אלו דלקו אחריו, ביצעו ירי באוויר ובהמשך הצליחו לעצור אותו.

בגין מעשים אלו, הוגש כתב אישום אחד נגד שמואל י’ ו -קרלוס מ’, שבו הואשמו השניים, כל אחד על פי חלקו, בעבירות של חבלה בכוונה מחמירה, נשיאת נשק, ירי מנשק חם, סיוע לעבירות בנשק, שיבוש מהליכי משפט והפרעה לשוטר בשעת מילוי תפקידו. בתוך כך, כנגד הקטין הוגש כתב אישום בנפרד.

עוד בפלילים במגדלור ניוז >>
שוטרי תחנת זכרון יעקב עצרו רכב לבדיקה, פתחו את תא המטען – ונדהמו [וידאו]
תושב אור עקיבא נעצר: חשוד שנהג באלימות כלפי בת זוגתו ואיים עליה
אישום: תושב חדרה התקין מצלמות נסתרות ותיעד את בתה הקטינה של האקסית

תיק החקירה כולל את הודאתו של שמואל בביצוע הירי, כשלדבריו הירי בוצע לצורך הגנה עצמית. עוד בידי החוקרים: צילומי מצלמות אבטחה, דוחות פעולה של השוטרים וראיות נוספות.

שמואל, כאמור, טען להגנה עצמית, בעוד קרלוס הכחיש את המיוחס לו ושמר על שתיקה. לצד כתב האישום, הוגשה בקשה למעצר עד תום ההליכים נגד שמואל, שממנה עולה כי בעברו 13 הרשעות קודמות. מנגד, לגבי קרלוס, הסכימה הפרקליטות כי יישאר בתנאים מגבילים.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן