חג באמת שמח: סמל ראשון ל' מזכרון יעקב מחיל המודיעין זכתה באות הצטיינות מנשיא המדינה

ל' בת ה-21 המשרתת בחיל המודיעין התרגשה במיוחד כשקיבלה את הטלפון שמבשר לה על קבלת ההצטיינות: "זכיתי לשרת תחת מפקדים שמעשירים לי את הידע בכל יום מחדש. היחידה נתנה לי הזדמנות להשפיע על דברים גדולים וביטחון מדינת ישראל"

שנה טובה וחגיגית הוא איחול שכולנו מאחלים בימים אלה רגע לפני ראש השנה, אך מה שבטוח שלסמל ראשון ל' בת 21 מזיכרון יעקב, אין ספק שזהו איחול שממש מורגש בימים אלה.

ל' היא מצטיינת נשיא המדינה ראובן ריבלין לשנת 2020 – אות שניתן לה על ביצוע תפקידה במסירות והתמדה רבה. בבית הספר היא הרחיבה פיזיקה, כימיה וביו-טכנולוגיה ולפני הצבא עשתה קד"צ בקורס "שחקים" והתגייסה באפריל 2018 לחיל המודיעין.

במסגרת תפקידה לקחה חלק משמעותי במבצעים רבים. ל', כאשר קיבלה את ההודעה על כך, סיפרה כי "מאוד התרגשתי לשמוע שקיבלתי הצטיינות זה כבוד ענק עבורי". ראש הענף של ל' הוא זה שהתקשר לבשר את הבשורה המשמחת להוריה של ל'. הוריה עלו מברית המועצות בשנות ה-90, אמא של ל' התרגשה מאוד ואף הזילה דמעה, היא סיפרה כי בחיים לא חלמה שהבת שלה תשרת בצה"ל ותקבל את אות הצטיינות נשיא המדינה, זה כבוד גדול עבורם.

על ל' מוטלת אחריות רבה והיא מספרת כי חשוב לה לבצע את תפקידה בצורה הטובה ביותר מתוך הבנה של חשיבות התפקיד והשפעתו על התחום המבצעי.
ל' לא הכירה את התחום אליו היא התגייסה וחתמה 2.8 שנים, בשירות סדיר, ואף חתמה חצי שנה קבע מבלי לדעת לאן היא מגיעה.

עוד במגדלור ניוז >>
מגיע לו: סרן מ’ מזכרון יעקב קיבל אות הצטיינות של חיל הקשר והתקשוב בצה”ל
 קורונה בזכרון יעקב: עוד אשת צוות התגלתה חיובית לנגיף ניל”י, מחסור חמור באנשי צוות בבית הספר
קונה הגיעה לחנות בזכרון יעקב, ואז נקלעה לאירוע אלים וקשה של גבר כלפי אישה

היום היא שמחה על כך, היא התאהבה במקום, בתפקיד, בחברים ובמפקדים שהולכים איתה לאורך כל הדרך. "זכיתי לעבוד עם האנשים המדהימים ביחידה וזכיתי לשרת תחת מפקדים שמעשירים לי את הידע בכל יום מחדש. היחידה נתנה לי הזדמנות להשפיע על דברים גדולים וביטחון מדינת ישראל", היא מציינת.

ראש הענף של ל' מספר כי "ל׳ הגיעה ליחידה ומהר מאוד ניתן היה לזהות כי מדובר בחיילת חריגה לטובה באיכויות שהיא מביאה איתה ובבגרות והמערכתיות שנוכחים בכל פעילות בה לקחה חלק. לרוב, חיילים מגיעים ל׳פיק׳ מקצועי ומתחיל תהליך דעיכה מסוים, אבל גם כאן ל׳ בחרה בדרך מאתגרת ויחודית.

"למעשה, בזמן של׳ ואני נסענו ביחד לביתו של ניצול שואה, ל׳ הסבירה לי כמה העשייה משמעותית עבורה וכמה הייתה מעוניינת שאאפשר לה לעבור לתחום עיסוק חדש וחלוצי, כדי שתוכל לתרום בנושא  שלהבנתה היא מביאה מטען ידע יחודי עבורו. כבר אז היה לי ולרמ"ד שלה קל להיענות לבקשה של ל׳ מתוך אמונה ברורה בל׳ וביכולותיה.

"במבחן התוצאה, ל׳ מהווה את העוגן המרכזי בתחום האחריות החדש אליו נכנסה – והיא אף הביעה את נכונותה להמשיך בשירות קבע באותו התחום. בכל פעם שאני עוסק בעשייה של ל׳, אני מתמלא בתחושת גאווה מכיוון שבאמת מדובר במלח הארץ – מקצועית וחברתית. זכיתי שתהיה לי פקודה כמו ל׳"", הוסיף ראש הענף, בגאווה.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ"ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

הסיבוב השני בבחירות 2024 לרשויות המקומיות באור עקיבא, פרדס חנה-כרכור, בנימינה-גבעת עדה וחריש | עדכונים שוטפים

באור עקיבא התמודדו שמחה יוסיפוב ואלי אנקונינה | בבנימינה-גבעת עדה – גיל חנניה מול מיכל אורון עזעני | בפרדס חנה-כרכור: הגר פרי יגור מול יוני חכימי | עדכונים שוטפים לאורך היום במגדלור ניוז

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן