Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

החשד לתקיפות מיניות באור עקיבא: החשוד במעשה שוחרר למעצר בית [וידאו]

החשד לתקיפות מיניות באור עקיבא: החשוד במעשה שוחרר למעצר בית [וידאו]

לפני כשלושה שבועות דיווחה אישה כי הותקפה בחדר המדרגות על ידי תושב השכונה בה היא מתגוררת - לאחר שנגע באיבריה המוצנעים | לאחר מכן, במהלך סוף שבוע, דיווחו עוד שתי צעירות כי הותקפו על ידי אדם ברחוב בעיר

המשטרה עצרה בשבוע שעבר תושב אור עקיבא בחשד כי תקף שלוש נשים בשלוש הזדמנויות שונות לאחרונה. זאת, בהמשך לפרסומים ב”מגדלור ניוז” על המקרים. אתמול (שני, 3.7) שוחרר החשוד למעצר בית בתנאים מגבילים. 

קראו גם | פרטים חדשים על מעצרו של בן ה-29 החשוד בתקיפה ומעשים מגונים בצעירות באור עקיבא

זה החל ב-12.6.2023, כאשר דווח על מקרה חמור של חשד לתקיפה מינית שאירע לפנות בוקר באחת השכונות הוותיקות באור עקיבא: תושבת העיר בשנות ה-30 דיווחה כי שכן המתגורר בשכונתה תקף אותה מינית ונגע באיבריה המוצנעים.

לאחר המקרה, היא הגישה תלונה במשטרה.

מתוך סרטון שהופץ ברשתות החברתיות אודות החשוד במעשה בסוף השבוע. צילום מסך

על פי הדיווח, האישה המתגוררת באחת השכונות הוותיקות בעיר, יצאה לטיול עם כלבה בשעות הבוקר. היא הבחינה באחד השכנים מסתובב לבדו בשכונה. לדבריה, הוא ניסה ליצור איתה קשר והחל לעקוב אחריה.

התושבת שבה לביתה וכשנכנסה לחדר המדרגות, הגיע השכן, על פי התיאור, ונגע בה באיברים אישיים. בתגובה, החלה לצעוק, כאשר שכנים ששמעו את זעקותיה הזעיקו את המשטרה.

בסוף השבוע האחרון התפרסמו שני מקרים נוספים ברשתות החברתיות בעיר ובמשטרה ביקשו את עזרת הציבור בזיהוי החשוד במעשה. על פי הדיווח, בשעות הערב של יום שישי האחרון (24.6), ניסה גבר לתקוף נערה צעירה בעת שהלכה לביתה באמצע הלילה.

המקרה אירע, על פי החשד, בשכונת היובל. “בשעה 2:00 לפנות בוקר עקב בחור שנראה כדתי עם ציציות, אחרי נערה בת 17. הוא ניסה לתקוף אותה, אך הנערה נאבקה איתו והצליחה לברוח לתוך ביתה שנמצא ברחוב החרמון בעיר”.

בדיווח נטען כי חבריה של הנערה ליוו אותה עד כ-30 מטר מביתה, אז נפרדו דרכיהם, ובזמן שהלכו ולא היו  בסביבתה – הבחור חשוד שתקף אותה. “מסתבר שכשעה לפני ניסה לתקוף עוד נערה מרחובות סמוכים רק היה בבגדים שונים (חולצה אפורה)”, נמסר, “המשטרה הזעקה למקום. ההורים מבקשים את עזרת הציבור – כול מי שמזהה או מכיר נא ליצור קשר עם משטרת ישראל. פיקחו עיניים ושמרו על ילדכם”.

כאמור, החשוד במעשה נעצר על ידי המשטרה ומעצרו הוארך מעת לעת. הוא היה עצור 7 ימים עד אתמול (שני, 3.7), כאשר שוחרר למעצר בית בתנאים מגבילים. החקירה בעניינו לא התקדמה, נוכח קשיים חקירתיים שאינם באשמת המשטרה.

עוד חדשות אור עקיבא במגדלור ניוז >>
הריח החריף של פלסטיק שרוף בשכונת היובל באור עקיבא: זהו ככל הנראה המקור שלו
4 לפנות בוקר לא נרדמת: כעס בקרב תושבים באור עקיבא על רעש חזק מכיוון קיסריה (וידאו)

.

כשנה לאחר שנחנך: אוריה כהן מאור עקיבא הודיע על סגירת “פרויקט אחרי החתונה”
למעלה מ-250 חתולי רחוב עברו עיקור או סירוס באור עקיבא

.

תושב אור עקיבא הואשם באיומים על גרושתו: “לא אתן לך לחיות, אקבור אותך עם המשפחה שלך”
תושבת אור עקיבא זועמת: “תרנגול עצום מימדים החל לתקוף אותנו בתוך הבית, נאלצתי לברוח לרחוב”

// עדכון אחרון: 28.6.2023

// עדכון ראשון: 12.6.2023

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן