תוך חמישה ימים: שני ילדים קטנים נמצאו משוטטים לבדם באיזור נתניה [רחבי הרשת]

מדא 1000
מדא 1000

חמישה ימים, שני ילדים משוטטים לבדם בכבישים באיזור נתניה: בשבת (13.4) בשעה 17:17 הבחין צוות ניידת טיפול נמרץ של מד"א שחלפו בצומת הרחובות סוקולוב פינת הויסמנס קמיל בנתניה, בפעוט כבן שנתיים משוטט לבדו ברחוב סמוך לכביש בצומת, כשהוא ערום. הצוות בראשות הפאראמדיקית אוריין לוקץ אספו את הפעוט לניידת ובמשך כ- 40 דקות חיפשו את הוריו, שוטרי משטרת ישראל שהגיעו למקום איתרו את הורי הפעוט שהוחזר להוריו כשהוא בריא ושלם.

פאראמדיקית מד"א אוריין לוקץ: "כשהתפננו ממקרה והיינו בדרך חזרה לתחנה, הבחנו לפתע בפעוט כבן שנתיים משוטט ברחוב סמוך לכביש כשהוא עירום, עצרנו מייד את האמבולנס וחיפשנו את הוריו, כשהבנו שהוא לבד.

"הזעקנו את המשטרה והעלינו אותו לאמבולנס, בדקנו אותו ומצבו היה טוב, אשה טובה שחלפה במקום עם עגלת תינוק תרמה מכנסיים וחולצה שהיו לה בעגלה והלבשנו אותו, כל הזמן הוא היה רגוע, חייך ותקשר איתנו, במשך כ- 40 סרקנו את האזור בנסיונות לאתר את הוריו ואז העברנו אותו להמשך טיפול של המשטרה שאיתרה את הוריו. הוא היה ממש על שפת הכביש וזה יכל להסתיים רע מאוד סיכמה הפאראמדיקית אוריין , הוא חמוד וחברותי ואנחנו שמחים שזה הסתיים בשלום".

ומוקדם יותר השבוע, התריע אזרח מפני ילד קטן שנמצא לבדו על השוליים בכביש 2 באזור מחלף ינאי.

עם קבלת הדיווח, הוזנקה ניידת אגף התנועה שהגיעה תוך זמן קצר ואיתרה את הילד, עם אזרח שעמד עימו ושמר עליו עד שהגיעו השוטרים. 

בבירור נמצא כי הילד בן ה-9 נמצא לבדו על הכביש, כשהוא חצה את הכביש המהיר לבדו במטרה לחפש כובע שאיבד.

השוטרים שהגיעו למקום לקחו חסות על הילד, ואיתרו כעבור זמן מה את אימו שהייתה באותה עת באזור חבצלת. 

הילד נלקח עם השוטרים לתחנת המשטרה ואימו זומנה לתחנה לבירור פשר העניין.

במשטרה ציינו כי, פעולת האזרח והתגובה המהירה של השוטרים, יתכן ומנעו אסון שעלול היה להתרחש אם הילד היה ממשיך להסתובב בשול הכביש.

דיווח: עבריין מפרדס חנה הכה באכזריות מאבטח מבוגר בסופרמרקט בתל אביב

מאבטח מבוגר הותקף באלימות חמורה על ידי צעיר מפרדס חנה | על פי דיווח של דניאל עמרם, הצעיר, בעל עבר פלילי, נמלט מהמקום אך זוהה על ידי הבלוגר | עמרם פרסם את שמותיהם של החשודים, תושבי פרדס חנה, וטען שהם ניסו להסתיר את זהותם

קרא עוד »

מה אתם חושבים?

—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ"ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

סוכלו רגע לפני יציאה לביצוע פשע חמור: נשק טעון, רימוני רסס ואופנוע נלכדו בקיסריה

נשק טעון, תחמושת, רימוני רסס, קוקאין ודוסה בכמות מסחרית, "אופנוע מבצעי" ועשרות אלפי שקלים במזומן נתפסו בדירה בקיסריה. שני חשודים נעצרו ונכלאו. מאבק שוטרי תחנת חדרה במחוז חוף בפשיעה החמורה

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן