שיתוף הפעולה בין צה"ל לאמי"ת האופק באור עקיבא ממשיך לרגש: בוגר המחזור הראשון של המכללה קיבל תעודת הנדסאי

חודש שיא של אירועים, בין תלמידים לבוגרים שהתגייסו לצה"ל התקיים באמי"ת-האופק בעיר. בוגר המחזור הראשון של המכללה בבית הספר, ולרי פלדמן, הציג למנהלת בית הספר מרים שבתאי את דיפלומט ההנדסאי, שאמרה: "העשייה החינוכית ברגע כזה מגיעה אל שיאה"

בית החינוך והמכללה הטכנולוגית אמית האופק אור עקיבא ציינו השבוע שלל פעילויות מסכמות עם זיקה צה"לית ואבני דרך בחייהם של התלמידים והבוגרים שלהם.

כמדי שנה, הגיעו בוגרי בית החינוך לטקס הרשמי של אירועי יום הזיכרון לחללי צה"ל ולנפגעי פעולות האיבה. השנה, בחרו רוב הבוגרים להגיע ולכבד את הטקס במדי צה"ל. מנהלת בית החינוך, מרים שבתאי, סיפרה את סיפורו של החייל אושרי שוורץ ז"ל ואף שיתפה בסרטון מרגש של אחותו. התלמידים הצעירים ביקשו לשמוע סיפורים נוספים ולהכיר את הדמויות שמאחורי תמונות הנופלים.

כיומיים לאחר יום העצמאות התקיים טקס חלוקת תעודות בגרות ותעודות הסמכה מקצועית של בוגרי מחזור י"ז של בית החינוך. לטקס הגיעו מספר רב של בוגרים, חלקם עדיין חיילים, אשר לוו על ידי בני משפחותיהם הנרגשים.

כל תלמיד בוגר קיבל שתי תעודות: האחת, תעודת בגרות מלאה, והשנייה, תעודת הסמכה מקצועית על-פי תחום ההתמחות שלו (חשמל, מנהל או צילום). המחנכות ליאורה סוראני ואלין שפיר ותומכת ההוראה אתי מכלוף, נשאו דברים מרגשים, אשר סיכמו את דרכם הארוכה של הבוגרים, מרגע קליטתם בכיתה ט' ועד לרגע גיוסם לצה"ל.

מנהלת בית הספר, מרים שבתאי אמרה להם: "אני מביטה בכם היום ולא מאמינה. גדלתם, צמחתם, התפתחתם – ואתם ניצבים כאן היום, מעוררי גאווה וכבוד על הדרך הארוכה שעשיתם אצלנו. הפיכתכם לחיילים היא תרומתנו הצנועה לחברה ותקוותנו כי תתקדמו בחייכם ותגיעו הכי רחוק שאפשר".

בסיומו של חודש שיתופי הפעולה עם הצבא ועשייה ערכית חינוכית, אירחה מכללת אמית האופק מפגש מרתק עם הקצין המאמץ שלה, סגן לירון ביטון, קצין הנדסה ובינוי של חיל הים.

במפגש מעורר השראה עם הסטודנטים של המכללה, הסביר סגן ביטון על המערכת הצה"לית ועל תפקידי בוגרי המכללה, אשר יתגייסו בקרוב לתפקידי הנדסאי חשמל.

המסר שהועבר היה ברור: בוגרי המכללה צוברים במהלך שירותם הצבאי ידע, ניסיון, השכלה וקשרים. עם הכלים הללו, יוצאים לחיים האזרחיים ומגיעים למקומות גבוהים ומוצלחים ככל האפשר.

בוגר המחזור הראשון של המכללה, ולרי פלדמן, כיבד בנוכחותו והגיש למרים שבתאי את דיפלומת ההנדסאי שקיבל, כמחוות תודה על ההשקעה והאמונה בו לאורך שש שנותיו בתיכון ובמכללה. מרים שבתאי התרגשה מאוד וציינה כי זוהי עבורה ההוכחה כי העשייה החינוכית מגיעה אל שיאה ברגע כזה, שבו ניצב בוגר עם דיפלומת ההנדסאי שלו ביד וחיוך ענק על פניו.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ"ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן