Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

בית הכנסת של הקהילה ההודית באור עקיבא נפרץ; כספים מקופות צדקה נגנבו – שני חשודים נעצרו

מבית הכנסת "שערי צדקה" שבשכונת שז"ר נגנבו כספים ורכוש, נזק נגרם לגג בית הכנסת וסורג נעקר ממקומו * המשטרה עצרה שני תושבי אור עקיבא החשודים במעשה

המשטרה עצרה שני תושבי אור עקיבא בחשד שפרצו לבית הכנסת “שערי צדקה” של הקהילה ההודית בעיר, כפי שפורסם לראשונה ב’מגדלור ניוז’, והם הובאו להארכת מעצר בימים האחרונים.
על פי בקשות המעצר, בין הימים 26-27 לפברואר, הם חשודים שהתפרצו לבית הכנסת בשכונת שז”ר וגנבו משם סכומי כסף מזומן ומספר בקבוקי אלכוהול.

כזכור, הודעה נשלחה לציבור מתפללי בית הכנסת יממה לאחרו הפריצה: “בני בליעל, פרצו לילה, שבין מוצא”ש לראשון, להיכל קודשינו, וגנבו ללא בושה, את הכסף של קופות הצדקה – ועוד מיני רכוש של בית הכנסת, תוך גרימת נזק ממשי, לגג של האולם ועקירת סורג. בע”ה נתגבר, נתחזק ונעבור גם את זה”.

מדובר בי”ש (55) ובמ”ע (51) – שניהם תושבי אור עקיבא. היחידה החוקרת, באמצעות רס”ר שרון אטבריאן, ביקשה בהארכת המעצר הראשונה ב-3 למרץ, להאריך לשני החשודים את המעצר בחמישה ימים.

נציג המשטרה אמר כי תחילה הסכימה המשטרה לשחרר את י’, שיוצא על ידי עו”ד עלאא עתאמנה מהסנגוריה הציבורית, ממעצר בתנאים במגבילים – הרחקה מבית הכנסת המדובר ולהתייצב במשטרה לפי דרישה. כמו כן, ביקשה המשטרה ערבות מערב צד ג’, אך י’ סרב לכך. “הוא אמר שהוא לא יעמוד בתנאים”. בנוסף, טוענת המשטרה כי מצאה אצל החשוד סמים מסוג קנאביס במשקל של 14.8 גרם.

// בית הכנסת לאחר הפריצה 

לגבי מ’, טען נציג המשטרה כי הראיות נגדו חזקות יותר מאשר כנגד החשוד הראשון. את מריק יצרה עו”ד אסיל מקלדה מהסנגוריה הציבורית. המשטרה טענה כי ישנן עוד פעולות חקירה בעניינו וכי יש לחקור שני עדים המכירים אותו. באותו הדיון ציינה המשטרה כי טרם קיבלה לידיה צילומים ממצלמת אבטחה כלשהי. בהמשך לכך, עו”ד מקלדה ביקשה לשחרר את החשוד ממעצר.

השופטת יפעת אונגר ביטון שעיינה בחומרי החקירה קבעה כי ישנו חשד סביר למעשים מצד שני החשודים. לגבי י’, החליטה שלחררו בתנאים מגבילים כולל החתמת ערבות צד ג’ של 1,000 שקלים ובמידה ולא יעמוד בתנאים יובא מחדש לבית המשפט.

לגבי מ’, החליטה השופטת לשחרר גם אותו בתנאים – מעצר בית בשכונת בן גוריון בעיר, התחייבות עצמית על סך 2,500 שקלים והתחייבות צד ג’ של 3,500 שקלים. כמו כן גם הוא הורחק מבית הכנסת אליו הוא חשוד שפרץ.

מ’ הובא יממה לאחר מכן לבית המשפט פעם נוספת לאחר שהערבות צד ג’ לגביו לא נחתמה, אולם בתו טענה כי מדובר בכשל טכני והשופטת אישרה מחדש את שחרורו בתנאים. החקירה בעניין הפריצה לבית הכנסת נמשכת.

עדכון 24.4.22

שני החשודים שנעצרו שוחררו ממעצר והחשד נגדם הוסר.

עדכון ראשון: 28.2.22, 12:00

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן