Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

תופעת הנפצים באור עקיבא: נפץ נזרק על משפחה מהקומה השנייה; בקנדי ושז”ר חוו “לילה של 100 נפצים”

הימים שלקראת פורים חוזרים ואיתם גם הנפצים וקולות הנפץ: התופעה המבהילה והמסוכנת מתרחשת ברחובות אור עקיבא יותר ויותר בימים האחרונים. תושבת העיר: "כבר מעל שבוע שנזרקים כאן נפצים גם ביום וגם בלילה וההרגשה היא שאנחנו בעיר רפאים". העירייה: "מבצעים אכיפה ופעילות מנע.ף

תופעת הנפצים לקראת חג פורים חוזרת באור עקיבא – ובגדול: במהלך הימים האחרונים חלה עלייה מדאיגה ומשמעותית בשימוש בנפצים וחומרי נפץ במרחב הציבורי בעיר. הערב (ראשון, 27.2) נזרק נפץ מקומה שנייה לעבר משפחה ברחוב הכרמל בעיר.

הנפץ התפוצץ בסמוך למשפחה וגרם לבהלה בקרב המשפחה, זוג הורים וזוג ילדים קטנים. במהלך סוף השבוע חוו בשכונות קנדי ושז”ר בעיר “לילה של 100 נפצים”, כהגדרת שתיים מתושבות השכונה.

“זה הקפיץ את התושבים”, מתארת תושבת השכונה. “צלצלתי כבר לא מעט פעמים למוקד העירוני וביקשתי שישלחו פקחים או שוטרי סיור כדי להפסיק את הטירוף הזה ולעצור את העבריינים.

“בשכונה שלנו מתגוררים הרבה קשישים, אנשים חולים, נכים, תינוקות, הלומי קרב. הנפצים מבהילים אותם וכך גם את בעלי החיים האומללים שסובלים מאוד מכך. כבר מעל שבוע שנזרקים כאן נפצים גם ביום וגם בלילה וההרגשה היא שאנחנו בעיר רפאים ולאף אחד לא איכפת ממה שקרה כאן”.

תושבת אחרת תהתה: “למה אין אכיפה בשכנות הותיקות? מעל מאה נפצים הערב בעוצמה מתחת לבניינים. עם עשן. מסכנים הבעלי חיים המבוהלים, ההלומי קרב, המבוגרים. ובכלל. כולם סובלים ממש. שכנים שמתקשרים למוקד לשווא”.

נפצים || אילוסטרציה

מעיריית אור עקיבא נמסר בתגובה: “אגף הביטחון והשיטור העירוני, מבצעים בימים האחרונים פעילות מנע ואכיפה בעניין מפגעי רעש הנפצים. יש לציין כי בייחוד בתקופה זו, של חודש אדר ובסמוך לחג הפורים, ישנה תופעה ארצית של שימוש בנפצים בקרב בני נוער.

“בצד המניעתי מבצעים בשיטור העירוני פעילות אכיפה ובקרה מול עסקים מקומיים, על אף שככל הנראה מדובר לרוב ברכישות פיראטיות המתבצעות מחוץ לעיר. בצד האכיפתי, מתבקשים התושבים לשתף פעולה באופן מלא עם השיטור העירוני, ולדווח על מיקומים וחשודים בזמן אמת למוקד 2106* או למוקד משטרת ישראל במספר 100.

“בהזדמנות זו, אנו קוראים לכל בני ובנות הנוער להיזהר, להימנע ולא להשתמש במוצרי נפץ, לרבות חזיזים, זיקוקים ונפצים, אלו עלולים לפגוע בבריאותכם ואף לסכן את חיי הסובבים ואת עצמכם”.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן