Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

הדרישה המפתיעה של ראש עיריית חדרה צביקה גנדלמן ועורכי דינו מבית המשפט בנושא כתב האישום נגדו

הדרישה המפתיעה של ראש עיריית חדרה צביקה גנדלמן ועורכי דינו מבית המשפט בנושא כתב האישום נגדו

באוקטובר שעבר הוגש נגד גנדלמן כתב אישום * מאז נסגר התיק נגד צלע אחת מהפרשה - סמי לוי * כעת כופרים עורכי דינו של גנדלמן בעובדות כתב האישום ומבקשים מבית המשפט לבטלו - שכן הדבר המרכזי בתיק לטענתם, ניגוד העניינים, אינו מתקיים * הדיון הבא בחודש פברואר 2023

ראש עיריית חדרה המושעה – צביקה גנדלמן, כופר בעובדות כתב האישום שהוגש נגדו. בדיון שהתקיים אתמול בבית משפט השלום בחיפה הציג עורך דינו של גנדלמן – עו”ד עמית חדד, את ההתנגדות. נזכיר את הפרקליטות הגישה לפני למעלה מחצי שנה (אוקטובר 2021) את כתב אישום נגד גנדלמן, המייחס לו עבירות של מרמה והפרת אמונים, קבלת דבר במרמה, שיבוש הליכי משפט ועבירה לפי חוק המחשבים.

לאחר מכן הושעה גנדלמן מתפקידו כראש עירייה למשך מספר חודשים, ונכון לעכשיו צפוי לחזור לתפקידו בחודש יולי הקרוב. אגב, בנושא זה, הגישה בשבוע שעבר התנועה לטוהר המידות בקשה ליועמ”שית גלי בהרב-מיארה שתפנה שוב לוועדה להשעיית ראשי רשויות, על מנת לבחון ולאשר את המשך השעייתו של גנדלמן מתפקידו בגלל כתב האישום נגדו.

“זהו כתב אישום שמנסה להפליל התנהגות שלא נכנסת בתבנית הרלוונטית שכתב האישום מנסה לייצר”, אמר עו”ד חדד לשופט שלמה בנג’ו מבית המשפט השלום בחיפה. כתב האישום מתבסס כל כולו, על מה שמפורט בסעיפים 13 ו- 14 לכתב האישום. ומהם סעיפים 13 ו- 14 ? הסעיפים מנסים לייצר באופן מלאכותי ניגוד עניינים בין תת אלוף במיל’ צביקה גנדלמן, לבין אחד בשם סמי לוי. זה הלב של כתב האישום הזה. והלב הזה לא רק שהוא לא פועם, הוא מעולם לא פעם, כי אין ולא יכול להיווצר ניגוד עניינים כמו הסיטואציה המתוארת בסעיפים 13 ו- 14 .

“כתב האישום מספר שב- 22/10/13 הייתה מערכת בחירות, מצד אחד מאיר אביטן, היו גם מספר מתמודדים וגם צביקה גנדלמן. בסעיף 13 כתוב. מצטט. קודם כל, אנחנו אמרנו והוכחות בוועדה להשהיית ראשי ערים, שהגב’ חדווה, לא פרשה בכלל מההתמודדות שלה, וזה לא כתוב בכתב האישום ולטעמנו זה פגם. גם לא כתוב שגנדלמן שלח את לוי לדבר עם גב’ חדווה, או שהוא ביקש ממנו שיילך אליה ויבקש ממנה לפרוש. היא התמודדה בבחירות וזכתה ב- 18.1 אחוז מהבחירות. זה לא גולה…. אנחנו טוענם שהזיקות המתוארות בסעיף 3, הן לא זיקות המקימות ניגוד עניינים”.

השופט בנג’ו החליט כי בעקבות המחלוקת בין הצדדים, על הפרקליטות להגיש לבית המשפט תוך 14 יום, כל מידע שנגע להתקנת המצלמות בלשכת ראש העירייה: “המאשימה תגיש לבית משפט תוך 14 יום את כל המידע ששימש בסיס נורמטיבי להתקנת המצלמות בלשכת ראש העירייה”, קבע השופט.

“המידע ילווה בנייר עמדה מצד המדינה המגבה לשיטתה את הבסיס הנורמטיבי להתקנת המצלמות”. כמו כן, כל המידע, יוגש לעיון בית המשפט במעטפה סגורה ולאחר בדיקתו יחליט בית המשפט בדבר הרלוונטיות של החומר להגנת הנאשמים, למעט נייר העמדה שיועבר במישרין להגנה, כאשר לכל צד שמורות טענותיו”. התיק ימשיך לידון בשמיעת ראיות במהלך החודשים פברואר ומרץ 2023. המועד הראשון של הדיון בתיק נקבע לתאריך 9/2/23.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן