Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

צפו בתמונות: בית הספר חמ”ד עציון באור עקיבא ציין 70 לעיר במופע מרגש וחגיגי

צפו בתמונות: בית הספר חמ”ד עציון באור עקיבא ציין 70 לעיר במופע מרגש וחגיגי

בחודשים האחרונים יצאו תלמידי בית הספר למסע מרתק אודות העיר, נבחריה ודמויות מופת והשראה - ובתפאורה מיוחדת הועלתה הפקה מרשימה על הבמה בהשתתפות ההורים ונבחרי ציבור

חמ”ד עציון חוגגים 70 שנה לאור עקיבא: תלמידי בית החינוך עציון זכו לחגוג השבוע 70 שנה לאור עקיבא, עיר שנאמנה לתורת ישראל עם ישראל וארץ ישראל, 70 שנה של בניה התפתחות וצמיחה בכל המישורים, 70 שנה של קהילה נפלאה שגידלה דורות לתפארת. 

השבוע הצדיע בית הספר לבוני הקהילה ולכל דורותיה בהערכה רבה והכרת הטוב.

// צילומים: חמ”ד עציון אור עקיבא 

בחודשים האחרונים יצאו תלמידי בית הספר למסע מרתק אודות העיר, נבחריה, דמויות מופת והשראה, הכרת חבלי לידתה, הקמתה וההישגים המרשימים לה היא זכתה וזוכה וביניהם פרס חינוך מחוזי לשנה”ל תשפ”ב בו זכה בית החינוך שלנו.

צוות בית הספר מסר את תודתו לראש העיר, יעקב אדרי, למ”מ ראש העיר, אלי אנקונינה, שכיבד בנוכחותו, ברך את הילדים על היוזמה ושיתף בהתפתחותה המרשימה של העיר בגאווה גדולה, למחמדית מחוז חיפה, ירדנה אלון ולרון פכטר, מפקח ביה”ס על אמון מלא והיותם הרוח הנושבת על המפרש. 

עוד הודו ליוסי כדורי, מחזיק תיק החינוך שמלווה ומסייע בכל שעה בענווה גדולה ,לסיגל אלבז מנהלת אגף החינוך שמגשימה חלומות ומסייעת במסירות ומקצועיות, לניסים משעלי, מנהל המדור על היותו דמות משמעותית בהצלחת ביה”ס, על היות כולם שותפים פעילים להצלחת ביה”ס ולהובלתו למצויינות לימודית חינוכית וערכית.

בנוסף, לכל הצוות החינוכי ששילב זרועות להצלחה, כל אחת ואחד הביא את מכישוריו וחוזקותיו, לרונית חסן ארביב, ילידת אור עקיבא על הפקת ערב מושקע ומרגש “70 שנה לאור עקיבא בסימן חדש וישן במעגלי הזמן”, למאיר קורן שהגיע אלנו השנה ביד ההשגחה והפיק יחד עם רונית והצוות את הערב, לצביה, הרכזת חברתית, על שעות של תיאום והתגמשות, על נתינת מענה לכל בקשה ואתגר.

כמו כן לזהבית המסורה שמרגע גיבוש הרעיון לא נחה, על הכנת התלמידים להנחיית הערב באנגלית. לצוות המחנכות והסייעות שאין שני לו. לשימי אב הבית שעמל רבות להכנת התפאורה המדהימה וליד ימינו אלי שמסייע בכל תמיד בחיוך,רגישות ומקצועיות. ליפה המנהלנית שמכינה את התשתית בצורה מיטבית לעבודתנו החינוכית. ואחרונים חביבים,תלמידנו היקרים – דור העתיד נאחל לכם שתמשיכו לגדול ולהתגדל לבנות ולהיבנות באור עקיבא. 

לרגל המאורע החגיגי ושנת ה-70 לאור עקיבא, מנהלת בית הספר ריקי גינון הציגה את השיר הבא:

שורשיו של אדם הם
“תבנית נוף מולדתו”.
שורשיו של אדם הם משפחתו
חיוכו של אביו, עיניה של אמו,
הבית, הריחות וזיכרונות ילדותו.

שורשיו של אדם הם חברי ילדות,
הם לשון ותרבות, הם אביב של פרחים,
הם שירים ושערים, הם שבילי טיולים.
הם עתיד שתוכנן…

שורשיו של אדם הם זיכרונותיו,
הם גם זיכרונות של אחרים.
כמו שורשי העץ הטמונים עמוק באדמה
שורשיו של אדם טמונים בנשמה.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן