Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

אייל גולן שיתף את עוקביו בתחושותיו בעקבות מותו של אביו דני, תושב אור עקיבא: “השבוע הזה פתח הרבה פצעים”

הזמר המפורסם ובנו של ביטון ישב שבעה בביתו ברחובות ולא בבית אביו. לאחר השבעה פרסם פוסט באינסטגרם ופירט על תחושותיו בעקבות המוות

בשבוע שעבר הלך לעולמו דני ביטון, תושב אור עקיבא בן 71, ומי שמוכר כאביו של הזמר אייל גולן. ביטון, נקבר בבית העלמין באור עקיבא כשגולן הגיע להלוויה אך לא נכנס לתוך בית העלמין וקרא קדיש מחוצה לו. גם את השבעה, החליט גולן לעשות בביתו ברחובות עם אחותו ולא לשבת בביתו של אביו באור עקיבא. כעת, אחרי השבעה, שיתף הבן גולן את עוקביו במה שעובר עליו.

“לא הייתי פה שבוע שלם כדי לתקשר ולשתף אתכם. עברתי שבוע מטלטל, מורכב מאוד מבחינה רגשית. זה תפס אותי לא מוכן, לא דמיינתי את הרגע הזה מגיע וכשזה קרה – זה הציף בי הכל, לטוב ולרע”.

הבנתי שאסכים להתאבל רק אם זה יגיע לי באמת מבפנים, לא כי אני חייב ולא כי זו מסורת, כי אני מרגיש שאני רוצה. שאלתי את עצמי הרבה שאלות השבוע, השיחות העמוקות לאורך השבעה הציפו בי קשת שלמה של רגשות ופתחו הרבה פצעים ששמתי עליהם פלסטר והדחקתי לאורך השנים. בכנות, כואב לי מאוד, תחושת הפספוס וההחמצה שורפת לי בנשמה… עבורו יותר מאשר עבורי”.

גולן הוסיף: “כואב לי שיש לו שושלת כזאת מדהימה של ילדים ונכדים שהתאחדו השבוע הזה והוא לא נהנה מהם בעודו בחיים, כואב לי שהוא לא התפקח בשום שלב, שנעשו טעויות קשות שכבן לא הצלחתי לסלוח עליהן, כואב לי שכאבא הוא לא נתן לי את הכלים הנכונים, לא האיר לי את הדרך ואילץ אותי ללמוד בדרך הקשה איך להתמודד עם המכשולים שהחיים הציבו בפניי.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Eyal Golan (@eyalgolan1)


“לצד כל זה היו גם דברים טובים, שמעתי עליו סיפורים מדהימים השבוע, שהוא היה איש מאוד מצחיק שאנשים מאוד נהנו בחברתו, שכחבר הוא תמיד נרתם לעזרה לכל מי שרק הצטרך- זה הכאיב לי יותר כי לא זכיתי לזה ממנו והותיר בי הרבה סימני שאלה שכנראה כבר לא יהיו לי תשובות עליהם. חודשיים לפניי שאני חוגג יום הולדת 50 זה זרק אותי אחורה לילדות, לתמימות הזאת שהייתה בי, בחרתי להסתכל על הסיטואציה בעיניים של ילד ממש כמו בתמונה – שרואה את אבא שלו פשוט כאבא לא משנה מי הוא ומה הוא. בחרתי לתת לו את הכבוד האחרון הזה, גם אם מאוחר מדי.

“היה חשוב לי לחלוק איתכם את כל זה בכזו פתיחות כי מבחינתי כל אחד צריך לדעת להעריך את הקן המשפחתי שלו, לשמור על האחדות, לעבוד בלתקן טעויות, להתבגר בזמן ולהבין מה חשוב באמת בחיים, אף פעם לא מאוחר. החיים קצרים. תודה לכם על החיבוקים החמים והמילים המחזקות, זה לא מובן מאליו עבורי. לטעות זו חולשה אנושית ולמחול מעלה אלוהית, נוח על משכבך בשלום”.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן