Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

שנות ה-90 במתנ”ס אור עקיבא: הסטנדאפיסט שלום אסייג יופיע באפטר פורימי [וידאו]

אחרי שנתיים של עבודה אינטנסיבית, כתיבה, צילומים וגם קורונה - עלתה לאחרונה הסדרה החדשה של אסייג, "שנות ה-90" שממשיכה את זו ששודרה על העשור שקדם לה. אסייג יהיה כוכב חגיגת אפטר פורים במתנ"ס אור עקיבא ב-19.3, ערב שצפוי לשבור בצורת של שנתיים גם באירועי פורים

אחרי שהביא למסך את “שנות ה-80” שזכתה להצלחה גדולה, שלום אסייג נהנה מפירות העשייה גם בימים אלה. הפעם, עשור קדימה, עם “שנות ה-90”, מביא אסייג, יוצר הסדרה, את כל מה שהיה אז טרנדי בתקופה שלפני 30 שנה, טרום עידן הטלפונים הניידים. 

אסייג צפוי להיות כוכב ערב אפטר פורים במתנ”ס אור עקיבא, שיערך במוצאי שבת, 19.3.2022, החל מהשעה 20:00 באולם המתנ”ס. לפניו יעלו לבמה חבורת הזמר צלילי האור, התיאטרון הקהילתי יבצע קטע מתוך המחזה בוסתן ספרדי וכן תיערך תחרות תחפושות נושאת פרסים.

בכך, אחרי זמן רב ושנתיים של סגרים וקורונה, מקווים במתנ”ס לצאת לדרך חדשה שתשיב את ערבי התרבות והזמר, ובמקרה הזה גם את הצחוק וההומור, ללו”ז של תושבי העיר.

לקראת עליית הסדרה החדשה – כשהוא ממשיך להופיע ולמלא אולמות תרבות ברחבי הארץ, כתב אסייג בחשבון הפייסבוק שלו לעוקביו: “אחרי שנתיים של עבודה אינטנסיבית, כתיבה, קורונה, הכנות, קורונה, צילומים, קורונה, הגענו אל הרגע המיוחל, בתודה לשם יתברך.

“אחרי החדשות, רשת 13, מתחילים עם שנות התשעים, פרק בכורה כפול. בואו לראות מה קרה לדמויות האהובות ולהכיר את הדמויות החדשות. בינתיים, קחו טעימה מציון הנדבק”.

 

אסייג גדל בטירת כרמל כבן למשפחה מסורתית בת שמונה ילדים ממוצא מרוקאי. ב-1993, שנתיים לאחר שסיים את שירותו הצבאי, החל להופיע בקאמל קומדי קלאב. בשנה זו החל להופיע במופעי סטנד-אפ ברחבי ישראל. מופעו שם דגש על סיטואציות האופייניות לישראלים ועל יחסים בין גברים ונשים.

הוא פרץ לתודעת הקהל הרחב כאשר הופיע בפינת הסטנד-אפ בתוכנית הבידור “סופשבוע” בהגשת דודו טופז ששודרה בערוץ 1. מעט לאחר מכן קיבל פינה קומית קבועה בתוכנית “מרגול” בהגשת מרגלית צנעני, אשר שודרה בערוץ 2 שהחל בשידוריו באותה שנה ושם זכה אסייג לחשיפה משמעותית.

אסייג מתגורר ביישוב תל מונד. הוא נשוי בשנית. מנישואיו הראשונים הוא אב לבן אחד, הסטנדאפיסט דניאל אסייג. ב-2011 הפך לסב, בגיל 41. מנישואיו השניים[3], נולדו לו בת ובן. בין אחיו של שלום אסייג התסריטאי מני אסייג ומוריס אסייג, סגן וממלא מקום ראש עיריית טירת כרמל.

  צפו: אסייג ב”סטנד אפ ניישן”. מתוך עמוד היוטיוב של רשת 13 >>   

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן